هودی مردانه عمده

هودی مردانه عمده

هودی مردانه عمده یکی از محصولات فروشگاه اینترنتی جی بوف می باشد که به عنوان یک لباس محبوب بین تمام سنین مورد استفاده قرار می گیرد. برای اوایل فصل بهار و فصول سرد سال نیز می توانید از این پوشش دوست داشتنی و خواستنی استفاده کنید. هودی و سایر پوشاک مردانه را در مدل های شیک و همچنین باکیفیت از فروشگاه اینترنتی جی بوف خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی جی بوف انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه استوک (نو) را در برندهای اروپایی عرضه می کند.

هودی به چه معناست؟

هودی در زبان انگلیسی به معنای کلاه می باشد و این لباس پرطرفدار در شکل و فرم ظاهریش هم دارای کلاه است. اگر به تاریخچه هودی برگردیم این لباس را به عنوان پوشش اصلی راهبان در قرون وسطی مشاهده می کنیم. بعدها در دهه 1930 در ایالات متحده آمریکا و توسط کارگران پوشیده می شد. با گذشت زمان بسیاری از ورزشکاران از هودی به عنوان یک لباس ورزشی مناسب که بدن را گرم نگه می دارد، استفاده کردند.

لباس راگبی مردانه

لباس هودی زمانی به عرصه ورزش وارد شد که بازیکن خط حمله ورزش راگبی (فوتبال آمریکایی) یعنی بنجامین راسل جونیور از خارش مداوم پوست بدن خود بخاطر پوشیدن لباس های پشمی کلافه شده بود. همین موضوع او را به این فکر انداخت که از پارچه پنبه ای برای دوخت یک پیراهن تمرینی جدید و مناسب استفاده کند.

بنجامین راسل جونیور به همراه پدرش یک کمپانی تولیدی پیراهن داشت. آنها بعد از تولید پیراهن تمرینی جدید، از آن به عنوان لباس راگبی مردانه استفاده کردند. بعدها از این پیراهن به عنوان ژاکت های ورزشی نام برده شد.

شکل و فرم ظاهری هودی

شکل و فرم ظاهری هودی

هودی در جنس های مختلف به بازار عرضه می شود بنابراین بسته به جنس پارچه و ضخامت آن می توانید از آن در فصل های مختلف استفاده کنید. یک پوشش سبک و در عین حال راحت که دارای یک استایل اسپرت می باشد. این لباس آستین های بلندی دارد و گشادی بالاتنه، پوشیدن آن را راحت نموده است.

هودی دارای بند کمر و دور مچ است و همین جزئیات باعث می شود تا گرما در لباس حفظ شود. کلاه در هوای سرد، سر را گرم نگه می دارد و جیب های بزرگ هودی، مکان مناسبی برای گرم نگه داشتن دست ها هستند.

تفاوت هودی و سویشرت

تفاوت هودی و سویشرت

تفاوت هودی و سویشرت در شکل ظاهری آنها می باشد به این صورت که هودی جلو بسته است و همچنین دارای کلاه می باشد ولی سویشرت جلو باز بوده و برای بستن آن از زیپ استفاده می شود. البته برخی از مدل های سویشرت دارای کلاه هستند و برخی از مدل ها بدون کلاه طراحی شده اند. هودی دارای جیب است و جیب های مدل کانگرویی یکی از رایج ترین مدل جیب در هودی به شمار می روند.

هودی و سویشرت: لباس های جوان پسند

با این وجود این دو لباس جوان پسند و محبوب دارای شباهت هایی هستند، به طوری که هودی در دسته سویشرت ها قرار می گیرد ولی هودی دارای یکسری تغییرات به خصوص است که آن را از سویشرت جدا می سازد. این دو لباس یک پوشش گرم و در عین حال سبک هستند که قابلیت جذب تعریق بدن را دارند.

جنس هودی و سویشرت

هودی ها معمولا از پارچه های ضخیم تری نسبت به سویشرت ها ساخته می شوند. البته امروزه مدل های ضخیم و نازک هودی و سویشرت در بازار پوشاک موجود است. جنس هودی و سویشرت تقریبا یکسان هستند و اغلب در استایل های روزمره و فعالیت های ورزشی پوشیده می شوند. طراحی هودی و سویشرت می تواند با جیب یا بدون جیب باشد. هودی ها یکسره و به صورت پلیور هستند در حالی که سویشرت ها جلوباز بوده و اغلب دارای زیپ می باشند.

فصل پاییز و هودی

با فرا رسیدن پاییز، تمایل برای خرید هودی یک روند افزایشی پیدا می کند. هودی لباس مناسب روزهای معتدل است، روزهایی که نه زیاد گرم و نه زیاد سرد هستند. یکی از لباس های کاربردی و محبوب فصل پاییز، هودی است. هودی را در داخل منزل و همچنین بیرون از منزل نیز می توانید بپوشید. فقط کافیست در نحوه ست کردن آن با شلوار و کفش خود، مقداری ذوق و خلاقیت به خرج دهید، آن وقت می توانید از یک استایل جذاب و در عین حال کاملاراحت برخوردار باشید.

