روش های کسب درآمد در خانه

روش های کسب درآمد در خانه

تا حالا به کسب و کار اینترنتی در خانه فکر کردید؟

روش های کسب درآمد در خانه، موضوعی است که در این مقاله به آن می پردازیم. این کسب و کارها می تواند برای شما در نگاه اول جذابیت بالایی داشته باشد، اما باید توجه داشت که این کار دردسرهای خود را داشته و باید از مهارت‌های لازم برخوردار بود. ابتدا بهتر است با انواع روش‌های کسب درآمد از اینترنت آشنا شویم.

شاید انتظار این را داشته باشید که همین مطلب را با معرفی چند کسب و کار خانگی شروع کنیم، اما خوشبختانه فراگیری این پدیده به حدی بالاست که نیازی به معرفی این موضوع نیست؛ با ما همراه باشید در ادامه مقاله به معرفی روش های کسب درآمد در خانه می پردازیم.

چرا اکثریت مردم به کسب درآمد از اینترنت علاقه مند هستند؟ سوالی که ممکن برای خیلی ها پیش آمده باشد. طبیعتا افراد با توجه به آگاهی و شناخت خود و حتی تجهیزاتی که در اختیار دارند، پاسخ‌های متفاوتی به این سؤال خواهند داد، اما نکات زیر میتواند باعث جذابیت روش بالا یعنی کسب درآمد از اینترنت شود:

  • برای همه افراد جامعه قابل دسترس است
  • امکان استفاده از اینترنت در حوزه‌های مختلف وجود دارد
  • به کمترین سرمایه‌گذاری اولیه نیاز دارد
  • با تجهیزات معمولی قابل انجام است

به همین دلیل می خواهیم چند کسب و کار خانگی را معرفی کنیم که درآمدزا هستند:

1.به عنوان فریلسنر فعالیت کنید

به عنوان فریلسنر فعالیت کنید_روش های کسب درآمد در خانه

فعالیت فریلنسینگ می‌تواند یک روش مناسب برای کسب درآمد از اینترنت باشد برای کسانی که در زمینه خاصی تخصص دارند. فریلنسر کیست و یا به چه کسی فریلنسر می گویند؟ فریلنسر کسی است که پروژه‌های سایر افراد را در منزل و به صورت دورکاری انجام می‌دهد و در ازای انجام آن، مبلغی دریافت می‌کند. افراد فریلنسر می‌توانند پروژه‌هایی مانند تایپ، ترجمه ، کارهای گرافیکی ، طراحی سایت و برنامه نویسی و یا حتی طراحی بنر را انجام دهند و در قبال آن پول دریافت کنند.
یه سایت عالی و کاملا رایگان برای آموزش برنامه نویسی : w3schools

همچنین اگه فرد خلاقی باشید و به طراحی و گرافیک مسلط باشید، فعالیت به عنوان گرافیست مستقل می تواند روش خوبی برای کسب درآمد شما باشد. خب چه کسانی به گرافیست نیاز دارند؟ بسیاری از شرکت ها یا سایت ها هستند که به گرافیست نیاز دارند.

در دنیای امروز کسب و کارها برای وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی‌ خود نیاز به محتوا دارند. سایت‌های خبری، وبلاگ‌ها، شبکه‌های اجتماعی مختلف می توانند مشتری شما باشند.

صدالبته این همه ماجرا نیست!
شما حتی می توانید سایت خودتان را داشته باشید و برای خودتان بنویسید و کسب درآمد کنید از طریق تبلیغاتی که به شما داده می شود. حتی یک وبلاگ شخصی داشته باشید و در زمینه ای خاص شروع به نوشتن کنید… به همین سادگی !

2.با انجام کارهای هنری در منزل، کسب درآمد کنید

منظور از کارهای هنری، خلق اثری یا ساخت مجسمه‌ای شبیه کارهای میکل آنژ نیست. نمونه‌های که معرفی می کنیم، همگی کارهایی هستند که می‌توانید از آن‌ها به راحتی پول درآورید. برای مثال:

  • اگر شما استعداد خاصی در شیرینی پزی یا آشپزی دارید
  •  یا شاید در درست کردن ترشیجات یا مربا استاد هستید
  • علم یا مهارت درست کردن صنایع دستی شهر خود را دارید
  • طراحی یا نقاشی بلدید و می خواهید ان را به دیگران آموزش دهید
  • در درست کردن زیورآلات و بدلیجات مهارت دارید

