لباس کیلویی چیست؟ | خرید عمده کیلویی لباس استوک

لباس کیلویی چیست؟ | خرید عمده کیلویی لباس استوک

لباس کیلویی چیست؟ چگونه و از کجا میتوان لباس کیلویی استوک بخریم؟ و خرید لباس استوک کیلویی چه مزایی میتواند برای خرده فروشان داشته باشد؟ برای پاسخ به این سوالات و توضیح کامل مفصل این موضوع تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. همین طور میتوانید در مقاله لباس استوک چیست؟ با معنی و مفاهیم استوک نیز آشنا شوید

روزانه موقع خرید میوه، سبزیجات، گوشت و دیگر وسایل مورد نیاز برای خورد و خوراک از معیار وزن (کیلو) استفاده می کنیم و امری عادی است. اما موضوعی که به تازگی باب شده است، خرید کیلویی محصولاتی است که پیش از این تنها به صورت تعدادی و بسته ای (جین) خرید و فروش میشوند. خرید و فروش کیلویی این محصولات برای اکثریت موضوعی عجیب و جدید است و حتی برای بیشتر افراد موضوعی ناشناخته است و بعضا این مورد برای برخی از مشتریان خنده دار بوده است ولی بعد از آشنایی با خرید کیلویی لباس استوک و حساب حاشیه سود آن برای فروشندگان، مشتری دائم محصولات کیلویی شده اند.

اگر به بازار پوشاک استوک مهاباد سر بزنید متوجه می شوید که خرید کیلویی یکی از روش های خرید محصول است. (برای اطلاعات بیشتر مقاله ی خرید کیلویی لباس استوک مهاباد را مطالعه فرمایید)

خرید لباس کیلویی

لباس کیلویی چیست؟

تا به اینجا با تعریف ساده ای از لباس کیلویی آشنا شده ایم، در ادامه درمیابیم که لباس استوک کیلویی چیست و این عمده فروشان، لباس و پوشاک را از کجا و چگونه تأمین می کنند؟ جواب این سوال در برندهای اروپایی و فروشگاه های زنجیره ای پوشاک می باشد. اما چرا این فروشگاه ها و برندهای معتبر و باکیفیت اروپایی اقدام به فروش پوشاک به صورت کیلویی می گیرند.

تغییر فصل، ورود محصولات جدید به بازار، تخفیف های ویژه و برگزاری حراجی ها در فروشگاه های پوشاک باعث می شود که محصولات به فروش نرفته که اغلب تک سایز یا بصورت سایزبندی کامل هستند به صورت فله یا پالتی در دسته های مختلف و به صورت کیلویی به فروش برسند. بنابراین در این روش از فروش، قیمت هر تکه لباس بسیار پایین تر از قیمت آن در حراجی ها و فصل تخفیفات، تمام می شود. پس این نوع از خرید، برای خریدار خیلی به صرفه و اقتصادی می باشد.

لباس کیلویی استوک عمده

و بخشی از این فروشگاه ها و برند ها مانند، لیورجی Livergi، کریویت Crivit، پریمارک primark، اچ اند ام H&M، اس اولیور S Olliver، کریویت Crivit که بخشی از محصولات خود را به همین شیوه به فروش می رسانند را از جی بوف تهیه کنید.

خرید کیلویی لباس استوک

می توانید برای خرید کیلویی پوشاک به بازار پوشاک استوک مهاباد مراجعه نماید. فروشگاه هایی که پوشاک استوک (نو) عرضه می کنند و به عنوان عمده فروش در بازار پوشاک مشغول فعالیت هستند. انواع لباس استوک مردانه، لباس استوک زنانه، لباس استوک بچه گانه، لباس ورزشی استوک و اکسسوری استوک عمده را می توانید به صورت کیلویی از فروشگاه های عمده فروش پوشاک خریداری نمایید.

از کجا لباس استوک کیلویی بخرم؟

ما در جی بوف علاوه بر خرید اینترنتی در سایت جی بوف امکان خرید حضوری را برای مشتریان عزیزانمان فراهم کرده ایم. آدرس ما : آذربایجان غربی، مهاباد، روبروی شهرک صنفی کاوه، کوی بهداری، فروشگاه استوک جی بوف.

همچین میتوان با کلیک بر روی “آدرس جی بوف” آن را در گوگل میابید و با رهیابی، آدرس دقیق جی بوف روی نقشه آنلاین مشاهده کنید.