خرید مدل های هودی مردانه عمده

خرید مدل های هودی مردانه عمده

هودی در دو مدل مورد استفاده قرار می گیرد، هودی ورزشی که اغلب با شلوار گرمکن ست می شود و ضمنا بالاتنه این نوع هودی فرم و حالتی شل دارد و جنس آن نیز از پنبه می باشد. اما در مدل معمولی، هودی اغلب برای استفاده روزمره و ست کردن با استایل های روزانه کاربرد دارد.

هودی های معمولی و هودی های ورزشی

هنگام خرید هودی به صورت خرده یا به صورت عمده، توجه داشته باشید که بین مدل های معمولی و مدل های ورزشی تفاوت قائل شوید. چون جنس هودی های ورزشی اغلب از پلی استر و در برخی از موارد از پلی استر و کتان می باشد. هودی های ورزشی بر روی دیگر لباس ها و همچنین برای گرم نگه داشتن بدن قبل از انجام فعالیت های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند. هودی های نازک و سبک اغلب به عنوان لباس اصلی مورد استفاده قرار می گیرند به این صورت که برای انجام فعالیت هایی همچون پیاده روی پوشیده می شوند.

نحوه ست کردن هودی با سایر لباس ها

ست کردن هودی با سایر لباس ها

هودی مردانه در استایل های پاییزی اغلب با کاپشن چرم ست می شود به این صورت که کاپشن چرم روی هودی پوشیده می شود. یک استایل شیک و در عین حال گرم و راحت، می تواند پیاده روی در هوای پاییزی را دلپذیرتر سازد. گاهی هودی مردانه با کاپشن پشمی ست می شود. البته کاپشن ظاهر ضخیمی دارد بنابراین بهتر است ست کردن هودی با کاپشن را برای روزهای سرد زمستان نگه دارید. استفاده از رنگ های ملایم برای کاپشن یا هودی، استایل شما را جذاب تر و خوشرنگ تر نشان می دهد.

برای جوانان خوش سلیقه و شیک پوش، داشتن یک استایل امروزی با ست کردن هودی در کنار کاپشن بامر اتفاق می افتد. کاپشن بامر یکی از لباس های مورد پسند جوانان محسوب می شود بنابراین ست کردن آن با هودی، یک استایل شیک را رقم می زند.

فروشگاه اینترنتی جی بوف

فروشگاه اینترنتی جی بوف دامنه گسترده ای از پوشاک استوک مردانه، پوشاک استوک زنانه و پوشاک استوک بچگانه را به بازار پوشاک عرضه می کند. هودی مردانه یکی از لباس های محبوب و دوست داشتنی فصول سرد سال محسوب می شود. فروشگاه اینترنتی جی بوف، پوشاک مردانه را در برندهای معتبر و باکیفیت اروپایی عرضه می کند. فروش محصولات مد روز تأثیر مهمی در محبوبیت فروشگاه پوشاک و همچنین افزایش مشتریان دارد.

هودی های مردانه برند لیورجی

هودی های مردانه برند لیورجی

یکی از برندهای مطرح و باکیفیت پوشاک استوک مردانه، برند لیورجی می باشد. این برند طیف وسیعی از لباس های بهاری، لباس های تابستانی و لباس های زمستانی مردانه را تولید و به بازار پوشاک عرضه می کند. هودی های برند لیورجی جزو ثابت کمد آقایان خوش استایل و شیک پوش به شمار می روند. البته آقایان علاقمند به استایل های اسپرت و استایل های ورزشی می توانند از هودی های برند لیورجی استفاده کنند.

دسته بندی هودی در لباس های ورزشی

هودی های امروزی شباهت چندانی با هودی های مورد استفاده در سال های نسبتا دور ندارند. در حال حاضر، شکل ظاهری هودی ها به پلیور یا انواع دورس شبیه است. ویژگی هایی همچون شیک و زیبا بودن، راحت و سبک بودن و مدل های متنوعی از طرح و رنگ باعث محبوبیت هر چه بیشتر هودی ها شده است.

به نظر بسیاری از افراد، هودی یک نوع سویشرت است در حالی که زیپ ندارد یا یک نوع پلیور است در حالی که کلاه دارد. همچنین برخی از افراد از هودی با عنوان ژاکت کلاه دار نیز نام می برند. با همه این توضیحات، هودی در دسته لباس های زمستانی قرار می گیرد ولی نسبت به اکثر لباس های زمستانی از محبوبیت بیشتری در میان نسل جوان و نوجوان برخوردار است.

ویژگی های هودی های مردانه برند لیورجی

هودی های مردانه برند لیورجی دارای بافت نازک و لطیف هستند چون اغلب از پنبه ساخته شده اند. همچنین دارای کشش مناسب و کاملا تنفس پذیر هستند. این هودی ها دارای قابلیت خشک شدن سریع هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×