چرا زیرپوش استوک بپوشیم؟

چرا زیرپوش استوک بپوشیم؟

چرا زیرپوش استوک بپوشیم؟ برای بسیاری این سوال پیش می آید که ضرورت پوشیدن زیرپوش چیست؟ در حالی که بسیاری از افراد از زیرپوش صرفا به عنوان یک لباس زیر ساده می گذرند و در هنگام خرید به مرغوبیت و کیفیت آن توجه چندانی ندارند چون اعتقاد دارند که در زیر لباس پوشیده می شود و لازم نیست برای خرید آن مبلغ زیادی صرف شود. بنابراین می توان از زیرپوش های ارزان قیمت و نه چندان مرغوب هم استفاده کرد.

با این وجود اگر به سلامت خود و سلامت پوست بدنتان اهمیت می دهید بهتر است که از زیرپوش های باکیفیت استفاده کنید چون زیرپوش ها در تماس مستقیم با بدن قرار دارند و غیر بهداشتی بودن مواد اولیه این نوع لباس ها می تواند بر سلامت افراد تأثیر مستقیم بگذارد به طوری که تهدیدی برای سلامت پوست محسوب شوند.

تاریخچه زیرپوش

زیرپوش یا لباس زیر به صورت یک لایه بین بدن و لباس هایی که می پوشیم قرار دارد. در گذشته های دور چون امکان استحمام در فواصل طولانی تری صورت می گرفت بنابراین لباس زیر به عنوان یک محافظ استفاده می شد تا در تماس مستقیم با پوست بدن نباشد. همچنین جنس اغلب لباس ها خشن و زمخت بود و لباس زیر مانع تماس مستقیم این قبیل پارچه ها با سطح پوست می شد.

بدن در طی فعالیت های روزانه دچار تعریق می شود و زیرپوش با جذب تعریق مانع بو گرفتن و خیش شدن لباس های رویی می شود. البته با توجه به تغییر فصل ها جنس و ضخامت زیرپوش ها هم تغییر می کند. زیرپوش های ضخیم در فصول سرد سال به عنوان یک محافظ از بدن در برابر سرما مواظبت می کنند. در فصول گرم سال از پوشیدن زیرپوش هایی با رنگ های تیره خصوصا سیاه صرفنظر کنید چون باعث تعریق بیشتر و گرم شدن بدن می شود.

چرا زیرپوش استوک بپوشیم؟ زیرپوش هایی با فناوری نانو

چرا زیرپوش استوک بپوشیم؟ زیرپوش هایی با فناوری نانو

امروزه ورود لباس های نانو باعث ایجاد تغییرات مثبت و مؤثری در صنعت پوشاک شده اند. لباس های نانو با فناوری نانو تهیه می شوند و از این طریق در برابر نفوذ آلودگی و آب مقاوم هستند. استفاده از نانو ذرات طلا و نانو ذرات نقره در تهیه لباس ها باعث می شود که ویژگی هایی از قبیل مقاومت در برابر بو و همچنین سطوح پارچه ای ضد باکتریایی و ضد قارچی ایجاد شود.

فواید استفاده از فناوری نانو در صنعت پوشاک

این فناوری ضمن اینکه به حفظ سلامت افراد کمک می کند باعث افزایش مقاومت پارچه در هنگام شستشو و افزایش مقاومت پارچه در برابر لکه ها و آلودگی می شود. صنعت محصولات فناوری نانو روز به روز در حال گسترش است تا جایی که سهم این فناوری در کالاهای مصرفی رو به افزایش است.

زیرپوش اولین لایه پوشیدنی راحت و نرم است که از انتقال تعریق و بوی بد بدن به سایر لباس ها جلوگیری می کند. رشد میکروارگانیسم ها بر روی سطوح منسوجات باعث ایجاد بوی نامطبوع، کاهش استحکام پارچه، ایجاد لکه بر روی پارچه، تغییر رنگ پارچه و همچنین ایجاد بیماری های پوستی در شخص استفاده کننده از زیرپوش می شود. نانو ذرات رشد باکتری های را به حداقل می رساند و گاها آن را از بین می برد بنابراین در تهیه زیرپوش ها از نانوذرات استفاده می شود چون خاصیت ضد باکتریایی دارند.

