برندهای اروپایی پوشاک استوک

برندهای اروپایی پوشاک استوک

برندهای اروپایی پوشاک استوک شامل طیف وسیعی از برندهای معتبر و باکیفیت اروپایی هستند که انواع پوشاک و البسه را برای تمام رده های سنی و برای تمام فصول طراحی، تولید و به بازار پوشاک عرضه می کنند. زیباترین و باکیفیت ترین پوشاک و البسه فصل، لباس های ورزشی، لباس بارداری برای بانوان، انواع لباس نوزادی و بچگانه، لباس های شیک و مجلسی، لباس های راحت و سبک مردانه و زنانه و… را می توانید از این برندها انتخاب و خریداری نمایید.

با این مقاله همراه باشید، در ادامه به معرفی برندهای اروپایی پوشاک استوک می پردازیم.

فروش پوشاک استوک

فروش پوشاک استوک اغلب در حراجی ها و  فروشگاه های اوت لت اروپایی صورت می گیرد. فروش پوشاک استوک به صورت کیلویی، فله و عمده می باشد. پوشاک استوک کاملا نو و دارای اتیکت است و گاهی به صورت پک دار یا فله عرضه می گردد. بسیاری از افراد علاقمند هستند که از پوشاک و البسه مارک دار استفاده کنند اما به دلیل قیمت بالای این قبیل پوشاک، بسیاری از افراد از خرید آن صرفنظر می کنند. با وجود پوشاک استوک این افراد می توانند ضمن برخورداری از یک خرید به صرفه و اقتصادی از محصولات باکیفیت نیز بهره مند شوند.

چرا پوشاک استوک؟

چرا خرید پوشاک استوک یک خرید به صرفه به شمار می رود؟ لباس های استوک از برندهای معتبر اروپایی هستند. همچنین کیفیت این لباس از نظر دوخت بسیار عالی می باشد. پارچه به کار رفته در این لباس ها در برابر شستشو بسیار مقاوم است به طوری که شکل و فرم لباس پس از استفاده طولانی مدت همچنان حفظ می گردد. البته برای افرادی که سالیانه مبلغ قابل توجهی را به خرید لباس های مارک دار اختصاص می دهند، پیشنهاد می کنیم که پوشاک استوک اروپایی را امتحان نمایند.

کشورهای واردکننده پوشاک استوک

کشورهای اروپایی برای اینکه از انباشته شدن پوشاک مازاد بر نیاز مصرف کنندگان جلوگیری نمایند مبادرت به صادرات پوشاک استوک به کشورهایی همچون کشورهای خاورمیانه می نمایند. فروش پوشاک استوک به کشورهای متقاضی پوشاک استوک در حجم بالا و به صورت تناژ بالا انجام می گیرد. البته استقبال کشورهای واردکننده پوشاک استوک باعث شد تا بسیاری از کشورهای اروپایی به فکر راه اندازی خط تولید پوشاک استوک بیفتند.

به این صورت پوشاک استوک در قیمت های بسیار پایین و باورنکردنی در اختیار کشورهای واردکننده قرار می گیرد. پوشاک استوک در حجم بالا شامل طیف وسیعی از پوشاک می باشد بنابراین تنوع طرح و رنگ و مدل های مختلف پوشاک باعث محبوبیت هر چه بیشتر این نوع پوشاک شده است.

لیدل ( LIDL )چیست؟

غول بازار خرده فروشی لقبی است که به کمپانی لیدل داده شده است. لیدل یک سوپر مارکت زنجیره ای است که در سطح جهانی فعالیت دارد. این کمپانی در شهر نکازاولم، بادن_وورتمبرگ واقع شده است. امروزه این کمپانی دارای بیش از 10 هزار فروشگاه فعال در 20 کشور جهان می باشد. کمپانی لیدل فعالیت خود را از سال 1930 آغاز نمود. بنیانگذار لیدل شخصی به نام شوارتز بود.

شوارتز به خاطر راه اندازی سوپرمارکت های تخفیفی به یک چهره سرشناس در سطح جهانی تبدیل شد. در ادامه مقاله به برندهایی که در زیرمجموعه عظیم لیدل قرار دارند اشاره می کنیم و توضیحاتی پیرامون آنها ارائه می گردد.

برندهای اروپایی پوشاک استوک؛ برندهای زیرمجموعه کمپانی لیدل

برندهای اروپایی پوشاک استوک؛ برندهای زیرمجموعه کمپانی لیدل

برندهایی که در زیرشاخه لیدل مشغول فعالیت هستند و همواره محصولات باکیفیت و متنوع عرضه می کنند شامل برند اسمارا، برند لوپیلو، برند لیورجی،برند اچ اند ام، برند پپرتس، برند کریویت، برند کریویت پرو و برند نوبل لیگا می باشد. هر کدام از این برندها مجموعه خاصی از پوشاک را پوشش می دهند که در ادامه به آن می پردازیم.

