خرید عینک آفتابی استوک برند tosh

خرید عینک آفتابی استوک برند tosh

عینک آفتابی استوک برند tosh یکی از محصولات و همچنین اکسسوری هایی می باشد که در فصل تابستان از محبوبیت چشمگیری برخوردار است. چشمان شما اهمیت دارد و برای شما قطعا مهم است که از مراقبت های چشمی با بالاترین کیفیت استفاده نمایید. عینک آفتابی برند tosh برای روزهای آفتابی، رانندگی، ساحل، ورزش در فضای باز و استفاده روزمره مناسب است.

عینک آفتابی استوک برند tosh

عینک آفتابی استوک برند tosh  _1

با خرید عینک آفتابی استوک برند TOSH، آقایان و بانوان می توانند در استایل خود تغییر ایجاد کنند به طوری که خوش تیپ تر شوند. البته فراموش نکنید که انتخاب مدل های متنوع عینک آفتابی بهتر است که متناسب با شکل و فرم صورت و همچنین رنگ پوست باشد.

عینک آفتابی استوک برند TOSH محصول کشور آلمان است و همچنین اورجینال اروپایی به شمار می رود. عینک آفتابی استوک برند TOSH دارای قدرت جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش می باشد. دو اشعه UVA و UVB نام دو اشعه مضر هستند که از اشعه فرابنفش خورشید متساعد می شوند.

5 دلیل برای ضرورت استفاده از عینک آفتابی

1_محافظ چشم

برای بسیاری از افراد استفاده از عینک آفتابی به عنوان یک اکسسوری جذاب و تکمیل کننده استایل آنها، ضرورت دارد در حالی که برخی از افراد ترجیح می دهند در تابستان و در زیر نور خورشید برای جلوگیری از آسیب رسیدن به چشم از عینک استفاده کنند. از عینک آفتابی می توانیم به عنوان یک سپر و محافظ چشم نام ببریم که از چشم در برابر حملات اشعه نور خورشید محافظت می کند.

2_ جلوگیری از بیماری های چشم با استفاده از عینک های آفتابی ضد یو وی

استفاده از عینک های آفتابی ضد یو وی

هنگامی خرید عینک آفتابی تنها به رنگی بودن و تیره بودن شیشه های عینک توجه نکنید بلکه شیشه های عینک آفتابی باید ضد یو وی اشعه نور خورشید باشند. اما اگر از عینک آفتابی استفاده کنید که فقط شیشه های دودی دارد چه مشکلی ممکن است برای چشم شما به وجود آید؟

شیشه های دودی بدون خاصیت ضد یو وی اشعه نور خورشید از رسیدن پرتوهای مضر به چشم جلوگیری نمی کنند و ضمنا باعث می شود که مردمک چشم تا قطر 5 الی 6 میلی متر باز شود در حالی که گشادی مردمک در زیر نور خورشید باید حداکثر نیم میلی متر باشد تا ورود نور جلوگیری کند. اما در موارد استفاده از عینک های آفتابی بدون کیفیت و تیره، مردمک چشم بیشتر از حد معمول باز می شود و در نتیجه اشعه نور خورشید به چشم وارد می شود.

این موضوع باعث ایجاد مشکلات و بیماری هایی در چشم از قبیل آسیب به شبکیه، آب مروارید و آفتاب سوختگی قرنیه می شود.

3_پیشگیری از خشکی چشم

افرادی از خشکی چشم رنج می برند به عبارت دیگر به سندرم خشکی چشم مبتلا هستند باید از عینک آفتابی استفاده کنند. شرایط نامساعد آب و هوایی از قبیل وزش باد و گردوغبار بیماری خشکی چشم را تشدید می کند. البته علاوه بر فصل تابستان در فصل زمستان نیز این افراد باید از عینک های آفتابی باکیفیت استفاده کنند در غیراینصورت بیماری آنها تشدید و دچار سوزش و خارش چشم می شوند.

4_جلوگیری از آفتاب سوختگی چشم

برای افرادی که به ورزش های زمستانی از قبیل ورزش اسکی علاقمند هستند توصیه می شود که حتما از عینک آفتابی استفاده کنند چون استفاده نکردن از عینک آفتابی در محیط های برفی باعث آسیب به چشم و ایجاد بیماری برف کوری یا همان آفتاب سوختگی قرنیه می شود.

5_عینک آفتابی از کوچک شدن چشم ها جلوگیری می کند

در یک روز آفتابی اگر بدون عینک آفتابی بیرون بروید مطمئنا نور خورشید چشم های شما را اذیت می کند و این موضوع در مورد رانندگی کردن در هنگام ظهر بسیار قابل لمس است. شما مجبور می شوید چشم های خود را کوچک کنید تا بتوانید دید بهتری داشته باشید و همین مسئله در طولانی مدت باعث ایجاد چین و چروک در پوست ناحیه اطراف چشم می شود. بنابراین می توانیم بگوییم که با استفاده از عینک آفتابی، پیری پوست به تعویق می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×