پرفروش ترین برندهای لباس در جهان

پرفروش ترین برندهای لباس در جهان

پرفروش ترین برندهای لباس در جهان موضوعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. برندهایی که در سطح جهانی خوش می درخشند و از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند. این برند ها مطمئنا همراهی با مد و فست فشن را در برنامه فعالیت های خود به مرحله اجرا درآورده اند تا جایی که توانسته اند چهره ای محبوب و فوق العاده از خود را به جهانیان معرفی نمایند. با ما همراه باشید، در ادامه مقاله به معرفی پرفروش ترین برندهای لباس در جهان می پردازیم.

معرفی برندها

برند لویی ویتون (LOUIS VUITTON)

این برند یکی از گران ترین و باارزش ترین برندها و همچنین یکی از پرفروش ترین برندهای لباس در جهان به شمار می رود. البته شهرت و محبوبیت این برند به محصولات چرمی این کمپانی برمی گردد. محصولات کمپانی لویی ویتون طیف وسیعی از محصولات را در برمی گیرد. این محصولات شامل انواع ساعت مچی، عینک آفتابی، لباس های آماده، جواهرات و کفش می باشد. ارزش برند لویی ویتون 1/28 میلیارد دلار  است و درآمد سالانه این مجموعه بی نظیر در حدود 1/10 میلیارد دلار می باشد.

برند گوچی (GUCCI)

کمپانی گوچی در سال 1921 شروع به فعالیت کرد و با عرضه انواع لباس های لاکچری و گران قیمت به محبوبیتی که مد نظرش بود، رسید. با گذشت سال ها تلاش و پشتکار، این برند موفق شد که به جایگاه ده برند پرفروش در سطح جهان دست پیدا کند. ارزش برند این کمپانی در حدود 4/12 میلیارد دلار است. البته درآمد این کمپانی مبلغی بالغ بر 5/4 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

برند دیور (Dior)

یک کمپانی فرانسوی که به عنوان تولیدکننده کالاهای لوکس در سطح جهانی می درخشد. این کمپانی توسط تاجر فرانسوی به نام برنار آرنو رهبری و مدیریت می شود. نام کمپانی دیور از نام یک طراح معروف گرفته شده است. کریستین دیور  یک طراح مد فرانسوی بود که به عنوان یکی از بنیانگذاران خانه مد معرفی شد. او کمپانی طراحی لباس زنانه را در سال 1946 تأسیس کرد. همچنین خانه مد دیور در تاریخ 16 دسامبر 1946 و در پاریس تأسیس شد.

در حال حاضر کمپانی دیور 160 بوتیک را در سراسر دنیا اداره می کند. امروزه شرکت هایی همچون گوچی ، شنل ، ورساچه و لویی ویتون جزو رقیبان اصلی و سرسخت کمپانی دیور محسوب می شوند.

برند اچ اند ام H&M

برند H&M در کشور سوئد، در سال 1947 و توسط شخصی به نام Erling Persson تأسیس شد. این برند به عنوان بزرگترین خرده فروش لباس در جهان شناخته شده است. یکی از رموز موفقیت این برند، تولید محصولات باکیفیت می باشد. دفتر مرکزی کمپانی اچ اند ام در استکهلم سوئد واقع شده است. این کمپانی در طی چندین سال فعالیت در حوزه پوشاک، جواهرات و طلا توانست از جایگاه فوق العاده عالی در سطح جهانی برخوردار شود. کمپانی “اچ اند ام”دارای 126 هزار نفر کارمند می باشد. امروزه ارزش خالص این برند در حدود 9/18 میلیارد دلار است.

برند ورساچه

پرفروش ترین برندهای لباس در جهان_ برند ورساچه

یک کمپانی ایتالیایی که در سال 1978 توسط جیانی ورساچه تأسیس شد. چرا در صنعت مد و فشن،از این برند به عنوان یک برند پردرآمد نام برده می شود؟ لباس های نمادین، چاپ بر روی لباس و ایجاد طرح های جالب و تزئینات بی نظیر از جمله فعالیت های منحصر به فرد این برند می باشد. ارزش این برند در حدود 5/5 میلیارد دلار برآورد شده است، همچنین درآمد این کمپانی حدود 1 میلیارد دلار است.

برند پرادا (PRADA)

طراحی های خاص و منحصر به فرد محصولات چرمی این برند در کنار مدل های متنوع و شیک یکی از دلایل فروش بالای محصولات برند پرادا می باشد. یکی از گرانترین برندهای جهان که توسط ماریو پرادا تأسیس شد. . ارزش برند پرادا در حدود 3/7 میلیارد دلار تخمین زده شده است. همچنین درآمد آن مبلغی نزدیک به 7/3 میلیارد دلار می رسد.

برند هرمس (HERMES)

شخصی به نام تیری هرمس در سال 1837 کمپانی هرمس را تأسیس کرد. در طول 176 سال فعالیت این کمپانی، مجموعه ای بی نظیر از انواع کیف، روسری های ابریشمی، جواهرات، انواع عطر و اکسسوری تولید و به بازار عرضه شده است. همچنین این کمپانی در زمینه تولید انواع لباس ورزشی مردانه، زنانه و تولید کمربند موفق بوده است. در حال حاضر ارزش این کمپانی 6/10 میلیارد دلار است و مبلغی در حدود 3/5 میلیارد دلار نیز جزو درآمد این برند می باشد.

برند باربری (BURBERRY)

باربری یا بربری یکی از برندهای محبوب بانوان است چرا که به تولید و عرضه محصولات خاص و گرانقیمت معروف است. ارزش این برند بریتانیایی در حدود 87/5 میلیارد دلار  است. یکی از موفقیت های فراموش نشدنی برند بربری، دریافت حکم سلطنتی از سوی ملکه بریتانیا می باشد. این کمپانی تا مدت ها مبادرت به طراحی و تولید لباس برای خاندان سلطنتی نمود.

برند فندی

پائولا فندی در سال 1925 کمپانی فندی را تأسیس نمود. این برند که در لیست برندهای پرفروش جهان قرار گرفته است، در زمینه تولید پارچه، لباس، کیف و سایر لوازم جانبی معروف است. از کیف های دستی کمپانی فندی در سال 1997 رونمایی شد. باگت عنوانی بود که به کیف های این برند داده شده است. میزان ارزش کل برند فندی در حدود 5/3 میلیارد دلار است.

برند آرمانی (ARMANI)

خیاطی بی نقص، طراحی و تولید لباس های پر زرق و برق از جمله فاکتورهای موفقیت این برند گران قیمت و لوکس است. این کمپانی انواع کیف و کفش، کمربند چرم و عطر تولید می کند. ارزش برند آرمانی حدود 1/3 میلیارد دلار است.

برند رالف لورن (Ralph lauren)

تولید لباس های راحت ولی لاکچری جزو محصولات این برند در حوزه پوشاک بود. درخشش فوق العاده این برند باعث شد تا بسیاری از هنرمندان و چهره های معروف جهان به مشتریان پروپاقرص رالف لورن تبدیل شوند. ارزش کمپانی رالف لورن در حدود 6/6 میلیارد دلار و درآمدی که این برند کسب می کند تقریبا 1/7 میلیارد دلار است.

برند شانل (CHANEL)

برند شانل نامی آشنا و معروف در صنعت مد و پوشاک است. این برند با عرضه لباس های زنانه شیک و منحصر به فرد، محبوبیت پیدا کرد. این برند توسط کوکو شانل تأسیس شد. ارزش این برند در حدود 8/6 میلیارد دلار و درآمد آن نیز مبلغی بالغ بر 4/5 میلیارد دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×