لباس تابستانی زنانه اس اولیور S Oliver استوک عمده

s.oliver

اشتراک این محصول

راه های ارتباطی:

برای مشاوره و خرید میتوانید با شماره 09386466455 و 09141678150 تماس حاصل فرمایید. (9 صبح تا 12 شب)
در صورت اختلالات نت لطفا با شماره های بالا تماس حاصل فرمایید.

تصاویر محصول:

فیلم محصول

بعد از انتخاب محصول، فیلم بسته انتخابی برایتان فرستاده میشود تا از کیفیت و تنوع محصول اطمینان حاصل کنید.

نحوه ثبت سفارش

ارسال سریع

ویژگی ها:

ویژگی ها
برند
اس اولیور
نوع محصول
میکس فله
سایزبندی پک
xs s m l xl
تولیدی کشور
آلمان
حداقل وزن سفارش
20 کیلوگرم
تعداد در یک کیلوگرم
4 الی 5 تیکه

توضیحات:

خرید انواع لباس استوک اورجینال تابستانی زنانه اس اولیور S Oliver از فروشگاه اینترنتی جی بوف. این محصول در پک های بیست کیلویی و به صورت میکس فله عرضه می گردد. محتویات میکس برند اس اولیور شامل انواع تیشرت، تونیک، سارافون، شومیز، دامن و شلوار است.

لباس استوک اورجینال تابستانی زنانه_4

لباس استوک کیلویی تابستانی زنانه اس اولیور s oliver

لباس استوک تابستانی زنانه اس اولیور s oliver

برند اس اولیور S Oliver یک برند آلمانی است که در حوزه پوشاک فعالیت دارد به این صورت که دامنه متنوعی از انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار پوشاک عرضه می کند.

جنس لباس های تابستانی زنانه اس اولیور S Oliver اغلب نخی و کتان هستند و کاملا ضد حساسیت می باشند. لباس های تابستانی این برند برای فصل گرم بسیار مناسب و خنک هستند. ضمنا این لباس ها در مقابل شستشو بسیار بادوام و مقاوم بوده به طوری که دچار آبرفت و تغییر رنگ نمی شوند.

جنس سبک و لطیف لباس های بهاری و تابستانی زنانه اس اولیور S Oliver بدن را خنک نگه می دارند و مانع تعریق شدید می شوند. همچنین لباس های این برند یک تن پوش بسیار راحت محسوب می شوند.

امروزه برند اس اولیور در بیش از 40 کشور نمایندگی دارد، محبوبیت این برند باعث شده است که محصولات تولید شده آن در سطح جهانی طرفداران خاص خود را داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی جی بوف

Giboof جی بوف

فروشگاه اینترنتی جی بوف دامنه متنوعی از لباس استوک تابستانی زنانه اس اولیور S Oliver را در طرح و رنگ های مختلف با قیمت های فوق العاده مناسب به بازار پوشاک عرضه می کند. تمام لباس‌ها در بسته‌هایی استاندارد، مقاوم و بداشتی قرارگرفته‌اند تا در سلامت کامل و در سریع ترین زمان به دست شما برسند. برای ثبت سفارش از تمام نقاط ایران از طریق صفحه ی تماس با جی بوف و یا اکانت وات ساپ و یا اینستاگرام جی بوف با ما در ارتباط باشید.
در صورت وجود هرگونه سوال و یا دریافت مشاوره، می‌توانید با کارشناسان فروش جی بوف در ارتباط باشید.

همچون انواع لباس مردانه استوک، لباس زنانه استوک، لباس بچگانه استوک ، لباس ورزشی استوک، اکسسوری استوک و… جزو مواردی هستند که می توانید آن ها را از برندهای مطرح خارجی موجود در فروشگاه اینترنتی جی بوف خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×