برندهای کفش فروشگاه اینترنتی جی بوف

برندهای کفش فروشگاه اینترنتی جی بوف

برندهای کفش فروشگاه اینترنتی جی بوف شامل برندهای معتبر و معروف جهانی همچون اسمارا، کیابی، لیورجی، لوپیلو، نایک، آدیداس، پوما و… است. این برندها در زمینه تولید و عرضه انواع پوشاک و کفش فعالیت دارند و در حال حاضر جزو برندهای برتر و محبوب جهانی به شمار می روند.

معرفی برندهای کفش در فروشگاه اینترنتی جی بوف

اسمارا

این برند یک از زیرمجموعه های هلدینگ عظیم لیدل است. لیدل به عنوان غول بازار خرده فروشی اقدام به راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای در سراسر دنیا نموده است. فروشگاه هایی که محصولات مختلفی از قبیل مواد غذایی، پوشاک و البسه، لوازم الکترونیکی و انواع لوازم خانگی را تولید و به بازار مصرف ارائه می کنند. برند اسمارا به تولید و عرضه طیف وسیعی از پوشاک زنانه و کفش زنانه اقدام نموده است.

خرید محصولات باکیفیت و در عین حال اقتصادی شعاری است که برای کمپانی لیدل به کار برده می شود. البته این جمله صرفا یک شعار نیست بلکه تمامی برندهای مجموعه کمپانی لیدل موفق به عرضه محصولات باکیفیت با قیمت های مناسب و قیمت های پایین شده اند. این برندها امکان خرید انواع کالا و اجناس را برای همه افراد جامعه به وجود آورده اند. آنها معتقدند هر فرد باید بتواند بهترین لباس را بپوشد و از بهترین مواد غذایی تغذیه نماید. البته برندهایی که جزو زیرمجموعه کمپانی لیدل هستند در رسیدن به این هدف بسیار موفق عمل نموده اند.

یکی از برندها که محصولات خود را به پوشاک زنانه اختصاص داده است، برند اسمارا است. این برند رمز موفقیت خود را در عرضه لباس های باکیفیت می داند. لباس هایی که متناسب با نیاز بانوان طراحی و تولید شده اند. لباس هایی که در عین ظرافت و زیبایی برای موقعیت های رسمی، غیر رسمی و نیمه رسمی طراحی شده اند.

برند اسمارا دامنه وسیعی از پوشاک زنانه همچون شلوار، دامن، زیرپوش، شلوارک، لباس زیر، سویشرت ورزشی زنانه، بافت و ژاکت، جوراب، جوراب شلواری، شال، روسری، پیراهن مجلسی، تونیک، لباس خواب، مانتو و… را پوشش می دهد. همکاری طراحان بزرگ و مطرح جهان همچون هایدی کلوم با برند اسمارا باعث محبوبیت لباس های این برند شده است.

کفش های زنانه برند اسمارا در مدل های مختلف طراحی شده اند. کفش هایی که ظاهر و دوخت خوبی دارند و از قیمت مناسبی نسبت به محصولات مشابه در بازار برخوردار هستند.

کفش روزمره زنانه اسمارا، کفش راحتی زنانه اسمارا و کفش کالج زنانه اسمارا، کفش تخت، کفش کتونی و کفش طبی جزو مدل های زنانه برند اسمارا به شمار می روند.

لوپیلو

برند لوپیلو یکی دیگر از برندهای زیرمجموعه لیدل محسوب می شود. البته این برند به تولید و عرضه لباس و لوازم جانبی نوزادی و بچگانه معروف است. این برند همواره سعی نموده تا پوشاک و کفش بچگانه را در طرح های فانتزی و رنگ های شاد تولید و به بازار مصرف عرضه نماید.

این برند با اینکه فعالیت خود را از سال 2017 آغاز نموده است اما کیفیت محصولاتش و عرضه آن به اقصی نقاط مختلف جهان باعث شهرت جهانی آن شده است. اگر به لوگوی برند لوپیلو توجه کنید می بینید که ترکیبی از رنگ های شاد و کودکانه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این موضوع بیانگر استفاده برند لوپیلو از رنگ های شاد در طراحی و تولید لباس های بچگانه است.

محصولات لوپیلو فقط اختصاص به پوشاک ندارد بلکه این برند انواع پاپوش، جوراب، جوراب شلواری، کفش، چکمه، اسباب بازی، محصولات بهداشتی نوزادان و مواد غذایی را تولید و عرضه می کند.