انواع یا گرید لباس کیلویی استوک

در این بازار محصولات از همدیگر تفکیک می شوند به عنوان مثال تمامی لباس های بچگانه از سایر لباس های مردانه و زنانه جدا می شود. خریدار می تواند از فروشنده بخواهد که لباس های بچگانه پاییزی و بهاره را برای او بگذارد یا اینکه این دو مدل از لباس بچگانه را از هم تفکیک نماید و سپس خرید صورت گیرد. حتی می توانید از فروشنده بخواهید که بین لباس های مجلسی و لباس های زیر یا لباس های راحتی کودک تفکیک صورت گیرد.

علاوه بر اینها آنچه مهمتر است و در قیمت هم نقش بسیاری دارد گرید (درجه بندی لباس استوک) لباس کیلویی است.

لباس کیلویی پک دار +A یا بدون پک A

در بازار به اجناسی که جعبه دار و پک دار باشند، اجناس گرید A+ گفته می شود. به عبارت دیگر، محصولات داخل جعبه یا پک پلمپ شرکت و کمپانی قرار دارند. اما اگر محصول از جعبه یا پک پلمپ شده شرکت خارج شده باشد ولی اتیکت یا لیبل روی لباس موجود باشد به آن اجناس فله ای یا گرید A گفته می شود.

بنابراین محصولات هر دو گرید کاملا نو و سالم هستند و تنها تفاوت آنها در بسته بندی محصول است. فقط باید توجه داشته باشید که خرید لباس کیلویی پک دار نسبت به خرید لباس کیلویی فله چندان به صرفه نیست. چون در خرید لباس های کیلویی پک دار وزن جعبه نیز محاسبه می شود و همین موضوع باعث می شود که تعداد تکه های لباس خریداری شده کمتر از تعداد تکه های لباس خریداری شده به صورت فله باشد.

لباس کیلویی میکس چیست؟

با یک مثال ساده میکس را توضیح می دهیم. پک هایی مانند پیراهن کودک، شلوار کودک، شلوارک و تیشرت کودک یک میکس را تشکیل می دهند.به عنوان مثال وزن پک ها بین 5 تا 25 و 30 کیلو متغییر است. پک های کوچکتر با وزن های کمتر این مزیت را دارند که مشتریان با وجود عدم توان مالی کافی، می توانند خرید مناسبی را برای فروشگاه حضوری یا آنلاین خود انجام دهند.

چگونه اجناس و البسه فروشگاه پوشاک را انتخاب کنم؟

با این وجود اگر فروشگاه پوشاک استوک خود را جدیدا راه اندازی نموده اید می توانید فعالیت خود را با خرید کیلویی و پوشاک پک دار انجام دهید. چون ظاهر شیک و زیبای بسته بندی ها باعث می شود که مشتری نسبت به اورجینال بودن محصولات فروشگاه شما اطمینان حاصل کند.

خرید به صورت کیلویی و فله ای

بعد از جذب مشتری می توانید به خرید کیلویی و فله ای روی بیاورید. مخصوصا اگر قصد داشته باشید لباس ها را از جعبه بیرون بیاورید و آنها را بر روی دکوراسیون رگالی فروشگاه قرار دهید، بهتر است که خرید کیلویی خود را به پوشاک استوک فله اختصاص دهید. در این روش حمل و نقل پوشاک باعث چین و چروک افتادن سطوح پارچه و لباس ها می شود بنابراین بهتر است برای رفع حالت چروک لباس ها اقدام کنید.

فروشگاه اینترنتی جی بوف

فروشگاه اینترنتی جی بوف انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه را به صورت عمده و کیلویی به فروش می رساند. محصولات پک دار یا بدون پک و به صورت فله ای موجود هستند. وب‌سایت جی بوف، تمام محصولات به را با تفکیک کاربرد و برند روی سایت قرار داده تا خریدی آسان را برای فروشندگان لباس در سراسر کشور فراهم کند. شما عزیزان میتوانید بر اساس نیاز خود از بسته‌های متنوع لباس استوک را تهیه کنید.

تمام لباس‌ها در بسته‌هایی استاندارد، مقاوم و بداشتی قرارگرفته‌اند تا در سلامت کامل و در سریع ترین زمان به دست شما برسند. برای ثبت سفارش از تمام نقاط ایران میتوانید از طریق صفحه ی تماس با جی بوف و یا اکانت وات ساپ و یا اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.
در صورت وجود هرگونه ابهام و یا سوال و یا دریافت مشاوره، می‌توانید با کارشناسان فروش جی بوف در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×