خرید لباس در تهران

خرید لباس در تهران

خرید لباس دغدغه بسیاری از افراد است مخصوصا اگر بخواهید در شهری به غیر از مکانی که خود در آن ساکن هستید، خرید نماید، مطمئنا به آدرس مکان های خرید نیاز دارید. در این مقاله با ما همراه باشید، به معرفی مراکز خرید در تهران می پردازیم.

بسیاری از افراد تمایل دارند همه خریدهای خود را در یک مجتمع تجاری انجام دهند در حالی که برخی از افراد ترجیح می دهند به گشت و گذار در سطح شهر بپردازند و از مراکز خرید ارزان قیمت و مراکز خرید گران قیمت بازدید نمایند. هنگام خرید علاوه بر شناخت مراکز خرید در سطح شهر بهتر است که در مورد طیف محصولات، کیفیت، برند و قیمت ها نیز اطلاعاتی در دست داشته باشید تا بتوانید یک خرید عالی و در عین حال به صرفه داشته باشید. همچنین با وجود نوسانات قیمت ها در بازار و بیشتر شدن هزینه های زندگی، اکثر افراد ترجیح می دهند تا خرید ارزان و در عین حال باکیفیت انجام دهند.

تهران به عنوان یک کلان شهر یا شهر مدرن و همچنین پایتخت ایران از انواع مراکز خرید، مجتمع های تجاری، پاساژهای مدرن و بازارهای قدیمی نیز برخوردار است. شهر تهران دارای انواع جاذبه های گردشگری، تفریحی و مراکز خرید خصوصا مراکز خرید پوشاک عمده و خرده می باشد.

خرید لباس و معرفی مراکز خرید پوشاک در تهران موضوعی است که در این مقاله به آن می پردازیم. در لوکس ترین مراکز تجاری تهران طیف وسیعی از محصولات از قبیل پوشاک، کیف، کفش، بدلیجات، انواع اکسسوری، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی و… عرضه می شود. در مجموعه های تجاری علاوه بر فروشگاه ها و مغازه ها خدماتی همچون باشگاه‌ ورزشی، رستوران‌، شهربازی‌، فودکورت، سینما و غیره ارائه می گردد. بنابراین از این مجموعه های تجاری به عنوان محبوب ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید نام برده می شود.

لوکس ترین مراکز خرید لباس در تهران

مرکز خرید ارگ تجریش

در مرکز خرید ارگ تجریش محصولات مختلفی از قبیل انواع پوشاک زنانه، بچه‌گانه، لباس مجلسی و کت و شلوار مردانه عرضه می شود. در این مرکز می توانید انواع سیسمونی، مدل های مختلف کیف و کفش، عطر و ادکلن در برندهای معتبر، لوازم‌خانگی، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی خریداری نمایید.

مجتمع تجاری ارگ تجریش دارای 10 طبقه می باشد که در ضلع شمالی میدان تجریش واقع شده است. پنج طبقه این مجتمع به مرکز خرید اختصاص دارد و بقیه طبقات پارکینگ می باشد. کافی شاپ، کارواش، پردیس سینمایی، رستوران، شهربازی فان تایم، بام سبز و آمفی‌تئاتر از جمله امکانات موجود در این مجموعه محسوب می شوند.

مرکز خرید پالادیوم

از پالادیوم به عنوان بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید ایران و تهران نام برده می شود. این مرکز در زعفرانیه واقع شده است. اگر به دنبال خرید پوشاک و البسه هستید، مرکز خرید پالادیوم گزینه مناسبی محسوب می شود. در این مجتمع تجاری انواع کالا و پوشاک در بهترین برندهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

همچنین در این مجموعه تجاری انواع پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش موجود است. محصولات و کالاهای مرکز خرید پالادیوم از برندهای مشهور جهانی هستند. برندهایی از قبیل نایک، پوما، آدیداس، جین وست،ریباک، منگو، پاما و … به چشم می خورند. مرکز خرید پالادیوم به عنوان یک مجموعه تجاری و تفریحی فعالیت دارد. بنابراین به عنوان یک بازدیدکننده می توانید ضمن خرید کالاهای مورد نظرتان از محصولات فرهنگی این مرکز خرید دیدن نمایید. همچنین می توانید از کتابخانه، باشگاه ورزشی و موسسه موسیقی نیز استفاده کنید. در این مجتمع بخشی به رستوران و فودکورت ها و منو های عالی و بی نظیر غذا اختصاص دارد.