برند لوپیلو انواع کفش نوزادی و بچگانه از قبیل کفش راحتی دخترانه، صندل دخترانه، نیم بوت پسرانه، نیم بوت دخترانه، صندل پسرانه، کفش چرم نوزادی، کفش ساحلی، کفش مخصوص پیاده روی و چکمه بارانی را تولید و عرضه می کند. تنوع محصولات این برند بسیار زیاد است و همین موضوع باعث محبوبیت این برند شده است. البته این برند در تولید اجناس و محصولات بچگانه و نوزادی همواره تلاش نموده تا استانداردهای روز جهان را رعایت نماید و پوشاک و سایر محصولات از ایمنی لازم برخوردار باشند تا سلامت کودکان به خطر نیفتد.

نایک

کفش نایک

اگر قصد خرید کتانی زنانه برند نایک را دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی جی بوف مراجعه کنید و کفش مورد علاقه خود را خریداری نمایید. کفش پیاده روی زنانه نایک، کفش اسپرت زنانه نایک، کتانی رانینگ زنانه نایک، کفش روزمره نایک و… از جمله کفش های زنانه برند نایک به شمار می روند.

برند نایک به عنوان یک برند ورزشی موفق به یکی از برندهای محبوب ورزشکاران تبدیل شده است. این برند تأمین کننده لباس های ورزشی و کفش های ورزشی برخی از موفق ترین تیم های ورزشی دنیا است.

برند نایک در سال 1964 توسط دو فرد به نام های “فیل نایت” و “بیل باورمن” راه اندازی شد. این برند در اوایل فعالیت خود با عنوان محصولات ورزشی روبان آبی فعالیت داشت. در سال 1971 اولین کفش ورزشی برند نایک تولید و در سال 1972 به بازار عرضه شد.

برند نایک موفق به تولید انواع کفش های ورزشی شده است. این برند یک امپراطوری پهناور در عرصه محصولات ورزشی همچون فوتبال، کریکت، بیس بال، تنیس و دو میدانی محسوب می شود.

برند کیابی

کیابی به عنوان یک شرکت فرانسوی اروپایی در زمینه فروش عمده پوشاک فعالیت دارد. فروشگاه های کیابی دارای مجموعه ای کامل از پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه هستند. این برند با شعار “مد با قیمت پایین ” توانست مفهوم ارزان قیمت بودن را در محصولات خود به نمایش بگذارد.

در سال 1990 برند کیابی تصمیم گرفت تا حوزه محصولات خود را توسعه دهد. کفش یکی از محصولاتی بود که به مجموعه برند کیابی اضافه شد. دیری نپایید که برند کیابی خود را به عنوان یکی از فروشندگان عمده پوشاک در فرانسه معرفی کرد.

همچنین این برند خود را در رتبه 4 خرده فروشی  منسوجات پارچه می بیند و معتقد است دارای رتبه اول در بین فروشگاه های تخصصی پوشاک در مقیاس بزرگ است.

برند لیورجی

برند لیورجی یکی از برندهای مجموعه عظیم هلدینگ لیدل است. این برند عرضه کننده انواع پوشاک و کفش مردانه است. یکی از موفقیت های برند لیورجی عرضه محصولات باکیفیت در قیمت های مناسب است. این برند با این استراتژی به یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار جهانی تبدیل شده است. همچنین این برند یکی از خوش فروش ترین برندهای لباس مردانه محسوب می شود. لباس هایی که از پارچه های باکیفیت تهیه شده اند و از دوخت عالی برخوردار می باشند. از محصولات این برند می توان به انواع تیشرت ها، پالتو، کاپشن، پلیور، سویشرت، پیراهن های نخی و… اشاره کرد.

همچنین این برند انواع کفش های مردانه از قبیل کفش های مجلسی، کفش های چرم، کفش های نبوک، کفش های پیاده روی، کفش های کوهنوردی و کفش های طبی را به بازار عرضه می کند. تنوع محصولات این برند باعث شده است تا برند لیورجی به یکی از برندهای محبوب پوشاک و البسه آقایان تبدیل شود.

برند لیورجی برای سایزبندی محصولات خود از حروف انگلیسی استفاده می کند. به طوری که سایزبندی محصولات خود را از سایز xs شروع و به سایزهای m و s ،l،xl و سپس سایزهای بیگ دسته بندی می کند. اما این برند علاوه بر این روش از شیوه دیگری نیز برای سایزبندی استفاده می کند. سایزبندی عددی روشی است که در آن اعداد به صورت تک رقمی و دو رقمی بر روی محصولات درج می شود. بنابراین این برند برای سایزبندی از استانداردهای اروپایی استفاده می کند.

