سوتین زنانه اسمارا ESMARA

سوتین زنانه اسمارا ESMARA

سوتین زنانه اسمارا ESMARA یکی از محصولات باکیفیت برند اسمارا می باشد همچنین این محصول انتخاب بسیاری از بانوان شیک پوش و خوش سلیقه است. برند اسمارا طیف وسیعی از لباس های زنانه را پوشش می دهد به این صورت که این برند اقدام به طراحی و تولید انواع تیشرت و تاپ زنانه، بافت و ژاکت زنانه، سویشرت و هودی زنانه، دامن و شلوار زنانه و تونیک و سارافون زنانه نموده است.

اما این برند علاوه بر تولید پوشاک و البسه زنانه اقدام به طراحی و تولید انواع کفش های تابستانی، صندل، کفش های راحتی، کفش های تخت، کتانی ها و کفش های زمستانی نموده است.

چرا برند اسمارا؟

برند اسمارا یکی از زیرشاخه های هلدینگ عظیم لیدل است. کمپانی لیدل به عنوان غول خرده فروشی در جهان لقب گرفته است چون این کمپانی به عرضه انواع محصولات، کالا و مواد غذایی و… می پردازد. این کمپانی همواره سعی نموده در مجموعه خود گروهی از برندهای آلمانی را جمع نماید. برندهای که به تولید محصولات باکیفیت و در عین حال ارزان قیمت معروف هستند. مسئولان و مدیران این کمپانی معتقد هستند که همه افراد باید از لباس، پوشاک و مواد غذایی باکیفیت استفاده کنند و در این میان کمپانی لیدل تا حدود زیادی در رسیدن به این هدف موفق عمل نموده است.

لباس های برند اسمارا از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و از نظر قیمت نیز کاملا مقرون به صرفه هستند. برند آلمانی اسمارا در کشور آلمان جایگاه هشتم را در بین برندهای تولیدکننده لباس زنانه به خود اختصاص داده است. البته این رتبه بندی در مجله تجاری آلمان ذکر گردیده است. همچنین برند اسمارا با تمرکز بر روی یک گروه مشتری خاص و تأمین لباس و پوشاک آنها (لباس زنانه) توانسته است گردش مالی خود را از سال 2012 تاکنون دو برابر افزایش دهد.

همکاری برند اسمارا با طراحان مد

برند اسمارا با طراحان بزرگی همکاری می کند تا ضمن ارائه محصولات متناسب با مد روز بتواند با طراحی های زیبا و جذاب در حوزه لباس زنانه، مشتریان بیشتری را جذب محصولات برند اسمارا نماید. هایدی کلوم از جمله افرادی است که با طراحی های زیبا و منحصربه فردش معروف است و توانسته در این مسیر موفقیت های بسیاری کسب نماید.

یکی از دلایلی که بحث هایدی کلوم به عنوان مانکن، مدل، بازیگر و طراح را پیش کشیدیم این است که وی به طراحی لباس های زیرزنانه، لباس های راحتی زنانه و لباس های رسمی و غیررسمی بانوان می پردازد. هایدی کلوم معتقد است که طراحی های خلاقانه و همچنین تلفیق لباس هایی که بتواند هر خانمی را در هر شرایطی زیبا و جذاب جلوه دهد، از اهداف وی به شمار می رود.

انواع سوتین زنانه اسمارا ESMARA

سوتین مینیمایزر

این مدل سوتین ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند. تنوع رنگ و طرح از ویژگی های ظاهری این مدل سوتین به شمار می روند. سوتین های مینیمایزر اغلب از 80 درصد پلی امید و 20 درصد الاستین ساخته شده اند. همچنین جنس توری مورد استفاده در این مدل سوتین ها اغلب 86 درصد از پلی امید و 14 درصد از الاستین می باشند.

سوتین بدون اسفنج گیپوری زنانه اسمارا

سوتین بدون اسفنج گیپوری زنانه اسمارا

این مدل سوتین طراحی زیبا و ظریفی دارد. از پارچه گیپور بسیار باکیفیت و کمی کشسان در این مدل سوتین استفاده شده است. بندکشی سرشانه کاملا راحت است و اثر آن بر روی شانه باقی نمی ماند. سوتین بدون اسفنج گیپوری زنانه برند اسمارا دارای بافت نرم و کشی است. این برند ساخته نساجی کشور آلمان است و مورد تایید کمیسیون استاندارد سلامت پوشاک می باشد.

سوتین اسفنجی زنانه اسمارا

سوتین اسفنجی زنانه اسمارا

سوتین اسفنجی زنانه اسمارا دارای برچسب کنترل کیفیت از اروپا است. جنس آن 100 درصد از پلی استر است. همچنین دارای نشان استاندارد 100 از اروپا است. این جنس سوتین قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی تا دمای 40 درجه سانتیگراد را دارد. لازم به ذکر است که این مدل سوتین زنانه اسمارا قابلیت اتوکشی ندارد.

سوتین دکلته زنانه اسمارا

سوتین دکلته زنانه اسمارا

این مدل سوتین در بین بانوان بسیار محبوب و پرطرفدار است. چون در این مدل سوتین، فنر نیم دایره ای داخل پارچه که در قسمت زیر سینه قرار داده شده است، باعث خوش فرم شدن و بالا نگه داشتن سینه ها می شود. با استفاده از این مدل سوتین می توانید مشکلاتی از قبیل دیده شدن بندهای شانه، فاصله بین سینه ها و افتادگی سینه را برطرف نمایید. همچنین پد ابری استفاده شده در این مدل سوتین، حس راحتی مضاعف را به فرد می بخشد. سوتین دکلته زنانه اسمارا بدون بند است و به صورت دکلته قابل استفاده در زیر لباس هایی است که دارای یقه باز هستند.

فروشگاه اینترنتی جی بوف

فروشگاه اینترنتی جی بوف به عرضه طیف وسیعی از محصولات مردانه، زنانه و بچگانه می پردازد. این محصولات در برندهای باکیفیت و با قیمت های مناسب عرضه می شوند. لباس زیر زنانه، تاپ، شورت و سوتین از جمله محصولاتی است که این فروشگاه اغلب آنها را در چندین برند از جمله برند اسمارا به فروش می رساند.

در کالکشن های لباس زیر زنانه برند اسمارا، انواع مدل لباس زیر و سوتین در سایزهای مختلف عرضه می شود. این محصولات به صورت میکس از کمپانی لیدل خریداری می شوند که دارای کیفیت بالا از لحاظ رنگ بندی و جنس هستند. سوتین های برند اسمارا به صورت پک دار و میکس و کاملا بسته بندی شده ارائه می گردند. البته مدل های اسفنجی سوتین زنانه نیز، به صورت فله و میکس عرضه می گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×