آدرس ویدیو صحیح وارد نشده است.

لباس عمده تابستانی زنانه برند اسمارا Esmara (میکس پکدار)

ESMARA

اشتراک این محصول

راه های ارتباطی:

برای مشاوره و خرید میتوانید با شماره 09386466455 و 09141678150 تماس حاصل فرمایید. (9 صبح تا 12 شب)
در صورت اختلالات نت لطفا با شماره های بالا تماس حاصل فرمایید.

تصاویر محصول:

فیلم محصول

بعد از انتخاب محصول، فیلم بسته انتخابی برایتان فرستاده میشود تا از کیفیت و تنوع محصول اطمینان حاصل کنید.

نحوه ثبت سفارش

ارسال سریع

ویژگی ها:

ویژگی ها
برند
اسمارا
نوع محصول
کاملا پکدار
سایزبندی پک
XS S M L XL 2XL 3XL
تولیدی کشور
آلمان
حداقل وزن سفارش
مشخص نشده است
تعداد در یک کیلوگرم
4 تیکه

توضیحات:

لباس تابستانی زنانه برند اسمارا (میکس پکدار) در پک های ده کیلویی عرضه می شود. ثبت سفارش نیز در پک های ده کیلویی امکان پذیر است. فروشگاه اینترنتی جی بوف مجموعه ای از پوشاک استوک زنانه را به صورت عمده، کیلویی و فله به بازار پوشاک عرضه می کند.

لباس تابستانی زنانه برند اسمارا Esmara

در این میکس طیف متنوعی از طرح و مدل های مختلف لباس تابستانی زنانه برند اسمارا موجود است و برای بانوان خوش استایل و خوش سلیقه گزینه های فوق العاده زیبا و شیک را ارائه می دهد. لباس های برند اسمارا Esmars دارای تنخور عالی و بسیار خوش استایل هستند.

ویژگی های لباس تابستانی زنانه برند اسمارا Esmara

جنس لباس های برند اسمارا اغلب از کتان و نخ هستند و کاملا ضد حساسیت می باشند. جنس این لباس ها برای فصل تابستان بسیار مناسب و خنک است و سطح پارچه قابلیت تنفس پذیری دارد. همچنین لباس های برند اسمارا در مقابل شستشو بسیار بادوام و مقاوم هستند به طوری که دچار آبرفت و تغییر رنگ نمی شوند.

تیم مجموعه جی بوف در تلاش هستند تا بهترین لباس استوک مردانه، لباس استوک زنانه، لباس استوک بچه گانه، لباس ورزشی استوک و اکسسوری استوک عمده را برای مشتریان تهیه نمایند و بتوانند رضایت مشتریان را کسب نمایند. برند Esmara یکی از زیرشاخه های کمپانی لیدل است که به طور تخصصی به طراحی و تولید انواع لباس زنانه و کفش زنانه می پردازد.

برند اسمارا دامنه گسترده ای از لباس زنانه را پوشش می دهد که می توانیم به انواع شلوار و پیراهن، دامن، جوراب، گن، لباس زیر، روسری، تونیک، لباس خواب و… اشاره کنیم. برند اسمارا برای طراحی های جذاب و در عین حال به روز لباس زنانه از بزرگترین طراحان معروف در سطح جهان همچون هایدی کلوم همکاری خواسته است و همین موضوع باعث بهبود جایگاه برند اسمارا در سطح جهانی و کشورهای اروپایی شده است. از هایدی کلوم به عنوان طراح مد، خواننده، هنرپیشه و مجری تلویزیونی نام برده می شود.

برند اسمارا همواره تلاش نموده است تا در طراحی لباس های زنانه، زیبایی و در عین حال راحتی را مد نظر قرار دهد و به عبارت دیگر تولید لباس های زنانه براساس نیازهای زنان و موقعیت های مختلف انجام گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×