تاش کیلویی

بدلیجات برند Tosh | بدلیجات تاش (توش)

بدلیجات برند tosh | بدلیجات تاش (توش) مقاله ی است در وصف این برند آلمانی معروف:
اکثر بانوان و دختران جوان و نوجوان تمایل دارند تا در استایل های رسمی، نیمه رسمی و حتی استایل های روزمره خود از بدلیجات زیبا و شیک به عنوان یک اکسسوری جذاب و منحصربه فرد استفاده کنند.

(خرید بدلیجات عمده)

بدلیجات برند Tosh | بدلیجات تاش (توش)
بدلیجات برند Tosh | بدلیجات تاش (توش)

یکی از ویژگی های بارز بدلیجات برند تاش Tosh این است که برای انواع سلیقه ها مناسب است و بانوان در هر سن و سالی می توانند از این بدلیجات ها در استایل خود استفاده کنند. چرا که علاوه بر زیبایی، تعهد بالای برند تاش Tosh به کیفیت، در نحوه کار و انتخاب مواد آن منعکس شده است.

مشتریان می‌توانند با توجه به مجموعه های متنوع برند تاش TOSH ، شامل انواع جواهرات نفیس شامل: گوشواره، گردنبند، دستبند و انگشتر است و هم‌چنین محصولات کلاسیکی مانند کیف‌های دستی، ساعت‌های مچی و عینک‌های آفتابی چه در لباس روزمره و چه در مناسبت های خاص، بر شخصیت خود تأکید کنند و استایل شخصی منحصربه فردی از خود ارائه کنند.

برند تاش TOSH ساخت کجاست ؟

برند تاش TOSH ساخت کجاست ؟
برند تاش TOSH ساخت کجاست ؟

برند tosh تاش یک برند آلمانی است که عرضه کننده انواع بدلیجات اکسسوری محسوب می شود. تنوع در محصولات این برند به گونه ای ست که هر فرد با هر نوع سلیقه ای می تواند محصول مورد نظر خود را انتخاب کند. ابتکار و خلاقیتی که در طراحی بدلیجات برند تاش وجود دارد، در نوع خود مثال زدنی است.

این برند در طراحی زیورآلات و بدلیجات با ترکیب ابتکار و خلاقیت توانسته است محصولاتی خاص و چشمگیر تولید نماید. همین موضوع باعث تقاضای روزافزون این محصول لوکس شده است. این کمپانی هر مجموعه از بدلیجات خود از قبیل گوشواره برند تاش را با دقت و به طور جداگانه از مواد مرغوب و باکیفیت ساخته است.

بدلیجات برند Tosh آلمان

بدلیجات برند Tosh آلمان تاش یا توش

بدلیجات برند تاش دارای محصولاتی خاص و زیبا هستند و جز بدلیجات لوکس و زیبا محسوب می شوند و به همین دلیل دارای محبوبیت بسیاری است. متریال اولیه این برند بسیار مرغوب است و نسبت به کیفیت آن ها از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. این محصول به صورت کیلویی (بدلیجات کیلویی) و در بسته بندی های متنوع به عرضه کنندگان و فروشگاه های فروش بدلیجات و اکسسوری عرضه می شود. بسیاری از افرادی که به اکسسوری علاقمند هستند برند تاش را یک برند با کیفیت و خلاق در طرح و مدل می دانند.

جنس بدلیجات برند تاش

سنگ‌های قیمتی با کیفیت بالا، سنگهای نیمه قیمتی و مرواریدهای آب شیرین با پالایش‌های ساخته شده از آخرین ساخته‌های طلافروشی و 925 نقره استرلینگ ترکیب می‌شوند تا یک مجموعه عالی برتر در بخش جواهرات مد ایجاد کنند.

فولاد ضدزنگ از جمله مواد به کار رفته در بدلیجات برند تاش می باشد. این نوع فولاد به خاطر مقاومت در برابر خوردگی بسیار مورد توجه است. همین مقاومت بالا در فولاد زنگ نزن یا ضدزنگ، نیاز به نگهداری از آن را به شدت کاهش داده است. همچنین، این ویژگی ممتاز در کنار درخش بالای فولاد ضدزنگ باعث شده است تا از این ماده در ساخت انواع بدلیجات استفاده شود.

علاوه بر فولاد ضدزنگ، در ساخت بدلیجات برند تاش از انواع عیار نقره استفاده می شود. عیار نقره چیست؟ نقره خالص بسیار نرم است بنابراین برای شکل دادن به آن، باید نقره را با میزان کمی از سایر فلزات ترکیب نمود. بنابراین به میزان وجود نقره در هر آلیاژ، عیار نقره می گویند. همچنین برای اینکه میزان خلوص فلزات گرانبها را تعیین کنند از عیار به عنوان واحد اندازه گیری استفاده می شود.

بدلیجات عمده تاش tosh (توش)

بدلیجات عمده تاش tosh (توش)

برای خرید بدلیجات این برند معروف و با کیفیت آلمانی به صورت عمده میتوان از طرق مختلف اقدام کرد اما با تورم بالای کشور و قیمت بالای دلار (فعلا که 36 هزار تومنه خدا میدونه بعدش چند میشه)، به تبع این بدلیجات نیز قیمت بالایی خواند داشت.

اما نگران نباشید ما راه بهتری برای خرید عمده پیشنهاد میکنیم. خرید بدلیجات کیلویی ! بله خرید این برند مشهور اون هم به صورت کیلویی

بدلیجات تاش Tosh کیلویی

بدلیجات تاش Tosh کیلویی
بدلیجات تاش Tosh کیلویی

ما در مجموعه جی بوف این امکان را برای مشتریان فراهم کرده ایم که بدلیجات برند تاش را به صورت کیلویی تهیه کنند. در این روش قیمت تمام شده هر تکه بسیار پایین خواهد بود و همین باعث میشود حاشیه سود شما بسیار بالا رود (حداقل از سیصد درصد).

برای خرید بدلیجات کیلویی از برند تاش و دیگر برند های معروف میتوانید به طرق زیر عمل کنید- ما در جی بوف از ساعت 9 صبح تا 12 شب آماده پاسخ گویی و مشاوره به شما عزیزان می باشیم.

    1. ثبت سفارش از طریق سایت (پیشنهاد ما)

    1. خرید حضوری (موقعیت و لوکیشن جی بوف در گوگل مپ)

    1. سفارش وات ساپ (آیکون آن در گوشه ی سایت سمت راست قرار دارد)

    1. ثبت سفارش از طریق یکی از پیج اینستاگرامی مجموعه جی بوف

    1. ثبت سفارش از طریق تماس (صفحه ی تماس با جی بوف)

مشاوره و خرید
×