خرید انواع کفش استوک؛ برندهای جهانی سال 2022

خرید انواع کفش استوک؛ برندهای جهانی سال 2022

خرید انواع کفش استوک مزیت هایی دارد به این صورت که با بهترین کیفیت و قیمت بسیار استثنایی و مقرون به صرفه می توانید کفش مورد نظر خود را متناسب با استایل یا  موقعیت های مختلف خریداری نمایید.

کفش های استوک در طی چند سال اخیر توانسته اند حجم زیادی از بازار کفش را در داخل ایران به خود اختصاص دهند. برای علاقمندان به پوشاک استوک علی الخصوص کفش استوک پیشنهاد می کنیم که با این مقاله همراه باشند. در این مقاله به انواع برندهای تولید کننده کفش اشاره نموده و توضیحاتی پیرامون آنها ارائه می گردد.

استوک چیست؟

واژه ای که طی چند سال اخیر بسیار به گوش می رسد. البته امروزه حجم تقاضا برای خرید کفش استوک رو به افزایش است. فقط کافیست سری به بازارچه مرزی شهر مهاباد واقع در استان آذربایجان غربی بزنید تا مشاهده نمایید که بخش عظیمی از این بازارچه به فروش کفش های استوک اروپایی اختصاص دارد.

معنی واژه stock

استوک یک واژه انگلیسی است و به معنی کالای انبار شده یا ذخیره شده اطلاق می شود. البته کالاهای استوک طیف وسیعی از محصولات از قبیل لوازم خانگی، لباس، کفش و… را پوشش می دهد.

سرنوشت کالاهای مازاد بر نیاز مصرف کننده

در کشورهای اروپایی برای مصرف هر کالا از جمله لباس و کفش یک بازه زمانی در نظر گرفته شده است. بنابراین تولیدکنندگان مجبور به انبار نمودن کالاهای به فروش نرسیده هستند. در بعضی مواقع هم کارخانه ها بیش از مصرف و نیاز جامعه اقدام به تولید کالا می نمایند در نتیجه باید کالای مازاد بر نیاز مصرف کننده باید به انبارها سپرده شود.

کمپانی های کفش های استوک

کمپانی های زیادی در اروپا اقدام به تولید پوشاک، کیف و کفش می نمایند. به عنوان مثال کمپانی لیدل در کشور آلمان، کمپانی اچ اند ام در کشور سوئد یا کمپانی نکست در کشور انگلستان مبادرت به تولید طیف وسیعی از پوشاک می نمایند. کالاهای اصل و اورجینال این برندها به دلیل دلایل ذکر شده به استوک تبدیل می شوند.

دسته بندی کفش های استوک

کفش های استوک هم در انواع کفش مردانه، کفش زنانه و کفش بچگانه به بازارهای آسیایی و خاورمیانه عرضه می شوند. در میان کفش های استوک می توانید دسته بندی هایی از کفش راحتی، کفش ورزشی، کفش مجلسی و انواع صندل را مشاهده نمایید.

برندهای کفش استوک

برندهای آلمانی

از جمله برندهای کفش استوک می توان به برند اسمارا، برند لیورجی، برند کریویت و… اشاره کرد. برند آدیداس و پوما به عنوان برندهای آلمانی طیف وسیعی از کفش های استوک را عرضه می کنند. تمام برندهای ذکر شده در کشور آلمان واقع شده اند.

برندهای فرانسوی و ژاپنی

اما اگر بخواهیم به برندهای استوک در کشور فرانسه اشاره کنیم  می توانیم از برند سالامون نام ببریم. برند آسیکس هم به عنوان یک برند استوک ژاپنی مجموعه ای زیبا و بی نظیر از مدل های متنوع کفش به بازارهای جهانی کفش عرضه می کند. اما در میان برندهای استوک آمریکایی می توان به برند نایک، نیوبالانس، بروکس و آندر آرمور اشاره کرد. اگر به دنبال خرید کفش استوک مجلسی هستید برند اکو گزینه مناسبی به شمار می رود.

دلایل محبوبیت کفش های استوک

دلایل محبوبیت کفش های استوک

قیمت مناسب

قیمت های بسیار به صرفه کفش های استوک اورجینال اروپایی از جمله دلایل خرید این قبیل کفش ها محسوب می شوند. افراد با یک جستجو در اینترنت یا سر زدن به پاساژهای عرضه کننده کفش می توانند دست به مقایسه بزنند. قیمت کفش های اصل و اورجینال استوک نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار بسیار پایین تر است. در حالی که از همان کیفیت عالی برخوردار هستند.

تنوع مدهای کفش های استوک و خرید انواع کفش استوک

کفش ورزشی به عنوان یک کالای ورزشی ضروری مطمئنا نقش تعیین کننده ای در سلامت جسمانی و البته کیفیت ورزش و عملکرد ورزشکار دارد. این روزها ورزش کوهنوردی به یک ورزش محبوب برای آقایان و بانوان تبدیل شده است.

مشغله های مداوم زندگی و روزمرگی ها باعث شده تا بسیاری از افراد از این ورزش برای نشاط و شادی بخشیدن به روحیه خود استفاده کنند. برند کریویت مجموعه ای بی نظیر از کفش های ورزشی را تولید و عرضه می کند. این برند با ارائه مدل های مختلف انواع کفش ورزشی توانسته است جوابگوی سلیقه های متفاوت باشد.

کفش های کتانی

کفش های کتانی یکی از مدل های محبوب و پرطرفدار در بین جوانان محسوب می شوند. برند اسمارا به عنوان یک برند تخصصی پوشاک زنانه مجموعه ای بی نظیر از انواع کفش های کتانی بهاره و تابستانه را به بازارهای جهانی کفش عرضه نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×