تفاوت تیشرت و پولوشرت استوک مردانه

تفاوت تیشرت و پولوشرت استوک مردانه

تفاوت تیشرت و پولوشرت استوک مردانه موضوعی جذاب و جالب است که در این مقاله پیرامون آن توضیحاتی ارائه می گردد. تیشرت و پولوشرت استوک مردانه جزو لباس هایی است که در فروشگاه اینترنتی جی بوف به صورت عمده، کیلویی و فله عرضه می شود.

تیشرت و پولوشرت استوک مردانه

تیشرت استوک مردانه

تیشرت به پیراهن آستین کوتاهی گفته می شود که با مدل های متنوع و طرح و رنگ های مختلف وارد بازار پوشاک شده است. یقه این لباس می تواند به صورت گرد، دکمه دار و یقه هفت باشد. امروزه پیاده سازی طرح های مختلف چاپی بر روی تیشرت ها از سوی طراحان و دست اندرکاران مد، این لباس را به یک ابزار تبلیغاتی و گاها نمایشی تبدیل کرده است.

فروشگاه اینترنتی جی بوف طیف وسیعی از پوشاک مردانه را به صورت کیلویی به بازار پوشاک عرضه می کند. تیشرت استوک مردانه یکی از لباس های پرطرفدار و محبوب مردانه است که در برندهای اروپایی از قبیل برند لیورجی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

ویژگی پولوشرت مردانه

پولوشرت ها دارای یقه های برگردان و دکمه دار هستند. البته تعداد دکمه ها در پولوشرت ها متفاوت است. همچنین برخی از پولوشرت ها دارای جیب یا بدون جیب هستند. پولوشرت ها برای استایل های کژوال و استایل های روزمره بهترین گزینه هستند. آستین های پولوشرت ها با گذشت زمان کوتاه تر شده اند به این صورت که از آستین های بلند سه ربع به آستین های کوتاه تغییر شکل داده اند.

در مجموعه جی بوف پولوشرت های برند لیورجی در طرح و رنگ های مختلف و به صورت عمده به فروش می رسد. جنس پولوشرت های برند لیورجی بسیار مرغوب و باکیفیت می باشد به طوری که در اثر شستشو دچار آبرفت و تغییر رنگ نمی شوند.

تفاوت پولیور و پولوشرت

در هنگام خرید لباس های مردانه با اسامی مختلفی روبه رو می شوید به طور مثال پولوشرت، پولیور و…، به طور مختصر به تفاوت این دو لباس تابستانی و زمستانی می پردازیم.

پولیور در گروه بافتنی ها قرار دارد. این لباس اغلب روی بلوز یا تی شرت پوشیده می شود. پولیور از جلو بسته می باشد. همچنین این لباس دارای آستین های بلند است و جنس آن معمولا از کتان یا الیاف مصنوعی می باشد. پولیور مناسب فصول سرد سال است به طوری که از بدن در مقابل سرما محافظت می کند. همچنین پولیورها در طرح و رنگ های مختلف برای آقایان شیک پوش بهترین استایل های زمستانی را رقم می زنند.

پولوشرت ها همان تیشرت های یقه دار هستند که مدل های مردانه و زنانه آن به بازار پوشاک عرضه شده اند و یکی از لباس های خوش استایل فصل تابستان به شمار می روند.

دسته بندی تیشرت ها

تیشرت های آستین بلند، تیشرت های آستین کوتاه و پولوشرت ها در دسته بندی لباس های تابستانی قرار دارند. در مورد تیشرت های آستین کوتاه باید بگوییم که این مدل در فصل تابستان بسیار کاربردی است هر چند اگر در این فصل مدام در محیط بیرون و زیر نور خورشید قرار دارید این امکان وجود دارد که پوست شما در معرض آفتاب سوختگی قرار گیرد.

تیشرت های آستین بلند لباس مناسبی برای فصل بهار به شمار می روند. مدل های متنوع این تیشرت در محیط منزل و یا بیرون از منزل مورد استفاده قرار می گیرد. اما پولوشرت ها یا تیشرت های یقه دار رسمی تر به نظر می رسند و اغلب برای مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی مورد استفاده قرار می گیرند.

تفاوت تیشرت و پولوشرت استوک مردانه

5 تفاوت تیشرت و پولوشرت_

با ما همراه باشید، در ادامه مقاله به چند تفاوت تیشرت و پولوشرت استوک مردانه می پردازیم. این تفاوت ها در شکل و فرم ظاهری لباس و همچنین در کیفیت و جنس آنها کاملا نمایان است.

یقه

تفاوت در یقه یکی از 5 تفاوت تیشرت و پولوشرت محسوب می شود. در تفاوت تیشرت و پولوشرت می توانیم به یقه اشاره کنیم. پولوشرت ها دارای یقه برگردان هستند در حالی که تیشرت ها دارای یقه گرد و یقه هفت هستند.

استایل های رسمی یا استایل های روزانه

تیشرت جزو لباس هایی می باشد که در استایل های روزمره و تابستانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و جزو ثابت کمد آقایان و بانوان به شمار می رود. تیشرت ها در استایل های اسپرت و جوان پسند از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و همین موضوع باعث شده تا تولیدکنندگان مبادرت به طراحی و تولید تیشرت ها در طرح ها و رنگ های مختلف نمایند.

با این وجود پولوشرت ها از ظاهر رسمی و مجلسی تری برخوردار هستند و در استایل های نیمه رسمی و رسمی مورد استفاده قرار می گیرند. البته لازم به ذکر است که پولوشرت ها در استایل های اسپرت و جوان پسند نیز مورد استفاده قرار می گیرند چون ست نمودن پولوشرت ها با لباس های اسپرت بسیار آسانتر از ست نمودن پولوشرت ها با لباس های رسمی و نیمه رسمی است.

جنس لباس های تابستانی

با دست زدن و لمس بافت پارچه تیشرت ها متوجه لطافت و نرمی آن ها می شوید در حالی که پولوشرت ها از بافت محکم تری برخوردار هستند و در برابر چروک شدن بسیار مقاوم می باشند. جنس پولوشرت ها اغلب از پنبه یا نخ است.

تنوع طرح و رنگ

با نگاهی به فروشگاه های پوشاک متوجه می شوید که تیشرت ها دامنه وسیعی از طرح و رنگ را به خود اختصاص داده اند و از این نظر جوابگوی هر نوع سلیقه ای هستند.

نحوه ست نمودن پولوشرت با سایر لباس ها در استایل های رسمی

پولوشرت ها پوشش مناسبی برای محیط کار و محیط های نسبتا رسمی قلمداد می شوند بنابراین باید در ست نمودن آن با سایر لباس ها نکاتی را مد نظر قرار دهید. به طور مثال؛ پولوشرت ها را با شلوارهای پارچه ای راسته ست کنید. کت های اسپرت ساده را با پولوشرت ها ست نمایید تا یک استایل شیک و فوق العاده عالی را رقم بزنید. برای ست نمودن پولوشرت با کفش های رسمی می توانید از کفش های قایقی و کفش های کالج استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×