خرید انواع بادی زنانه یکسره اسمارا و استایل میس

esmara

اشتراک این محصول

راه های ارتباطی:

برای مشاوره و خرید میتوانید با شماره 09386466455 و 09141678150 تماس حاصل فرمایید. (9 صبح تا 12 شب)
در صورت اختلالات نت لطفا با شماره های بالا تماس حاصل فرمایید.

تصاویر محصول:

فیلم محصول

بعد از انتخاب محصول، فیلم بسته انتخابی برایتان فرستاده میشود تا از کیفیت و تنوع محصول اطمینان حاصل کنید.

نحوه ثبت سفارش

ارسال سریع

ویژگی ها:

ویژگی ها
برند
اسمارا
نوع محصول
میکس فله
سایزبندی پک
xs s m l xl
تولیدی کشور
آلمان
حداقل وزن سفارش
4.5 کیلوگرم
تعداد در یک کیلوگرم

توضیحات:

خرید انواع بادی زنانه یکسره در نگ های متنوع و با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی جی بوف یک خرید مقرون به صرفه می باشد. این محصول در پک های 4.5 عرضه می شود. برند اسمارا و برند استایل میس دو برند آلمانی هستند که در زمینه طراحی و تولید انواع لباس زنانه فعالیت دارند.

خرید انواع بادی زنانه یکسره

برای خرید لباس کیلویی اورجینال اروپایی به فروشگاه اینترنتی جی بوف سر بزنید. در این فروشگاه دامنه متنوعی از انواع لباس استوک اورجینال مردانه، زنانه و بچگانه با قیمت های بسیار مناسب عرضه می شود. لباس بادی زنانه در فروشگاه اینترنتی جی بوف در پک های 4.5 به فروش می رسد. هر پک 4.5 کیلویی به طور تقریبی شامل 41 عدد لباس بادی زنانه است. ضمنا جنس بادی های برند اسمارا و استایل میس از نخ می باشد.

لباس بادی زنانه شباهت زیادی به مایوهای یک تکه زنانه دارد اما لباس بادی از پارچه های مختلف طراحی و تولید می شود. وجود الیاف های کسشان از قبیل اسپاندکس در لباس های بادی زنانه باعث خوش فرم تر ایستادن این لباس ضمن پوشیدن می شود. در فروشگاه اینترنتی جی بوف خرید انواع بادی زنانه یکسره در طراحی های متفاوت از جمله بادی های آستین دار، بدون آستین، آستین کوتاه، یقه دار و بدون یقه امکان پذیر می باشد. این نوع لباس زنانه معمولا در زیر لباس های مجلسی و لباس های اصلی پوشیده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×