مرکز خرید روشا

طراحی خاص و منحصر به فرد مرکز خرید روشا یکی از ویژگی های بارز و فوق العاده آن محسوب می شود به طوری که هفت دپارتمان جداگانه برای کالاهای مختلف در نظر گرفته شده است و بازدیدکنندگان می توانند اجناس را با هم مقایسه نموده و خرید نمایند. مرکز خرید روشا بخاطر طراحی داخلی به فروشگاه بدون مرز لقب گرفته است. پنج طبقه در این مجموعه تجاری به فروشگاه اختصاص داده شده است. سایر طبقات نیز به پارکینگ، رستوران و سوپرمارکت اختصاص دارد. رستوران موجود روی بام مرکز خرید روشا می تواند انتخاب فوق العاده ای برای صرف غذا باشد.

کوی نصر

کوی نصر همان منطقه گیشا است که در شمالغرب تهران و منطقه دو شهرداری واقع شده است. موقعیت جغرافیایی این منطقه و بازار بزرگ نصر با طول 600 متر باعث شده تا به عنوان یکی از معروف ترین مراکز تجاری تهران لقب بگیرد. منطقه گیشا از شرق به بزرگراه چمران، از شمال به حکیم، از غرب به شیخ فضل الله نوری و از جنوب به جلال آل احمد منتهی می شود. همچنین در منطقه گیشا انواع مراکز خرید و مراکز تفریحی و پاساژهایی با بافت سنتی وجود دارد. پاساژهایی که بخشی از آنها به پوشاک و بخشی دیگر به لوازم جانبی موبایل اختصاص دارد.

معرفی مراکز ارزان قیمت در تهران برای خرید پوشاک و البسه

خیابان ولی عصر

اگر می خواهید یک کفش مناسب با قیمت نسبتا پایین خریداری نمایید بهتر است سری به خیابان ولی عصر بزنید، در فروشگاه های این خیابان، کفش از هر نوع مدل، رنگ و جنس و برای هر رده سنی از آقایان و بانوان موجود است.

خیابان فردوسی

علاوه بر خیابان ولی عصر، برای خرید کیف و کفش هم می توانید به خیابان فردوسی سر بزنید. طیف وسیعی از کفش های بچگانه، کفش های زنانه، کفش های چرمی و همچنین کفش های رسمی را می توانید در این خیابان مشاهده نمایید.

خیابان جمهوری

اگر قصد خرید پوشاک و البسه مردانه دارید بهتر است به مغازه های خیابان جمهوری سر بزنید. خیابان جمهوری به عنوان یکی از ارزان ترین مراکز خرید تهران شناخته شده است. این مغازه ها بدون واسطه اجناس خود را عرضه می کنند بنابراین خرید اجناس در این مغازه ها با قیمت پایین امکان پذیر است.

خیابان شانزلیزه تهران

برای خرید مانتو و لباس زنانه پاساژ شانزلیزه واقع در خیابان جمهوری یک گزینه عالی به شمار می رود. چون این پاساژ در فهرست ارزان ترین مراکز خرید تهران قرار گرفته است. همچنین برای خرید انواع لباس مجلسی شیک و مدل های مختلف مانتو در قیمت های پایین می توانید به این خیابان سر بزنید.

میدان ونک

میدان ونک به عنوان یکی از پرترددترین میادین شهر تهران، دارای مغازه ها و فروشگاه هایی است که اجناس خود را در طیف وسیعی از تنوع و کیفیت و با قیمت های مناسب به فروش می رسانند. در میدان ونک مراکز خرید آسمان ونک، آینه ونک و مرکز خرید و بازار ونک جزء ارزان ترین مراکز خرید تهران به شمار می روند.

