پوشاک استوک یا پوشاک تاناکورا؟

پوشاک استوک یا پوشاک تاناکورا؟

پوشاک استوک یا پوشاک تاناکورا؟ انتخاب با شماست. با جی بوف همراه باشید، در این مقاله به پوشاک استوک و برتری جایگاه آن نسبت به پوشاک تاناکورا می پردازیم.

استوک چیست؟

تصور غالب افراد از پوشاک استوک، لباس دست دوم و لباسی است که قبلا پوشیده شده است. در حالی که لباس دست دوم در میان اجناس تاناکورا عرضه می شود.

استوک به کالا و پوشاکی گفته می شود که در انبارها ذخیره شده است یا به عبارتی ساده تر به کالایی که مازاد بر نیاز مصرف کننده باشد، استوک می گویند.

دلیل پیدایش استوک

برندهای خارجی برای عرضه و فروش محصولات خود، مدت زمان مشخصی را تعیین می کنند و در صورتی که کالا یا محصول در زمان مورد نظر به دست مشتری نرسد، کالا به انبار مرجوع داده می شود.

عدم امکان نگهداری کالاها در انبارها یکی از دلایل رایج وجود کالا یا لباس استوک این است که تولید مازاد بر نیاز مصرف کننده، کشورهای اروپایی را بر آن داشته تا از نگه داشتن این کالاها در انبارها خودداری کنند چون نگهداری کالاها و پوشاک مطمئنا هزینه زیادی را متحمل تولیدی ها و  حتی فروشگاه های بزرگ کالا و پوشاک می کند.

از مد افتادن پوشاک در یک بازه زمانی، به طور مثال با ورود پوشاک پاییزی به فروشگاه ها، فروش پوشاک بهاری از رونق می افتد. بنابراین فروشندگان تمایلی به نگه داشتن اجناس خود در یک مدت زمان طولانی ندارند و این زمان برای آنها حدود 3 الی 6 ماه می باشد.

بازار داغ مد و فشن

امروزه وجود سالن های مد و همچنین برگزاری فشن شوها باعث شده است تا معرفی محصولات جدید در کوتاهترین زمان صورت گیرد.

پدیده مصرف گرایی

برای افرادی که پوشیدن لباس های مد روز یکی از دغدغه هایشان محسوب می شود، ورود محصولات جدید با آپشن های نو به بازار، خوشایندترین اتفاقی است که می تواند رخ دهد.

پیروی از مد و استایل های روز همواره باعث به وجود آمدن پدیده مصرف گرایی در جوامع شده است. افراد همواره تمایل دارند کالا و پوشاکی خریداری نمایند که مد روز باشد بنابراین همین موضوع باعث فروش پایین کالا و پوشاک دمده شده است.

در کشورهای اروپایی برای عرضه محصولات یک زمان معین در نظر گرفته شده است. به طور مثال شروع هر فصل با معرفی و ورود پوشاک جدید زینت داده می شود در نتیجه سبک های متنوع و متفاوت برای علاقمندان به مد خواستنی تر می شود. بنابراین فروشگاه های عرضه لباس باید در اسرع وقت محصولات خود را به فروش برسانند در غیر اینصورت با انباری از محصولات بدون خریدار روبرو خواهند شد. 

سرزمین کالاهای استوک

کشورهای اروپایی به عنوان منبع و سرچشمه محصولات استوک معروف شده اند چرا که در طول سال محصولات استوک فراوانی از این کشورها روانه قاره آسیا و کشورهای خاورمیانه می شود.

چرا پوشاک استوک؟

چرا پوشاک استوک؟

یکی از دلایل علاقمندی کشورهای آسیایی به خرید لباس استوک، قیمت پایین آن است. قیمت نسبتا پایین لباس استوک و همچنین کیفیت مناسب آن، از جمله عواملی هستند که در تمایل افراد به خرید کالاهای استوک مؤثر بوده اند. عرضه پوشاک استوک به دو صورت انجام می گیرد: 1-در بسته بندی های زیبا و نو 2-به صورت فله ای و بدون بسته بندی وارد بازار می شوند.

 پوشاک استوک به صورت عمده و خرده به مشتریان و خریداران ارائه می گردد. خریداران و  همچنین مصرف کنندگان لباس استوک با اطمینان خاطر بیشتری به استفاده از این محصولات می پردازند زیرا این کالاها نو می باشند و قبلا مورد استفاده قرار نگرفته اند.

تفاوت پوشاک استوک و پوشاک تاناکورا؟

دلایلی که باعث برتری استوک نسبت به کالا و پوشاک تاناکورا می شود به شرح زیر می باشد.

ویژگی های پوشاک تاناکورا

بیشتر افرادی که تمایل به خرید لباس تاناکورا دارند علاقمند به پوشیدن لباس های مارک هستند، اما در نظر داشته باشید که اجناس تاناکورا دست دوم می باشد، یعنی مورد استفاده قرار گرفته اند بنابراین از نظر بهداشتی و سلامت مورد تأیید نمی باشند به طوری که احتمال ایجاد حساسیت های پوستی در صورت استفاده از این لباس ها وجود دارد. یکی از ویژگی های بارز اجناس تاناکورا علی الخصوص پوشاک این است که اغلب فرم و ظاهر اولیه خود را از دست داده اند و دارای زدگی هستند.

ویژگی های پوشاک استوک

تازه و نو:

از خصوصیات فوق العاده عالی پوشاک استوک نو بودن آن است. بنابراین لباس های استوک کاملا بهداشتی بوده و هیچ گونه خطری سلامتی افراد را تهدید نمی کند.

پوشاک استوک مارک دار:

در صورتی که لباس های موجود در فروشگا های اروپایی به فروش نرسد، این لباس ها از سطح فروشگاه ها جمع شده و با عنوان پوشاک استوک مارک دار وارد بازار های جهانی می شوند.

خریدار پوشاک مارکدار:

اگر جزو افرادی هستید که پوشیدن لباس های مارک دار را ترجیح می دهید اما توانایی خرید آن را ندارید، ما به شما خرید لباس استوک را توصیه می کنیم. با خرید پوشاک و لباس استوک می توانید برند محبوب خود را با قیمت بسیار پایین خریداری نمایید.

تفاوت پوشاک استوک با آکبند:

لباس استوک در مقایسه با پوشاک موجود در بازار تفاوت چندانی ندارد، فقط پوشاک استوک از قیمت مناسب تری برخوردار است.

تنوع محصولات پوشاک استوک باعث محبوبیت آن در بازار پوشاک و همچنین استقبال مصرف کنندگان از این نوع پوشاک شده است. پوشاک استوک طیف گسترده ای از لباس های مردانه، لباس های زنانه و بچگانه را در برمی گیرد. همچنین پوشاک استوک انواع کفش، صندل، کیف و اکسسوری های زیبا را شامل می شود.

فروشگاه های معتبر را برای خرید پوشاک استوک انتخاب نمایید. فراموش نکنید که لباس استوک را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی جی بوف بهترین و باکیفیت ترین برندهای لباس اروپایی را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×