و چندها نمونۀ دیگر. کمی بیشتر در مورد خودتان فکر کنید؛ یا حتی از دیگران بپرسید، چه کاری را می توانید انجام دهید. چون گاهی استعداد انجام یک کار را دارید؛ اما هنوز خودتان این را نمی‌دانید

3.تدریس مجازی یا آموزش

افراد زیادی در اینترنت وجود دارند که حاضرند برای کسب اطلاعات جدید و مهارت های جدید به شما پول پرداخت کنند پس حالا من از تو میپرسم که چرا باید این فرصت را از دست دهید؟  میتوانید با آموزش یا تدریس علومی که در آن ها دانش و مهارت دارید و یا به آن ها علاقه مند هستید، به راحتی در خانه خود درآمد کسب کنید.
در این نوع کسب درآمد، شما به هیچ سرمایه اولیه ای نیاز ندارید پس به راحتی می توانید با استفاده از یک وب سایت و یا یک صفحه اینستاگرام کسب و کارت را راه بیندازید.

4.استریمر شوید (درآمدزایی از طریق استریم)

به لطف اینترنت و گسترش آن شما می توانید به راحتی از هر چیزی که دوست دارید یا در آن استعداد دارید به صورت زنده فیلم تهیه کنید و با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. استریم ها میتوانند جنبه آموزشی، سرگرمی یا غیره داشته باشند. بیننده های شما میتوانند به عنوان هدیه مبلغی را به شما پرداخت کنند (که در اصطلاح به ان دونیت میگویند) و حامی شما باشند.

شما می توانید از طریق وب سایت های زیر فعالیت خود را به عنوان استرمیر آغاز کنید:

5.از طریق تلگرام کسب درآمد کنید

تلگرام با توجه به اینکه میزبان تعداد زیادی از کاربران ایرانی است، توانسته است بازار ها و مشاغل زیادی را ایجاد کند و افراد بسیاری توانسته اند با استفاده از تلگرام به درآمد های مورد نظرشان برسند. خب شما در ایجا باید چه کاری انجام دهید ساده ست : فقط کافیست یک کانال یا گروه تلگرامی ایجاد کنید و به جذب مخاطب بپردازید همچین شما می توانید از طریق فروش کالاهای خود یا دیگران و یا حتی تبلیغات به راحتی آب خوردن درآمد کسب کنید البته به راحتی آب خوردن یکم اغراق بود؟ موافقید؟

6. از طریق عکاسی

می توانید فقط با استفاده از دوربین تلفن همراه خود به شغل عکاسی مشغول شوید و عکس های خود را به افراد مختلف بفروشید و یا با  استفاده از شبکه های مجازی مثل اینستاگرام  شهرت و درآمد زیادی کسب کنید و کسب و کار خودتان را راه بیندازید و از این استعداد و علاقه خود پول در بیارید. به همین سادگی.

7.مدیر پیج های اینستاگرامی شوید

امروزه تقریبا همه با اینستاگرام آشنایی دارند. اینستاگرام بدون شک یکی از مهم ترین ابزارهای کسب و کار آنلاین است، همه افرادی که قصد کسب درآمد را دارند به آن نیازمند هستند. حال اگر شما به این شبکه مجازی پرطرفدار علاقه دارید و  وقت زیادی را در آن می گذرانید به جای اینکه ساعت ها بیکار در آن بچرخید می توانید تبدیل به یک مدیر صفحه های اینستاگرام شوید و درآمد زیادی کسب کنید. به عنوان یک مدیر باید چه کاری انجام بدهید؟ شاید این سوال برای شما پیش بیاید. بعد از خواندن این مقاله: شما می توانید به کامنت ها و پیام ها پاسخ دهید، تولید محتوا کنید و به افزایش فالور بپردازید..

8.مشاور بیمه یا آژانس های مسافرتی شوید

در ایجا شما می توانید با یادگیری فقط یکسری از اصول ابتدایی و ساده به عنوان یک مشاور بیمه یا آژانس مسافرتی در خانه خود کار کنید و از آن درآمد کسب کنید. تمامی افراد برای نوع بیمه و یا مسافرت نیازمند اطلاعات خاصی برای تصمیم های خود هستند و شما می توانید به آسانی  این اطلاعات را در اختیار آن ها قرار دهید و با راهنمایی های خودتان به مشتری ها درآمدزایی کنید.