البته امروزه ورود لباس های هوشمند به بازار پوشاک بسیار چشمگیر است. برندهایی که با هدف تولید لباس های هوشمند در صدد هستند تا افراد بتوانند تعامل بهتری با محیط خود برقرار کنند و همچنین عملکرد بهتری در فعالیت های خود داشته باشند. این لباس ها که اغلب تجزیه پذیر هستند و با ورود خود به صنعت پوشاک، روند مد را تغییر داده اند.

در ادامه مقاله به معرفی تعدادی از زیرپوش های مردانه و زیرپوش های زنانه می پردازیم که به وسیله برندهای اسمارا و لیورجی تولید و به بازار پوشاک عرضه شده اند.

زیرپوش های مردانه استوک

رکابی یا زیر پیراهن مردانه

رکابی یا زیر پیراهن مردانه

زیر پیراهن یا رکانی عنوانی است که به زیرپوش های مردانه داده شده است، جنس این قبیل زیرپوش ها از نخ و کتان است. مدل یقه این نوع زیرپوش در سه طرح یقه هفت، یقه حلقه ای و یقه گرد موجود است. در هنگام پوشیدن لباس زیر به رنگ و سایز آن توجه داشته باشید چون باید به گونه ای باشد که از زیر لباس قابل مشاهده نباشد. همچنین یقه لباس زیر از پیراهن و تیشرت بیرون نزند و با طرح و مدل لباسی که می خواهید بپوشید، سنخیت داشته باشد. سایز لباس زیر را گشادتر انتخاب نکنید چون در زیر لباس و پیراهن جمع می شود و استایل شما را به هم می زند.

زیرپوش های مردانه استوک برند لیورجی

برند لیورجی یکی از برندهای معروف و معتبر آلمانی است که در زیرمجموعه برندهای کمپانی لیدل قرار دارد. این برند در حوزه تولید و عرضه انواع پوشاک مردانه فعالیت دارد. طیف وسیعی از پوشاک مردانه از قبیل شلوار مردانه برند لیورجی، تیشرت، شلوارک، لباس های زمستانی و همچنین انواع کفش های مردانه توسط برند لیورجی تولید و به بازار پوشاک عرضه می شود.

برند لیورجی؛ محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه

این برند به عرضه محصولات باکیفیت و در عین حال به صرفه معروف است. زیرپوش های مردانه استوک برند لیورجی یکی از محصولاتی هستند که به وسیله این برند به بازار پوشاک عرضه شده اند. این زیرپوش ها از جنس های مرغوب و باکیفیت تهیه شده اند و کاملا ضد حساسیت می باشند. همچنین زیرپوش های برند لیورجی شامل انواع لباس زیر مردانه مانند رکابی و انواع شورت مردانه می شوند.

انواع شورت مردانه برند لیورجی

برند لیورجی انواع شورت های پادار و شورت اسلیپ مردانه را تولید و عرضه نموده است. محصولات این برند دارای تنوع در طرح و رنگ هستند. بنابراین برند لیورجی به یکی از برندهای محبوب در بسیاری از کشورهای جهان تبدیل شده است. شورت اسلیپ در سایزهای مختلف و در رنگ های متفاوت یکی از پوشاک مردانه است که توسط برند لیورجی تولید می شود.

شورت اسلیپ مردانه برند لیورجی
شورت اسلیپ مردانه برند لیورجی

این نوع شورت دارای کمر کشی هستند و اثر کمر روی بدن باقی نمی ماند. همچنین این مدل شورت مردانه مانع از عرق سوز شدن ران ها می شوند و فوق العاده سبک و راحت هستند. سازگاری جنس پارچه این نوع شورت با پوست بدن مانع از ایجاد هر گونه حساسیت می شود. جنس نخ پنبه، شورت اسلیپ مردانه را بی نهایت لطیف و نرم نموده است.

در کشور ایران نیز لباس های برند لیورجی به عنوان لباس های استوک از فروش خوبی برخوردار هستند چون کیفیت پوشاک این برند در برابر شستشو بسیار مقاوم است به طوری که دچار تغییر رنگ و سایز نمی شوند و از الیاف مقاومی ساخته شده اند. لباس های برند لیورجی به یکی از لباس های محبوب در کمد لباس آقایان تبدیل شده است.