برند اسمارا(ESMARA)

این برند به عنوان یکی از زیرمجموعه های هلدینگ عظیم لیدل در حوزه لباس زنانه فعالیت دارد. برند اسمارا فعالیت خود را به تولید و فروش پوشاک زنانه تخصیص داده است و همین موضوع به یکی از رموز موفقیت برند اسمارا تبدیل شده است. برند اسمارا همواره سعی نموده تا در طراحی و تولید لباس زنانه ظرافت، ابتکار و تخصص را به کار بگیرد.

البته محبوبیت این برند بیانگر این موضوع است که این کمپانی توانسته است جوابگوی سلیقه های مختلف بانوان در اقصی نقاط جهان باشد. فروش بالای محصولات برند اسمارا باعث شده تا لیدل بیشترین تمرکز خود را به پوشاک زنانه اختصاص دهد. برای بانوان خوش سلیقه و همچنین مشکل پسند برند اسمارا یک انتخاب مناسب به شمار می رود چون تنوع طرح و رنگ پوشاک اسمارا جوابگوی هر نوع سلیقه ای می باشد. قیمت پایین پوشاک اسمارا و کیفیت عالی، این برند را به یک برند پرطرفدار و محبوب در بین بانوان تبدیل نموده است.

تنوع پوشاک برند اسمارا

برند اسمارا طیف وسیعی از لباس زنانه از قبیل شلوار، تیشرت، دامن، بلوز، شلوارک، لباس بارداری، روسری و شال، کلاه و دستکش، پیراهن مجلسی، تونیک، بافت و سارافون و… را تولید و به بازار پوشاک عرضه می دارد.

یکی از دلایل موفقیت این برند را باید به همکاری با طراحان لباس نسبت داد. افرادی همچون هایدی کلوم که با طراحی های زیبا و بی نظیر در زمینه لباس زنانه، برند اسمارا را بیش از گذشته در مرکز توجه قرار داد.

برند لوپیلو(LUPILU)

اگر به دنبال خرید لباس و پوشاک بچگانه باکیفیت هستید ما به شما محصولات برند لوپیلو را پیشنهاد می کنیم. برند لوپیلو به عنوان یکی از زیرشاخه های هلدینگ عظیم لیدل در زمینه پوشاک نوزادان و لباس های کودکان فعالیت دارد. البته این برند دامنه گسترده ای از لباس های بچگانه دخترانه و پسرانه را پوشش می دهد. لباس های این برند از نوزادی تا سن 12 تا 14 سالگی را پوشش می دهد.

تنوع پوشاک بچگانه

هر نوع پوشاک بچگانه از قبیل لباس راحتی، لباس های مجلسی، پوشاک فصل، سرهمی های نوزادی و انواع پاپوش، جوراب و کفش را می توانید از برند لوپیلو خریداری نمایید. لباس های این برند از دوخت عالی و کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند به طوری که در اثر شستشوی مداوم از بین نمی روند و همچنان بادوام و مقاوم هستند.

رعایت استانداردهای جهانی

همچنین این برند محصولات خود را طبق استاندارهای جهانی تولید و روانه بازار می کند. چون نوزادان و کودکان از پوست حساسی برخوردار هستند. لوپیلو محصولات خود را با عنوان ضدحساسیت روانه بازار می نماید و استاندارد به کار رفته در این برند oeko_tex می باشد. این استاندارد عنوان می کند که لباس مورد استفاده از پنبه تمام ارگانیک تهیه شده است و برای سلامتی و پوست فرزندان شما مشکلی ایجاد نخواهد شد.

سایر محصولات برند لوپیلو

کفش های برند لوپیلو با طرح های فانتزی و رنگ های جذاب را به کودکان خود هدیه دهید. البته چکمه های ضد آب برند لوپیلو یک هدیه مناسب برای روزهای بارانی و برفی محسوب می شود. برند لوپیلو در زمینه تولید اسباب بازی و بازی های فکری نیز فعالیت دارد. کیفیت و ایمنی اسباب بازی ها از جمله مواردی است که این برند در دستور کار خود قرار داده است. همچنین عرضه محصولات حمام کودک بخشی دیگر از محصولات برند لوپیلو محسوب می شود.

برند پپرتس یا برند پپرتز (pepperts)

علاوه بر برند لوپیلو، برند پپرتس نیز به عنوان یکی از زیرمجموعه های کمپانی لیدل، به طراحی، تولید و عرضه انواع لباس های کودکان و نوجوانان می پردازد. این برند دامنه وسیعی از کفش و البسه کودکان را پوشش می دهد. والدین می توانند از این برند لباس های مورد نیاز فرزندان دلبند خود را خریداری نمایند. کیفیت پارچه های مورد استفاده در دوخت لباس ها بسیار عالی می باشد به طوری که در اثر شستشو دچار تغییر سایز و تغییر رنگ نمی شوند.

برند لیورجی (LIVERGY)

برند لیورجی در مجموعه عظیم کمپانی لیدل قرار دارد. این برند به طور تخصصی به طراحی و تولید انواع لباس و کفش مردانه می پردازد. کیفیت فوق العاده محصولات لیورجی از این برند یک برند محبوب جهانی ساخته است. برند لیورجی محصولات مختلفی از قبیل شلوار، شلوارک، ژاکت، پیراهن، زیرپوش، کاپشن، سویشرت، تیشرت و… را به بازار جهانی پوشاک عرضه می کند.

