خرید لباس با بیت کوین

خرید لباس با بیت کوین

خرید لباس با بیت کوین یکی از شیوه های جدید در خریدهای آنلاین می باشد. پیشرفت فناوری و تکنولوژی قطعا سبک زندگی را با تحولات بسیاری روبه رو کرده است. افراد می توانند خرید لباس یا سایر خریدهای خود را با ارزهای دیجیتال از قبیل اتریوم، بیت کوین و… انجام دهند. در سال های اخیر استفاده از ارزهای دیجیتال فراگیر شده است به این صورت که برای سهولت کار مردم از ارزهای دیجیتال به عنوان جایگزینی برای پول استفاده می کنند. ارزهای دیجیتال راهی برای درآمدزایی و انجام معاملات در بازار به شمار می روند.

خرید با ارزهای دیجیتال

با ارزهای دیجیتال می توانیم خرید و فروش دیجیتالی انجام دهیم. البته خرید و فروش از سایت ها و خرید بازی های کامپیوتری مواردی از خریدهای دیجیتالی به شمار می روند. روش پرداخت الکترونیکی رمز ارزها شباهت چندانی به پرداخت های الکترونیکی پول عادی ندارد. چون برای بیت کوین بانکی وجود ندارد بلکه بیت کوین دارای یک ساختار شبکه ای است به این صورت که توسط هزاران شبکه کامپیوتری و سخت افزار در سراسر جهان است که عملیات تراکنش ها و ایجاد بیت کوین صورت می گیرد.

رایج شدن استفاده از ارزهای دیجیتال در کشورهای توسعه یافته به سرعت در حال افزایش است. به طوری که بسیاری از شرکت های دارو ساز و خودروسازی از ارزهای دیجیتال علی الخصوص بیت کوین در معاملات خود استفاده می کنند. در حال حاضر در اقصی نقاط جهان این امکان فراهم شده است تا افراد بتوانند به وسیله ارزهای دیجیتال از فروشگاه های مختلف به صورت آنلاین خرید نمایند. همچنین در ایران شرایط خرید به کمک ارزهای دیجیتال خصوصا بیت کوین در برخی از فروشگاه ها فراهم شده است. البته تعداد این فروشگاه ها انگشت شمار می باشد.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین یک ارز دیجیتالی است که از طریق فناوری هایی مانند بلاک چین خدمات بی نظیری به دنیا ارائه می کند. ارزش بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتالی با رسیدن قیمتش به 13 هزار دلار در اوایل سال 2018 بسیار بالا رفت. همچنین بیت کوین ترکیبی از پشت سرگذاشتن موانع قانونی و کنار زدن واسطه ها در امور بانکی و مالی را به وجود آورد.

در حال حاضر، رمز ارزها به محبوبیت بسیاری در معاملات دست پیدا کرده اند. در این میان بیت کوین به عنوان یک رمز ارز با رایانه های قوی و همراه با مصرف زیاد انرژی برق، تولید می شود. نوعی پول دیجیتال که با محاسبات ریاضی به وجود آمده است.

خرید با بیت کوین

خرید با بیت کوین_ خرید لباس با بیت کوین

برای بسیاری از افراد نحوه خرید کالا با بیت کوین دور از انتظار و تقریبا غیرممکن است. در حالی که خرید با ارزهای دیجیتال شبیه همان خریدهایی است که روزانه به صورت آنلاین انجام می دهند. خرید کردن با بیت کوین در زمان انتخاب درگاه شتاب با سایر خریدهای آنلاین یکی است به این صورت هنگامی که در خرید های آنلاین به مرحله آخر می رسیم و می خواهیم درگاه بانکی را انتخاب کنیم در این نوع خرید هم همین پروسه طی می شود ولی در انتخاب درگاه خرید، درگاه خرید با ارز دیجیتال را انتخاب می کنید.

سپس کیف پول بیت کوین خود را باز می کنید و بارکد که در درگاه است را اسکن می نمایید. کلید سند را بزنید تا پرداخت صورت گیرد. بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتالی توانسته است کاربران بسیاری را به سوی خود جذب کند.

تعدادی از فروشگاه های اینترنتی پوشاک در سطح جهان این امکان را ایجاد نموده اند که کاربران بتوانند محصولات خود را انتخاب و سپس برای خرید از بیت کوین و سایر رمز ارزها استفاده کنند.

کمپانی هایی که روش پرداخت به وسیله بیت کوین را پذیرفته اند.

در ادامه مقاله به معرفی شرکت هایی می پردازیم که در حوزه فعالیت خود که شامل فعالیت های خدماتی و همچنین خرده فروشی ها است، علاوه بر پرداخت به وسیله حساب بانکی و کارت های اعتباری، پرداخت از طریق ارزهای دیجیتالی خصوصا بیت کوین را پذیرفته اند. لازم به ذکر است که کاربران نمی توانند از فروشگاه های آفلاین پرداخت از طریق بیت کوین را انجام دهند. اما می توانند با خرید کارت های هدیه به وسیله بیت کوین، سایر خریدهای مورد نظر خود را انجام دهند. بنابراین بسیاری از فروشگاه ها امکان خرید را از طریق گیفت کارت ها یا همان کارت های هدیه فراهم آورده اند.

eGifter

یکی از وب سایت هایی که می توانید از طریق آن کارت هدیه تهیه نمایید، کارت هدیه eGifter است. این سایت، کارت های هدیه ایی را عرضه می کند که بسیار مناسب هستند به طوری که کاربران می توانند از آنها در خریدهای خود در سایت های آمازون،، JCPENNY ، KOHL، SEPHORA و… استفاده کنند.

مایکروسافت

کاربرانی که قصد خرید بازی ها، فیلم ها و برنامه های موجود در فروشگاه های ویندوز را دارند، می توانند از طریق بیت کوین مبلغ مورد نظر را پرداخت و اقدام به خرید نمایند.

DISH

یکی از کمپانی هایی که ارائه دهنده خدمات اینترنتی و تلویزیون ماهواره ای است و پرداخت های خود را از طریق ارزهای دیجیتال پذیرفته است، DISH است. این کمپانی از اگوست 2014 پرداخت با ارز دیجیتالی بیت کوین را پذیرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×