پاساژ لاله تهران

برای خرید انواع و اقسام اجناس به پاساژ لاله تهران سر بزنید. به عبارت دیگر، همه خریدهای خانوادگی خود را می توانید در این پاساژ انجام دهید. قیمت های مناسب و نسبتا پایین اجناس باعث محبوبیت پاساژ لاله در میان ساکنان شهر تهران و همچنین مسافران شده است. در مغازه های این پاساژ انواع پوشاک و لباس بچگانه، عطر و ادکلن، لوازم خانگی، لوازم قنادی، لوازم آرایشی و بهداشتی و اسباب بازی فروشی ها قرار دارد. بنابراین با سر زدن به این پاساژ هم یک خرید به صرفه خواهید داشت و هم می توانید لیستی از خریدهای خود را در مغازه های همین پاساژ انجام دهید.

مرکز خرید کوروش

مرکز خرید کوروش

از مرکز خرید کوروش به عنوان یکی از ارزان ترین مراکز خرید تهران نام برده نمی شود. با این وجود در این مرکز مغازه ها و فروشگاه هایی هستند که اجناس خود را متناسب با برند و کیفیت در قیمت های مختلف عرضه می کنند. شما می توانید از گران ترین کالا و پوشاک تا ارزان ترین آن را در این مرکز خرید خریداری نمایید.

خیابان صف

خیابان صف یا سپه سالار سابق یکی از مراکز خرید ارزان قیمت در تهران به شمار می رود. تنوع پوشاک، کیف و کفش در این خیابان، جوابگوی هر نوع سلیقه ای است. همچنین مدل های مختلف کیف و کفش را با قیمت های مناسب می توانید خریداری نمایید.

نازی آباد

یکی از مراکز خرید در تهران که می توانید انواع لباس زنانه و بچگانه را در آنجا خریداری نمایید. محصولات باکیفیت و قیمت های مناسب اجناس باعث شده که نازی آباد به یکی از مراکز خرید پرطرفدار و محبوب تبدیل شود. همچنین این بازار فرق چندانی با بازار شمال شهر و سایر بازارهای بزرگ ندارد چون می توانید انواع لباس را با همان کیفیت ولی با قیمت پایین خریداری نمایید.

کوچه برلن؛ بازار بزرگ پوشاک و پارچه

کوچه برلن نام یکی از کوچه های قدیمی تهران است که در مرکز شهر تهران و در جنوب خیابان جمهوری اسلامی و در میان خیابان های لاله زار جنوبی و فردوسی قرار دارد. این کوچه دارای مغازه ها و فروشگاه های پوشاک، پارچه و انواع لباس زنانه است.

بازار 15 خرداد

بازار 15 خرداد

بازار بزرگ تهران به عنوان یکی از بازارهای بزرگ پایتخت در منطقه 12 واقع شده است. وسعت این بازار به بیش از یک کیلومتر مربع می رسد به طوری که شمال و جنوب بازار به خیابان پانزده خرداد و خیابان مولوی می رسد و شرق و غرب بازار نیز به خیابان مصطفی خمینی و خیابان خیام می رسد. برای علاقمندان به خرید، این بازار یک گزینه عالی محسوب می شود چون محصولات و کالاهای مختلفی در این بازار عرضه می شود.

همچنین در همین بازار می توانید برای خرید لباس زنانه به بازار کویتی ها بروید. در این بازار انواع کیف، کفش، لباس راحتی و جوراب و پاپوش عرضه می گردد. اگر می خواهید بهترین روسری، شال و کلاه را خریداری نمایید بهتر است سری به بازار جعفری بزنید.

بازار سنتی ستارخان

یکی از محبوب ترین و مناسب ترین بازارهای تهران برای خرید، بازار سنتی ستارخان است. در این بازار طیف وسیعی از کالا و پوشاک عرضه می شود. قیمت های پایین کالا و محصولات، این بازار را نسبت به سایر بازارها محبوب تر ساخته است. امروزه این بازار از چهره سنتی خود بسیار فاصله گرفته است به طوری که مدرن و دارای امکانات رفاهی می باشد. این بازارچه در دو طبقه ساخته شده است که دارای 290 واحد تجاری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×