عمده فروشان آنلاین لباس در جهان

عمده فروشان آنلاین لباس در جهان

عمده فروشان آنلاین لباس در جهان شامل چندین سایت آنلاین هستند. این سایت های عمده فروش این امکانات را فراهم آورده اند تا خریداران بتوانند کالای مورد نیاز خود را در میان محصولات مختلف سایت جستجو و سپس خریداری نمایند. در این مقاله به برترین سایت های عمده فروش لباس و سایر محصولات در جهان می پردازیم و پیرامون هر کدام توضیحاتی ارائه می کنیم.

برترین عمده فروشان آنلاین لباس در جهان

وب سایت علی بابا (ali baba)

برترین عمده فروشان آنلاین لباس در جهان_ وب سایت علی بابا

اگر برای خرید انواع پوشاک و لباس های به روز و مجلسی دنبال یک سایت عمده فروش می گردید، سایت علی بابا بهترین گزینه ممکن است. سایت علی بابا به یک کمپانی چینی تعلق دارد. کمپانی ali baba holding فعالیت خود را از سال 1999 آغاز نموده است. سایت علی بابا به عنوان یک واسطه بین فروشنده و خریدار قرار گرفته است. البته سایت علی بابا تنها مختص کمپانی های چینی و محصولات آنها نیست بلکه سایر شرکت ها و فروشندگان از اقصی نقاط جهان می توانند محصولات خود را در این سایت به مشتریان و خریداران عرضه نمایند.

پربازدیدترین و محبوب ترین وب سایت جهان

تاجران بزرگ بعد از خرید از سایت علی بابا، ترخیص کالا و حمل آن را به کمپانی علی بابا می سپارند. اگر قصد خرید یا همکاری با این سایت عمده فروش را دارید باید بدانید که سایت علی بابا دارای ضوابط و مقرراتی است که خرید و فروش پوشاک و سایر محصولات طبق آن صورت می گیرد. دسته بندی و طبقه بندی محصولات در سایت علی بابا خرید محصولات را برای مشتریان بسیار آسان نموده است. بنابراین مشتری در حداقل زمان ممکن کالا و محصول مد نظر خود را خریداری می کند.

به روزترین و باکیفیت ترین محصولات

خریداران پوشاک و البسه می توانند به بخش اختصاصی لباس و پوشاک وب سایت علی بابا مراجعه کنند و باکیفیت ترین و به روزترین پوشاک را خریداری نمایند. البته خریداران می توانند از طریق غیرمستقیم و با استفاده از وب سایت علی بابا یا به صورت مستقیم، با تولیدکنندگان موجود در این وب سایت ارتباط برقرار کنند و خرید و فروش محصولات را انجام دهند.

وب سایت چاینابرندز (chinabrands)

وب سایت چاینابرندز متعلق به یک کمپانی چینی است که در زمینه فروش عمده فعالیت دارد. این کمپانی به عنوان یکی از عمده فروشان آنلاین جهان در بیش از 200 کشور جهان به خریداران خدمات ارائه می کند. اگر به دنبال خرید محصولاتی همچون پوشاک به صورت عمده یا خرده هستید می توانید به این سایت سر بزنید.

از خصوصیات بارز این وب سایت می توان به دامنه وسیعی از محصولات اشاره کرد. همچنین تضمین کیفیت یکی از موارد مهمی است که این کمپانی قبل از ارسال کالا و محصول به مشتری، لحاظ می کند به ین صورت که قبل از ارسال، سلامت و کیفیت کالا یا محصول چندین بار تست می شود. این کمپانی کالا را کمتر از دو روز به دست خریدار می رساند.

واردات آفریقا (Africa Import)

وب سایت واردات آفریقا به عنوان یکی از پربازدیدترین عمده فروشان آنلاین لباس فعالیت دارد. این وب سایت برای خریداران این امکان را فراهم آورده است تا در صورتی که از خرید خود ناراضی باشند بتوانند محصول را مرجوع دارند و همچنین وجه دریافتی از مشتری به صورت کامل عودت داده می شود. این وب سایت دانلود کاتالوگ هایی از آخرین مجموعه لباس های خود را در اختیار مشتریان قرار داده است.