9.ترجمه کنید

اگه به چندین زبان مختلف مسلط هستید با استفاده از این دانش خود در خانه می توانید درآمد کسب کنید. همچینی شما می توانید به افرادی که در وب سایت های آزادکاری مختلف یا کانال های تلگرامی  برای ترجمه درخواست می دهند کمک کرده و در ازای آن کسب درامد کنید یا نه می توانید مستقیما با شرکت های مختلف قرارداد ببندید.

10. پرورش گیاهان دارویی

تقریبا خیلی از ما در خانه های خود از گیاهان زینتی نگهداری می کنیم و از این بابت بسیار خوشحالیم و تقریبا همین فعالیت حس خیلی خوبی به ما می دهد. ولی حال این سوال پیش می آید که چرا خودمان گیاه پرورش ندهیم؟ اما مسئله ای که وجود دارد این است که خودمان می توانیم به پرورش گیاهانی بپردازیم که خاصیت های دارویی دارند.

11. بازاریابی تلفنی کنید

بازاریاب های تلفنی چه کسانی هستند؟ بازاریاب های تلفنی همان افرادی هستند که به لیستی از مشتری ها زنگ می زنند و محصول یه شرکت را به آنها پیشنهاد می دهند و بیشتر شرکت های تازه تاسیس یا بزرگ به دنبال این افراد هستند و همچنین این فعالیت نیز درآمدزایی بسیار خوبی دارد و اگر بخواهیم تخمین بزنیم ، درآمد این کار ماهی از 1تا 20 میلیون تومان متغییر است.

  • بازاریابی وابسته

به کسانی که با بازاریابی وابسته آشنایی دارند کاری نداریم میخواهیم توضیحاتی ارائه دهیم برای آن دسته از افرادی که با این روش هیچ گونه آشنایی ندارند. این فقط بازاریابی ارجاعی است که در آن کمیسیون بدست می آورید.
یه مثال برای درک بهتر بازاریابی وابسته بزنیم بر فرض اینکه شما یه سایت دارید و داخل سایت یک لباس، یک کتاب و یا یک محصول دیگر از یه سایتی دیگر قرار داده اید و کسانی که روی لینک محصولی که قرار داده اید کلیک می کنند و محصولو خریداری می کنند سایت مورد نظر درصدی از فروش خود را به شما می دهد  مردم بازاریابی شرکت های وابسته را دوست دارند زیرا می توانند با کمترین هزینه حتی بدون هیچ گونه سرمایه ای کسب و کار خود را شروع کنند.

12. فروشگاه آنلاین خودتان را راه بیندازید

مردم امروزه بیشتر از قبل به صورت آنلاین خرید می کنند از شارژر گوشی گرفته تا خود گوشی و پوشاک و حتی مواد غذایی.
صاحبان کسب و کارهای آنلاین از طریق راه اندازی فروشگاه آنلاین و فروش محصولات در اینترنت می توانند از 2 تا 100 میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشند. البته این مبلغ بستگی به میزان فعالیت شما دارد و هر چقدر پویاتر باشید و پیگیر کسب و کار خود باشید مطمئنا درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

مزایای راه اندازی فروشگاه آنلاین

  • عدم محدودیت جغرافیایی
  • کاهش هزینه های جانبی نظیر اجاره محل، هزینه ویترین و انبار، فروشنده، خواب سرمایه و غیره .
  • ارائه‌ خدمات بهتر به مشتریان
  • فروشگاه اینترنتی باعث کسب اعتبار و برندینگ در کسب و کار شما می شود
  • برای راه‌اندازی استارتاپ، هزینه‌ کمتری لازم دارید
  • می‌توانید در هر مکانی که دوست دارید، کار کنید
  • محدوده بازار برای کسب و کار شما محدود نیست.
  • عدم محدودیت درآمد

خب اگه قصد دارید فروشگاه خود را راه اندازی کنید لازم نیست ساعت های طولانی را در داخل شهر دنبال تامین کننده بگردید و با فروشنده ها سر قیمت بحث کنید، می توانید با جی بوف شروع کنید.

جی بوف در این راه با شما خواهد بود و نه تنها اجناس مورد نیاز فروشگاه شما را تامین میکند بلکه راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار می دهد.

“برای شروع هیچوقت دیر نیست”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×