سایزبندی لباس استوک

سایزبندی لباس استوک

سایزبندی لباس استوک به وسیله پارامترهایی تعیین و مشخص می شود. البته سایزبندی لباس در کشورهای مختلف با هم فرق دارد. به طور مثال سایز لباس های استوک فرانسوی معمولا از سایز لباس های سایر مناطق اروپا کوچکتر است. در حالی که سایزبندی لباس در کشور آلمان تقریبا با سایزبندی لباس در کشور ایران مطابقت دارد.

پوشاک لیدل و نحوه سایزبندی آن

پوشاک لیدل و نحوه سایزبندی آن

کمپانی لیدل به عنوان یک امپراطوری خرده فروشی در جهان دارای مجموعه ای از برندهای پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه است. این برندها به طور تخصصی اقدام به طراحی و تولید لباس می نمایند و در این زمینه همواره سعی دارند تا سلایق و نیازهای مشتریان را در طراحی لباس های خود مد نظر قرار دهند.

به طور مثال برند اسمارا به عنوان یک برند اختصاصی پوشاک زنانه مجموعه ای از لباس های زنانه را پوشش می دهد، همچنین این برند به وسیله همکاری با برترین طراحان لباس توانسته است طرح های خاص و منحصربه فردی از لباس های زنانه را به بازار پوشاک عرضه نماید.

اگر به مجموعه لباس های هلدینگ لیدل توجه نمایید متوجه می شوید که سایزبندی لباس های مجموعه لیدل با سایزبندی لباس های ایرانی شباهت و همخوانی دارند. البته در بعضی از موارد سایزبندی دو محصول از یک برند به طور مثال برند لیورجی با هم متفاوت می باشد. علت این تفاوت را باید به بازار هدف مرتبط دانست به این صورت که محصول مورد نظر برای چه کشوری تولید می شود.

کمپانی لیدل اگر برای کشور فرانسه و به سفارش آن لباس تولید نماید مطمئنا باید لباس هایی تولید نماید که با سایزبندی لباس در این کشور همخوانی داشته باشد.

خرید لباس استوک

بسیاری از افراد در مورد خرید لباس استوک دچار تردید هستند چون در مورد این نوع پوشاک اطلاعات چندانی ندارند و همچنین در مورد برندهای معتبر لباس های استوک و جنس و کیفیت این قبیل لباس ها شناخت لازم را ندارند. با این وجود با یک جستجو در اینترنت و سر زدن به فروشگاه عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک استوک می توانند اطلاعات لازم را کسب نمایند.

سایزبندی لباس استوک

یکی از آیتم های خرید لباس زنانه توجه به سایز لباس است به طوری که لباس نه گشاد و نه تنگ باشد. نحوه سایزبندی لباس های استوک و تطبیق آن با سایزبندی لباس های ایرانی یکی از سوالاتی است که برای اغلب خریداران این نوع لباس ها پیش می آید. مشتریان لباس های استوک می توانند راهنمایی های لازم را از فروشندگان بخواهند.

سایزبندی لباس استوک زنانه

سایزبندی لباس استوک زنانه

در خریدهای حضوری می توانید از پرو کردن لباس برای انتخاب درست استفاده نمایید. با این وجود شاید در مواقعی این امکان وجود نداشته باشد پس بهتر است که بانوان از سایز لباس های خود اطلاع دقیق داشته باشند. بانوان باید اندازه دور سینه، دور کمر و دور باسن را در خرید لباس های خود لحاظ نمایند.

اما سایزبندی موجود در لباس های استوک به صورت s یا اسمال (کوچکترین سایز در لباس استوک زنانه)، M (سایز متوسط در لباس استوک زنانه)، L (سایز بزرگ در لباس استوک زنانه)، XL (بسیار بزرگ ) و XXL (بزرگترین سایز در لباس استوک زنانه) می باشد.

سایزبندی لباس استوک بچگانه

سایزبندی لباس استوک بچگانه

در هنگام خرید لباس استوک بچگانه باید به سایزبندی های مختلف توجه نمایید تا بتوانید طبق سن و قد کودک خود، لباس مناسب را برای وی انتخاب و خریداری نمایید.

فروشگاه اینترنتی جی بوف

فروشگاه اینترنتی جی بوف دامنه وسیعی از لباس استوک مردانه، زنانه و بچگانه را به صورت عمده به بازار پوشاک عرضه می کند. مشتریان می توانند جهت خرید با کارشناسان فروش در این شرکت تماس حاصل نمایند. محصولات استوک فروشگاه اینترنتی جی بوف از کیفیت عالی و قیمت های مناسب برخوردار هستند.

همچنین پوشاک استوک تنوع بسیار زیادی از نظر مدل و بسته بندی دارند و در نتیجه این قبیل پوشاک استوک جوابگوی هر نوع سلیقه ای می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×