عمده فروشان آنلاین لباس در ایران

عمده فروشان آنلاین لباس در ایران

عمده فروشان آنلاین لباس در ایران، موضوعی است که در این مقاله به آن می پردازیم. با ما همراه باشید، در ادامه مقاله به معرفی چند عمده فروش آنلاین لباس می پردازیم . عمده فروشان پوشاک اغلب محصولات مورد نیاز خود را از تولیدکننده پوشاک تأمین می کنند و برخی دیگر از عمده فروشان پوشاک استوک محصولات مورد نیاز خود را بدون واسطه از اروپا وارد می کنند.

هدف از این مقاله صرفا آشنایی فروشندگان و خریداران با عمده فروشان آنلاین پوشاک است و افراد در صورت تمایل به خرید می توانند برای اطلاع از اعتبار هر فروشنده به آدرس و پیج های معرفی شده توسط آنها، مراجعه نمایند و از طریق واتساپ، تلگرام و اینستاگرام با اعضا تبادل نظر داشته باشند.

معرفی عمده فروشان آنلاین لباس

اگر دارای فروشگاه حضوری پوشاک هستید یا قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک را دارید ولی خودتان تولیدکننده پوشاک نیستند باید به دنبال منبع تأمین کننده محصولات فروشگاه خود باشید. عمده فروشان پوشاک، لباس را در حجم بسیار بالا خریداری می کنند و آن را به سایر کسب و کارها یعنی فروشندگان بخش خرده می فروشند. به عبارت ساده تر، عمده فروشان واسطه ای بین تولیدکنندگان و سایر کسب و کارهایی هستند که می خواهند محصولات عمده فروشان را به فروش برسانند.

فروشگاه لباس کمپانی IFN

فروشگاه لباس کمپانی IFN

کمپانی IFN یکی از بزرگترین کمپانی ها در زمینه واردات لباس های اروپایی می باشد. در حالی که 11 سال از فعالیت این کمپانی می گذرد ولی همچنان در حوزه فعالیت خود موفق بوده و توانسته است رضایت تمام مشتریان را جلب نماید. این کمپانی محصولات خود را به صورت کاملا بی واسطه و از طریق فروشگاه های معتبر اروپایی خریداری و تأمین می نماید. اغلب خریدهای این کمپانی در زمان حراجی های فروشگاه های اروپایی انجام می شود.

محصولات این کمپانی از لباس های کاملا اورجینال و اصل و آکبند اروپایی تأمین می شود. محصولات عرضه شده توسط این کمپانی از برترین برندها خریداری شده اند به طوری که بسیار خاص، شیک و متفاوت می باشند. این کمپانی همواره سعی دارد تا برای مشتریان خود وقت بگذارد تا هم مشتریان از خرید خود راضی باشند و هم محصولات کمپانی فروش بیشتری داشته باشد.

شرکت ifn (ایران فشن نیو) وارد کننده لباس های اروپایی به ایران می باشد و با تیم آموزشی حرفه ای به جز فروش لباس، آموزش فروش هم به مشتریان می دهد تا بتوانند در بازار  پوشاک از رقبا پیشی بگیرند و در کمترین مدت به درآمدزایی برسند.

عمده فروش پوشاک زنانه تهران

برای خرید لباس عمده از بازار تهران می توانید به گزینه های بسیاری از عمده فروشان مراجعه کنید. به عنوان مثال عمده فروشی پوشاک لاله با عرضه مستقیم لباس از تولیدی پوشاک و حذف واسطه ها سعی بر ارتباط مستقیم با مغازه داران و بنکداران در سراسر کشور دارد تا با کاهش قیمت ها سود بیشتری برای فروشندگان ایجاد کند.

محصولات پوشاک عمده فروش لاله در تهران دارای طیف وسیعی از پوشاک است. به طوری که انواع لباس زنانه، مردانه، بچه‌گانه،حوله،لباس زیر و جوراب را با تضمین کیفیت در اختیار تمامی فروشندگان در سراسر کشور  قرار می دهد.

همچنین از این عمده فروشی می توانید انواع لباس مجلسی زنانه و لباس اسپورت، لباس روزمره، شلوار و تیشرت زنانه و انواع لباس و پوشاک زنانه را خریداری نمایید. محصولات این مجموعه از لحاظ کیفیت مطلوب هستند و از لحاظ قیمت و تنوع مدل می‌توانند طیف وسیعی از سلیقه‌ها و نیازها رو پوشش دهند.