زیرپوش های زنانه استوک

بانوان باید به همان میزان که در انتخاب و خرید لباس های رسمی و مجلسی خود حساسیت به خرج می دهند باید برای لباس های زیر و کیفیت آنها نیز وسواس داشته باشند. چون لباس های زیر در تماس مستقیم با پوست قرار دارند بنابراین باید در خرید زیرپوش هایی از قبیل شورت و سوتین نکاتی را مد نظر قرار دهند تا ضمن رضایت از خرید، سلامت خود را تضمین نمایند. لباس زیر باید با سایز هر فرد مطابقت داشته باشد به طور مثال انتخاب سوتین های بزرگ یا کوچک باعث می شود که فرم سینه تغییر کند و در طولانی مدت سلامت فرد را به خطر بیاندازد. جنس نخی یا پنبه ای زیرپوش ها یکی از بهترین جنس هایی است که برای استفاده مناسب می باشند.

پوشاک زنانه برند اسمارا

سوتین های زنانه استوک برند اسمارا

سوتین های زنانه استوک برند اسمارا

برند اسمارا در مجموعه هلدینگ عظیم لیدل قرار دارد. کمپانی لیدل به عنوان غول خرده فروشی در جهان لقب گرفته است و همواره سعی داشته است تا بهترین و باکیفیت محصولات را با نازلترین قیمت ها به بازار عرضه کند تا تمام اقشار جامعه خصوصا قشر متوسط به پایین جامعه، موفق به خرید محصولات باکیفیت شوند. کمپانی لیدل در زیرمجموعه خود برندهای معتبر و باکیفیت را قرار داده است.

برندهایی که به طور تخصصی به تولید پوشاک مردانه، پوشاک زنانه و پوشاک بچگانه می پردازند. کمپانی لیدل دارای فروشگاه های زنجیره ای در کشورهای اتحادیه اروپا و آمریکا است. همچنین این کمپانی با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی، فعالیت های خود را در فضای مجازی نیز گسترش داده است. با این وجود کمپانی لیدل درصد زیادی از سود فروش را با تمرکز بر فروش لباس زنانه کسب می نماید.

قیمت های پایین و مناسب پوشاک زنانه اسمارا باعث محبوبیت آن در میان مصرف کنندگان اروپایی شده است. طراحی های خاص و منحصر به فرد لباس های برند اسمارا و تطابق آن با ویژگی های زنانه موجب شده تا این برند طرفداران زیادی جذب نماید.

در چند سال اخیر برند اسمارا سعی کرده تا همگام با سایر برندهای معروف جهان به تولید پوشاک پایدار و سازگار با محیط زیست روی بیاورد. به طور مثال اغلب لباس خواب های زنانه برند اسمارا از پنبه خالص تولید شده است. در مورد تاپ های زنانه برند اسمارا و زیرپوش های این برند هم، استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت لحاظ گردیده است.

برند اسمارا تولید کننده تخصصی پوشاک زنانه

برند اسمارا یکی از برندهایی است که به طور کاملا تخصصی به تولید و عرضه انواع پوشاک زنانه از قبیل لباس خانگی، لباس های مجلسی، لباس های رسمی و نیمه رسمی، لباس های زمستانی و تابستانی و همچنین لباس های بارداری و ورزشی زنانه می پردازد. زیرپوش های زنانه برند اسمارا بسیار باکیفیت هستند و مواد اولیه آنها کاملا تأیید شده و از نظر بهداشتی استاندارد است.

زیرپوشهای زنانه استوک برند اسمارا طیف وسیعی از انواع سوتین، شورت، گن و تاپ را در برمی گیرند. جنس این زیرپوش ها اغلب از نخ و پنبه می باشد و کاملا ضد حساسیت هستند.

فروشگاه اینترنتی جی بوف

فروشگاه اینترنتی جی بوف انواع پوشاک مردانه، پوشاک زنانه و پوشاک بچگانه را در برندهای معتبر اروپایی عرضه می کند. زیرپوش های مردانه برند لیورجی یکی از محصولات فروشگاه اینترنتی جی بوف می باشد که از استایلی راسته و جذاب برخوردار هستند. همچنین سبک و بسیار راحت و د حساسیت هستند. جنس زیرپوش های برند لیورجی از پنبه ارگانیک می باشد و همچنین حالت کشسانی آنها باعث شده تا در زیر پیراهن و سایر لباس ها جمع نشوند. زیرپوش ها در زیر انواع لباس پوشیده می شوند و قابل دیدن در سطوح بالاتر نیستند ولی با این وجود نقش مهمی در شیک پوشی افراد ایفا می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×