پوشاک لیورجی قابلیت ست شدن با سایر لباس ها را دارند و برای هر نوع استایل و سلیقه ای مناسب هستند. به طور مثال پیراهن های اسلیم فیت برند لیورجی برای استایل های نیمه رسمی و پلوشرت های آستین کوتاه این برند برای یک استایل تابستانی کاملا مناسب هستند.

برند کریویت (CRIVIT)

اگر به دنبال یک برند ورزشی مناسب هستید، برند کریویت می تواند یک گزینه عالی باشد. برند کریویت اوایل فعالیت خود، پوشاک ورزشی را منحصرا در فروشگاه های اروپا عرضه می کرد. سپس برای توسعه کسب و کار و افزایش فروش، بر روی فروش آنلاین و توسعه این برند در فضای مجازی تمرکز نمود.

یکی از ویژگی های بارز برند کریویت طراحی و تولید پوشاک ورزشی برای تمام رشته های ورزشی می باشد. البته لازم به ذکر است که برند کریویت محصولات ورزشی حرفه ای را با عنوان برند کریویت پرو (CRIVIT PRO)به بازار عرضه می کند. پوشاک ورزشی حرفه ای شامل انواع لباس شنا، لباس دوچرخه سواری، لباس ورزش اسکی و… می باشد.

برند سیلور کرست (SILVERCREST)

تعجب نکنید. برند سیلور کرست انواع وسایل خانگی، وسایل آشپزخانه و لوازم الکترونیکی و هر نوع وسیله ای که منزل شما به آن نیاز داشته باشد را پوشش می دهد. این برند یکی از زیر شاخه های کمپانی لیدل به شمار می رود و طیف وسیعی از لوازم خانگی هوشمند از قبیل بستنی ساز، قهوه ساز، خرد کن، همزن برقی، اتو بخار، ماشین ریش تراش شارژی و… را تولید و به بازارهای جهانی عرضه می کند.

از ویژگی های بارز محصولات برند سیلور کرست می توانیم به کیفیت بالا، عملکرد عالی، دوام و ماندگاری طولانی و قیمت مناسب اشاره کنیم. ایمنی محصولات این برند کاملا تأیید شده هستند، ضمنا فروش محصولات برند سیلور کرست از طریق فروشگاه های زنجیره ای لیدل و در اقصی نقاط جهان صورت می گیرد.

برند مرادیسو (meradiso)

برند مرادیسو (meradiso)

برای انتخاب و خرید تشک مناسب و استاندارد، رو بالشی، رومیزی، رو لحافی و انواع رو تختی می توانید برند مرادیسو را در فهرست انتخاب های خود قرار دهید. کیفیت بالای محصولات باعث شده تا برند مرادیسو در سبد خرید بسیاری از خانواده ها قرار بگیرد.

برند نوبل لیگا (NOBEL LEAGUE)

برند نوبل لیگا (NOBEL LEAGUE)

برند نوبل لیگا به عنوان یکی از زیرشاخه های کمپانی لیدل از محبوبیت بسیاری در بازارهای جهانی برخوردار است. همچنین پیراهن های برند نوبل لیگا به یکی از لباس های محبوب استایل های آقایان تبدیل شده اند. پیراهن های برند نوبل لیگا به آسانی با سایر لباس ها ست می شوند و می توانند بخشی از استایل های رسمی، غیررسمی و نیمه رسمی آقایان باشند. البته این برند پیراهن های مردانه و زنانه را در دو مدل آستین بلند و آستین کوتاه تولید و به بازار پوشاک عرضه می کند.

برند میوماری (miomare)

برند میوماری در مجموعه عظیم هلدینگ لیدل قرار دارد. این برند در زمینه تولید و عرضه انواع وسایل بهداشتی از قبیل حوله های تن پوش مردانه و زنانه، حوله دستی و حوله پالتویی و … فعالیت دارد. محصولات این برند از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و در عین حال گران قیمت نیستند.

برند (TOPMOVE)

برای علاقمندان به سفر این برند محصولات متنوع و باکیفیتی را تولید و به بازار عرضه نموده است. این محصولات شامل انواع کیف، کوله پشتی، کیف ورزشی، کوله پشتی های کوهنوردی و انواع چمدان های مسافرتی هستند. کیف های کمربندی این برند محافظ خوبی برای مدارک و وسایل گران قیمت شما در سفر هستند.

این برند برای ورزش دوستان و ورزشکاران انواع کیف ورزشی و کیف های مخصوص باشگاه تولید نموده است. محصولات این برند از وزن مناسب برخوردار هستند و قابلیت حمل دارند و وسایل شما را در طول سفر ایمن نگه می دارند.

ضد آب بودن چمدان و کیف های مسافرتی از جمله مواردی است که این برند در تولید آنها لحاظ نموده است. بنابراین محصولات برند TOPMOVE برای هر شرایط آب و هوایی مناسب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×