نحوه تشخیص پوشاک برند از تقلبی

نحوه تشخیص پوشاک برند از تقلبی

نحوه تشخیص پوشاک برند از تقلبی یک از موضوعات جالب و در عین حال کاربردی است. چه بسا برای اکثر افراد تجربه ناخوشایند از خرید همچون خرید محصولات فیک و تقلبی به جای محصولات اصل و برند پیش آمده است. در حالی که مبلغ زیادی بابت خرید محصولات اصل و اورجینال پرداخت کرده اید بعد از مدتی متوجه می شوید که محصول و کالای خریداری شده بیش از یک کالای غیراصل و فیک نیست.

با وجود روش هایی که در ساخت محصولات تقلبی به کار برده می شود تقریبا تشخیص محصولات و کالاهای اصل از تقلبی غیرممکن شده است. اما افراد می توانند با خرید محصولات، کالا و پوشاک و البسه مورد نیاز خود از فروشگاه های معتبر و مطمئن این اطمینان را کسب نمایند که کالای خریداری شده، کاملا اصل و اورجینال می باشد.

معرفی فاکتورهای تشخیص پوشاک اصل از پوشاک فیک و تقلبی

در ادامه مقاله به معرفی چند محصول می پردازیم و همچنین می خواهیم با بیان ویژگی های این محصولات نشان دهیم که چطور می توانید اجناس و کالاهای اصل را از تقلبی تشخیص دهید. چند برند معروف که برای محصولات خود آیتم هایی را تعریف کرده اند، البته در این مقاله به برندهای حوزه پوشاک اشاره می گردد.

قبل از اینکه چند پوشاک اصل و اورجینال از برندهای معتبر را معرفی کنیم به مواردی می پردازیم که در هنگام خرید هر نوع پوشاک و البسه ای می توانید از آنها استفاده کنید. هر فرد به ازای پولی که پرداخت می کند انتظار دارد یک جنس اصل و اورجینال خریداری نماید. در این مقاله به راه های تشخیص پوشاک اصل از در مقابل پوشاک فیک و تقلبی می پردازیم.

به دوخت لباس توجه کنید.

هنگام خرید پوشاک برای تشخیص اصل بودن یا تقلبی بودن باید به برش و دوخت لباس توجه کنید. به این صورت که لباس های مارک دارای دوخت منظم و ریز هستند همچنین دوخت رو و زیر لباس یکسان است. دوخت لوگوی روی لباس باید شبیه دوخت خود لباس باشد.

بسته بندی پوشاک اورجینال

بسته بندی پوشاک هم یکی از فاکتورهایی است که می توانید در هنگام خرید مورد توجه قرار دهید. برندهای معروف و مشهور بر روی بسته بندی محصولات خود، لوگوی خود را درج می کنند.

فونت های ساده

برندهای اصل برای لوگوی خود از فونت های ساده و اغلب کلاسیک استفاده می کنند. همچنین این قبیل برندها لوگوی خود را در قسمت های مختلف لباس از قبیل زیپ یا دکمه درج می کنند.

گران قیمت بودن پوشاک اصل

همه می دانیم که خرید لباس از برندهای اورجینال بسیار پرهزینه است به طوری که باید مبلغی چندین برابر مبلغ پوشاک فیک و تقلبی پرداخت شود. بنابراین اگر با محصولات اورجینال و قیمت های پایین روبه رو شدید بهتر است به اصل بودن پوشاک شک نمایید.

کد لباس

برندهای اصل برای محصولات خود کد تعیین می کنند. کدهایی که نشان دهنده سال تولید و نوع پوشاک و تعداد تولید هستند. البته برای اینکه از صحیح بودن کد مطمئن شوید می توانید به سایت اینترنتی برندی که محصول را از آن انتخاب و خریداری نموده اید، مراجعه نمایید. با وارد نمودن کد در سایت، اطلاعات مربوط به محصول نمایان می شود.

معرفی پوشاک اصل؛ نحوه تشخیص پوشاک برند از تقلبی

تیشرت های لاگوست

تیشرت های لاگوست

برند لاگوست را با تیشرت های ساده و طرح دار می شناسیم. تیشرت های که اولین بار برای بازیکنان بازی تنیس طراحی و تولید شدند ولی بعد از مدتی به لباس محبوب کمد آقایان تبدیل شد. در کشور ایران محصولات متنوعی از این برند در بازار موجود می باشد اما تیشرت های برند لاگوست بسیار پرطرفدار و محبوب هستند.

اما در مورد تفکیک تیشرت های تقلبی از اصل باید بگوییم که در مدل های تقلبی شما می توانید بر روی دکه های تیشرت، کلمه Lacoste را ببینید. همچنین در بعضی از موارد عکس تمساح بر روی دکمه قرار دارد. در حالی که در تیشرت های اصل و اورجینال برند لاگوست، علامت تمساح در سمت چپ تیشرت و در ناحیه سینه قرار دارد. دکمه های تیشرت های برند لاگوست از جنس مروارید هستند در حالی که در تیشرت های تقلبی معمولا از دکمه های پلاستیکی استفاده می شود.

یکی از ویژگی های بارز تیشرت های لاگوست نشان دادن سایز لباس به کمک عدد است. پس اگر با تیشرت هایی روبه رو هستید که سایزبندی آنها به صورت حروف انگلیسی از قبیل L، XL، و… است بهتر است از خرید صرفنظر کنید. لوگوی تمساح علامت خوبی برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن تیشرت می باشد.

مدل های اصل تیشرت های لاگوست دارای برچسب شستشو و کلمه Devanlay می باشند در حالی که در مدل های تقلبی خبری از برچسب نمی باشد. ولی اگر با پرچسب روی لباس روبه رو شدید حتما باید کلمه Devanlay درج شده باشد.

کفش های تیمبرلند

بوت های تیمبرلند یکی از کفش های محبوب و دوست داشتنی فصول سرد سال محسوب می شوند. بنابراین بهتر است در هنگام خرید فاکتورهایی را لحاظ نمایید تا یک خرید فوق العاده داشته باشید. جنس کفش های تیمبرلند از چرم و جیر است. لازم به ذکر است که کفش های تیمبرلند قبلا فقط در رنگ شتری تولید و به بازار عرضه می شدند. اما امروزه این مدل کفش در کفش های مردانه و زنانه و در رنگ های مختلف به بازار عرضه می شود.

کفش های تیمبرلند دارای بند و پاشنه لژدار هستند همچنین لوگوی کمپانی در قسمت زیره کفش موجود است. رنگ نخ روی این مدل کفش کاملا سفید است و دوخت های نزدیک به هم به صورت موازی قرار گرفته اند.

کیف های زنانه لویی ویتون LV

کیف های زنانه لویی ویتون LV

کیف به عنوان یکی از اکسسوری های پرکاربرد در استایل بانوان مورد استفاده قرار می گیرد. البته آقایان به ندرت از کیف در استایل های خود استفاده می کنند. در هر صورت برای اینکه یک خرید مطمئن از این برند داشته باشید، به ویژگی های ظاهری کیف زنانه اصل و اورجینال برند لویی ویتون اشاره می کنیم. در مدل های مختلف از این برند باید توجه داشته باشید که اطلاعات کیف بر روی چرم حک شده است.

البته این اطلاعات به صورت یک نوشته سریال مانند بر روی سطح چرم قرار گرفته است. در مورد دوخت کیف های این برند باید بگوییم که بسیار محکم هستند و در مقابل رطوبت و خیس شدن آن رنگ آنها تغییر نمی کند و ثابت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×