اگر تمایل دارید تا از کفش های برند لیورجی مدل های مختلف را انتخاب کنید می توانید کفش کتان بنددار را امتحان کنید. جنس رویه کفش از کتان می باشد و زیره انعطاف پذیر باعث راحتی هر چه بیشتر کفش می شود. یک انتخاب مناسب برای فصل تابستان که ضمن زیبایی، کاملا سبک و راحت هستند. این مدل کفش در مقابل سایش بسیار مقاوم است و به دلیل قابلیت تنفس پذیری، از تعریق و بو گرفتن پا خبری نیست. کفش کنف یکی دیگر از مدل های تابستانی برند لیورجی است. کفی فوم و وزن سبک کفش باعث محبوبیت آن شده است.

برند آدیداس

آدیداس به عنوان یک کمپانی آلمانی چندملیتی به طراحی، تولید و عرضه انواع لباس، کفش ورزشی، ساعت، عینک آفتابی، تجهیزات ورزشی و لوازم لوکس می پردازد. کفش های زیبا و باکیفیت یکی از محصولات محبوب برند آدیداس به شمار می روند. البته این برند بعد از تولید و عرضه مدل های مختلف کفش خصوصا کفش های ورزشی اقدام به گسترش محصولات خود نمود تا جایی که لباس ها و گرمکن های ورزشی و تجهیزات ورزشی از قبیل راکت و توپ در فهرست محصولات این برند قرار گرفتند.

کیفیت و زیبایی شعار برند آدیداس بود و خط تولید محصولات در راستای این شعار راه اندازی شد. در حال حاضر کمپانی آدیداس دارای شعبه ها و نمایندگی های زیادی در اقصی نقاط جهان است. کارمندان این کمپانی بیش از 13 هزار نفر می باشند. همپنین برند آدیداس در اکثر تورنومنتهای جهانی از قبیل المپیک به عنوان یکی از حامیان اصلی حضور پررنگ دارد.

برند پوما

کفش برند پوما

کفش ورزشی پوما، کتونی پوما، کفش اسپرت پوما، کفش رانینگ پوما و… جزو مدل های برند پوما به شمار می روند. کمپانی آلمانی پوما از سال 1984 در زمینه طراحی، تولید و فروش کفش ورزشی، غیر ورزشی و پوشاک ورزشی فعالیت دارد. امروزه این برند به یکی از بزرگترین کمپانی های سازنده کفش، پوشاک و تجهیزات ورزشی تبدیل شده است.

البته این کمپانی یکی از زیرمجموعه های شرکت فرانسوی کرینگ به شمار می رود. کمپانی پوما کفش فوتبال تولید می کند همچنین حامی مالی تعدادی از فوتبالیست های جهان از قبیل پله، دیگو مارادونا، لوتار ماتئوس، اوزه بیو، تیری آنری و … بوده است. این برند حامی مالی اوسیب بولت یعنی ورزشکار دو میدانی جاماییکا نیز بوده است.

امروزه برند پوما محصولاتش را به بیش از 120 کشور جهان عرضه می کند. همچنین این کمپانی دارای بیش از 1000 کارمند در سراسر جهان است. برند ریباک، برند آدیداس، برند نایک و سپس برند پوما در لیست صدرنشینان برتر جهان قرار دارند. در حال حاضر برند پوما یکی از برندهای تولیدکننده کفش های رانندگی و لباس های اتومبیلرانی است.

برند George

برند جورج یکی از برندهای لباس کودک است که فعالیت خود را در سال 1989 و در کشور انگلیس آغاز کرد. این برند در حال حاضر دارای بیش از 580 فروشگاه در اقصی نقاط جهان است. البته این برند از طریق فروشگاه های اینترنتی نیز اقدام به عرضه محصولات نموده است. برند جورج دارای دفاتر در کشورهای ترکیه، چین، هند و بنگلادش است. برند جورج به عرضه محصولات مختلف اقدام نموده است به طوری که انواع کتانی، چکمه زنانه، نیم بوت، بوت دخترانه، کفش دخترانه، کاپشن زنانه، بارانی مردانه، ست هودی و شلوار، کت شلوار مردانه، بلوز دخترانه، پیراهن پشمی اورجینال و … را تولید و به بازار پوشاک عرضه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×