بهترین کرم های صورت

بهترین کرم های صورت

بهترین کرم های صورت، نحوه شناسایی و انتخاب آن براساس نوع پوست، یکی از مواردی است که افراد علی الخصوص بانوان در انتخاب آن حساس بوده و دقت بسیاری به خرج می دهند.

شکی نیست که کرم های صورت برای چین و چروک و سلامت پوست شما عالی هستند. هزاران مطالعه نشان می دهند که کرم های صورت به حفظ رطوبت پوست، حتی چین و چروک ها، حفظ خاصیت ارتجاعی و جوان و شاداب کردن پوست کمک می کنند. با این حال بخش سخت استفاده یا خرید کرم صورت نیست، بلکه شناسایی بهترین کرم صورت برای نوع پوست شما، حائز اهمیت می باشد و از حساسیت بالایی برخوردار است.

تبلیغات و برندهای معتبر

بهترین کرم های صورت از برندهای معتبر و باکیفیت در بازار وجود دارد، به طوری که در تبلیغات همه آنها مواردی همچون عالی بودن و جوان نمودن پوست به چشم می خورد. با این وجود و در میان اقیانوس محصولات، بسیاری از آنها حاوی مواد شیمیایی خشن هستند که پوست صورت را تحریک کرده و شرایط موجود را بدتر می کند. تنها نکته این است که بفهمید کدام یک برای شما بهتر کار می کند، در این مقاله دقیقا به این موضوع می پردازیم.

هنگام خرید کرم صورت به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگامی که به دنبال بهترین کرم های صورت برای خود هستید، باید به چه چیزی توجه کنید؟

نوع پوست خود را در نظر بگیرید. به خاطر داشته باشید که محصولات مختلفی برای انواع پوست طراحی شده است. به زبان ساده، سه نوع پوست اصلی وجود دارد. شناسایی کرم های صورت به شما کمک می کند بهترین کرم های صورت را برای خود (برای نوع پوست خود) پیدا کنید. محصولات کرم صورت وجود دارند که نیازهای پوست چرب و خشک را برطرف می کنند. همچنین، کرم های صورت برای پوست مختلط وجود دارد که برای پوست های چرب و خشک ساخته شده است.

انتخاب بهترین کرم های صورت

بهترین کرم های صورت_ انتخاب کرم مناسب

بنابراین، انتخاب کرم صورت براساس نوع پوست و بافت ضروری است. هنگامی که نوع پوست خود را مشخص کردید به باد داشته باشید که بهترین کرم های صورت برای انواع پوست های چرب و مختلط دارای بافت های سبک هستند، به طور مثال لوسیون های صورت برای کاهش تجمع چربی روی پوست، مناسب هستند. اما اگر پوست شما خشک است، کرم های مرطوب کننده صورت متوسط تا ضخیم توصیه می شود تا به صورت شما درخشندگی سالم تری ببخشد.

از عملکرد بهترین کرم های صورت اطمینان حاصل کنید

آیا تا به حال عبارت ” کوچک اما قدرتمند” را شنیده اید؟

وقتی صحبت از کرم های صورت می شود، اندازه همیشه مهم نیست. انتخاب یک محصول براساس عملکرد به جای اندازه ظرف ضروری است. مرطوب کننده های صورت مانند دکتر برانت مهر و موم، در رطوبت و آبرسانی به پوست نمونه های هستند که دارای بسته بندی های کوچک می باشند اما می توانند اثرات قابل توجهی بر روی پوست داشته باشند.

مهم این است که در هنگام خرید مرطوب کننده صورت، شما عملکرد کرم صورت را در نظر بگیرید. برای آبرسانی و جوانسازی پوست، مرطوب کننده هایی که حاوی پپتید هستند گزینه خوبی به شمار می روند. به این دلیل که آنها می توانند به مبارزه با چین و چروک پوست صورت بپردازند و به پوست برای حفظ حالت ارتجاعی خود کمک کنند.

بهترین کرم های صورت را با توجه به شرایط آب و هوایی انتخاب کنید در نظر گرفتن آب و هوا و حتی زمان روز برای انتخاب بهترین کرم ضروری است.

به طور مثال استفاده از کرم هایی با SPF بالا در هوای ابری یا در شب مناسب نیستند. همچنین استفاده از یک مرطوب کننده غلیظ در روزهای گرم تابستان پوست شما را در معرض یک آشفتگی عرق کرده قرار می دهد. بنابراین بهتر است که کرم های صورت خود را براساس شرایط آب و هوایی مختلف انتخاب کنید. لوسیون های سبک صورت را برای روزهای گرم و کرم های صورت با غلظت متوسط تا غلیظ را برای روزهای سرد و مرطوب انتخاب کنید.

بدانید چه چیزی در کرم صورت شما وجود دارد.

یکی از قویترین ویژگی های لوسیون ها و کرم های صورت، مواد فعال موجود در آن ها است. هنگام انتخاب مناسب ترین لوسیون برای پوست صورت خود، باید در نظر داشته باشید که می خواهید چه چیزی به پوست شما برسد و آیا ترکیبات کرم صورت می توانند عملکرد مد نظر شما را برآورده کنند؟

اگر به دنبال اثرات ضد پیری پوست هستیدمی توانید از کرم هایی استفاده کنید که دارای کلاژن و اسید هیالورونیک هستند. برای حفظ و ایجاد درخشش سالم بر روی پوست ویتامین های Cو E خیلی موثر هستند. در نهایت هنگام انتخاب بهترین کرم صورت مطمئن شوید که صبح و عصر روتین های مراقبت از پوست را پوشش می دهند.

با توجه به اینکه چگونه و کجا زمان خود را سپری می کنید، مرطوب کننده هایی که تمام روز صورت شما را پوشش می دهند، گزینه مناسب تری به عنوان بهترین کرم های صورت به شمار می روند. اگر بیشتر روزهای خود را زیر نور خورشید می گذرانید، تهیه مرطوب کننده های صورت با SPF بالا ایده خوبی به نظر می رسند. در نهایت همیشه ترکیبات فعال کرم صورت را بررسی کنید و به دنبال ترکیبات ضد حساسیت باشید تا از عوارض جانبی و احتمالی آن جلوگیری کنید.

نکات طلایی مراقبت از پوست

اکثریت افراد می دانند که مراقبت از پوست بسیار مهم است. به عنوان مثال استفاده از یک کرم ضد آفتاب ساده نیز می تواند پیری پوست را به تاخیر بیندازد. باید در نظر داشته باشید که روش های بسیاری برای مراقبت از پوست وجود دارد که بعضی از آنها مفید و بعضی بسیار مضر می باشند. بنابراین شناخت نوع پوست و برخورداری از یک روتین مراقبت از پوست بسیار حائز اهمیت است.

1_از پوست خود در برابر آفتاب محافظت کنید.

قرار گرفتن بیش از حد پوست در معرض آفتاب باعث آفتاب سوختگی، باعث ایجاد حسایت پوست و در موارد شدید باعث ایجاد سرطان می شود. بنابراین کرم ضدآفتاب با SPF حداقل 30 را 15 دقیقه قبل از خروج از منزل به پوست خود بزنید.

2_استفاده از سرم ها

سرم ها دارای افکتورهای رشد و ویتامین C هستند. بهتر است هنگام صبح و زیر کرم آفتاب از سرم ها استفاده کنید. البته برای انتخاب سرم ها حتما نوع پوست خود را در نظر بگیرید.

3_مایعات بنوشید

نوشیدن مایعات از قبیل آب باعث شادابی و نشاط پوست می شود و به جوانسازی پوست و حفظ زیبایی آن کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×