پوشاک زنانه لیدی لند

پوشاک زنانه لیدی لند تولید کننده و پخش کننده عمده پوشاک بانوان می باشد. در پخش عمده  پوشاک زنانه لیدی لند امکان خرید آنلاین و غیرحضوری براش مشتریان برقرار می باشد. مانتو، دو تیکه مانتو سارافون،ماکسی مانتویی، مانتو جلو باز، ماکسی، شومیز، دامن، ست بلوز دامن، انواع ژیله و سارافون، شومیز و سارافون، دوتیکه کت و ماکسی، شومیز دامن اورال اسپورت و انواع ست لباس در پوشاک زنانه لیدی لند موجود می باشد.

جنس پارچه های مورد استفاده در پوشاک زنانه لیدی لند شامل کرپ مازراتی، کرپ کش، کرپ کش و تور، پولک و پلیسه، سوپر اسکاچی، دانتل مخملی، مخمل، تورارگارنزاو… می باشد.

فروشگاه بزرگ پوشاک امی

فروشگاه بزرگ پوشاک امی

شرکت چند منظوره واردات اروپایی یا اختصارا امی کار خود را بصورت رسمی از سال 1388 و در بخش خرده فروشی، با هدف ارائه خدماتی مدرن و با کیفیت در حوزه پوشاک استوک اروپایی آغاز نمود. این کمپانی در سال 1392 بخش عمده فروشی را به مجموعه خود اضافه نمود. یکی از مهمترین عوامل پیشرفت امی در سال های فعالیتش، تأمین اجناس باکیفیت استوک اروپایی بصورت مستقیم و بدون واسطه از اروپا می باشد.

مجموعه امی در سال 1396 بعلت استقبال بسیار بالای مشتریان از واحد عمده، واحد جدیدی با نام امیکو که زیر مجموعه امی می باشد را راه اندازی نمود. در فروشگاه آنلاین پوشاک اروپایی امی طیف وسیعی از پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، پوشاک ورزشی و پوشاک فصل با نازلترین قیمت ها عرضه می گردد. مجموعه امی پوشاک اروپایی را از برندهای معتبر اروپایی مانند برند لوپیلو، اسمارا، لیورجی، پپرتز، کیابی، اچ اند ام و کریویت تأمین می تماید.

گروه تجاری جی بوف Giboof

گروه تجاری جی بوف Giboof

گروه تجاری جی بوف فعالیت خود را از سال 1399 در زمینه عمده فروشی لباس های نو و درجه یک اروپایی آغاز نمود. هدف این گرو ه تنها ارائه لباس های نو و بروز اروپایی نیست بلکه رضایت مشتری و استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز می باشد. گروه تجاری جی بوف همواره تلاش نموده است تا بهترین و باکیفیت ترین پوشاک اروپایی را از معتبرترین برندها خریداری نماید و در اختیار فروشندگان بخش خرده فروشی پوشاک قرار دهد.

تنوع محصولات فروشگاه جی بوف توانسته جوابگوی هر نوع سلیقه ای باشد.  دسترسی گروه تجاری جی بوف به بازار بزرگ محصولات استوک باعث شده است دانش و اطلاعات خوبی درباره محصولات داشته باشند و بتوانند به مشتریان خود مشاوره و راهکارهای مناسب برای فروش و بازاریابی ارائه دهند.

گروه تجاری جی بوف همواره سعی دارد تا به روزترین و باکیفیت ترین پوشاک استوک را به مشتریان خود ارائه دهد. هدف گروه تجاری جی بوف این است تا مرجعی قابل اعتماد برای محصولات استوک باشد و همچنین با جلب رضایت مشتریان بتواند زمینه پیشرفت شغلی آنان را فراهم کند.

اعتماد مشتریان به گروه تجاری جی بوف پشتوانه مطمئنی است که این مجموعه برای ماندگاری و حفظ آن همواره تلاش می نماید. هدف مجموعه بزرگ جی بوف عرضه بهترین پوشاک اروپایی با نازل ترین قیمت است تا فروشندگان بتوانند بهترین فروش و بیشترین سود را از کسب و کار خود کسب نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×