دی اچ گیت (DHGATE)

دی اچ گیت

دی اچ گیت در جایگاه خود به عنوان یکی از عمده فروشان آنلاین لباس در جهان، به عرضه کالاهای دیجیتالی و همچنین طیف وسیعی از لوازم خانگی پرداخته است. خریداران می تواند محصولات و کالاهای مورد نیاز خود را از وب سایت دی اچ گیت به صورت خرده یا عمده تهیه نمایند. البته در صورتی که خرید خود را به صورت خرده انجام دهید می توانید از تخفیفات این فروشگاه آنلاین استفاده نمایید. دی اچ گیت در زیرمجموعه یک کمپانی چینی قرار دارد و همچنین انواع مختلف محصولات را به فروش می رساند.

تخفیفات دی اچ گیت

اعمال تخفیفات در بعضی از روزهای سال این فرصت را به خریداران داده است تا خرید عمده لباس و خرید خرده را با قیمت های پایین انجام دهند. در یک سنجش رضایتمندی از خدمات دی اچ گیت، داده ها بیانگر رضایتمندی بسیار زیاد مشتریان از این وب سایت آنلاین بوده است.

وب سایت علی اکسپرس (ALIEXPRESS)

این وبسایت زیر نظر یک کمپانی چینی اداره می شود و همچنین وابسته به سایت علی بابا است. اگر به دنبال یکی از بزرگترین فروشگاه های عمده فروش آنلاین لباس در قاره آسیا هستید حتما به وب سایت علی اکسپرس سر بزنید. در این وب سایت می توانید کالاهای باکیفیت را با قیمت های مناسب خریداری نمایید. تنوع محصولات این وب سایت در کنار قیمت مناسب کالاها و همچنین ارسال رایگان کالا به اقصی نقاط جهان از ویژگی های بارز وب سایت علی بابا به شمار می رود.

در این وب سایت می توانید از خرید کالاها مطمئن باشید چون کالاها دارای گارانتی و ضمانت کیفیت هستند. همچنین از طریق این وب سایت می توانید به فروشنده های بسیاری دسترسی داشته باشید.

وب سایت بنگ گود (BANGGOOD)

وب سایت بنگ گود برای خریداران پوشاک عمده و خرده گزینه مناسبی به شمار می رود. این وبسایت بخش عظیمی از فعالیت های خود را به پوشاک و فروش آن اختصاص داده است. همچنین سایت بنگ گود جزو 10 وب سایت برتر کشور چین محسوب می شود که در زمینه فروش آنلاین فعالیت دارند. البته می توانید برای خرید لوازم الکترونیکی نیز به این وب سایت پربازدید سر بزنید.

عمده فروشی کات واک

عمده فروشی کات واک همانطور که از اسمش پیداست به عرضه انواع پوشاک رسمی، نیمه رسمی و مجلسی به صورت عمده می پردازد. بنابراین برای مشتریان شیک پوش و خوش استایلتان می توانید پوشاک و لباس مورد نیاز فروشگاهتان را از این عمده فروشی خریداری نمایید. یکی از خصوصیات فوق العاده این فروشگاه، ارسال 1300 سفارش در طی یک روز برای مشتریانش است.

عمده فروشی مگنولیا (Magnolia Wholesale)

مرکز عمده فروشی مگنولیا به عنوان یکی از وب سایت های پربازدید جهان در ایالت فلوریدا و در شهر میامی واقع شده است. هزینه ارسال محصولات متناسب با مقدار خرید و همچنین مقصد مشخص می شود. اگر می خواهید به قیمت محصولات این وب سایت دسترسی پیدا کنید باید حتما عضو این وب سایت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×