بهترین وسایل دویدن برای زمستان

بهترین وسایل دویدن برای زمستان

بهترین وسایل دویدن برای زمستان، موضوعی است که در این مقاله به آن می پردازیم. وسایلی که برای دویدن در یک روز سرد برفی جزو ضروریات به شمار می رود. شاید کمتر کسی مایل باشد مدتی را در هوای سرد زمستان بیرون باشد تا خود را مهمان دویدن در هوای تازه زمستان نماید. اغلب افراد ترجیح می دهند برنامه ورزش روزانه خود را در باشگاه یا در محیط منزل دنبال کنند.

اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید در طول هفته تایمی را به دویدن در فضای باز اختصاص دهید، با این مقاله همراه باشید. در ادامه به معرفی لباس و وسایلی می پردازیم که برای دویدن در هوای برفی مطمئنا به آن ها نیاز خواهید داشت.

هوای تازه صبحگاهی و پیاده روی می تواند برای بسیاری از ورزشکاران یک روز دلپذیر و سرشار از انرژی باشد. البته در این میان سرماخوردگی می تواند یک روز دلپذیر شما را به هم بریزد ولی با این وجود نگران نباشید. امروزه پوشیدنی هایی در بازار پوشاک عرضه شده اند که در تهیه آنها از تکنولوژی روز بهره گرفته شده است. به عبارت دیگر، می توانید لباس های زمستانی بپوشید در حالی که چندان ضخیم و سنگین نیستند.

به این صورت فناوری به کمک پوشیدنی ها روزمره ما انسانها آمده است و ما می توانیم بدون کوچکترین دغدغه ای آنها را مورد استفاده قرار دهیم و همچنین از دویدن در یک روز برفی لذت ببریم.

ورزش کردن یعنی شادتر زندگی کردن

همه افراد بر فواید ورزش و تأثیرات مثبت آن بر جسم و روان واقف هستند اما در خیلی از موارد مشغله های روزمره، ساعت های طولانی کار کردن و سایر مسائل، افراد را از ورزش کردن و توجه به آن دور می سازد. بنابراین از اینکه بخواهید یک برنامه ریزی درست و مناسب برای فعالیت های ورزشی خود بچینید، اجتناب می کنید و این موضوع را مدام به آینده موکول می سازید.

تأثیرات ورزش بر جسم

تأثیرات ورزش بر جسم

فعالیت های ورزشی همواره بدن را از حالت ایستایی خارج می سازد و باعث افزایش انرژی برای انجام فعالیت های روزانه و همچنین خواب راحت می شود. البته با ورزش کردن می توانید به زندگیتان تعادل ببخشید و روند کسالت بار و تکراری بودن آن را متحول سازید. اگر به دنبال پیدا کردن راهی برای کسب نشاط و شادی می گردید ما به شما ورزش و فعالیت های ورزشی را پیشنهاد می دهیم.

امروزه بسیاری از افراد با بیماری های قلبی و عروقی دست و پنجه نرم می کنند در حالی که با انجام فعالیت های ورزشی منظم و برنامه ریزی شده می توانند از بروز عارضه های این چنینی پیشگیری نمایند. همچنین با تنظیم ریتم روزانه ورزش می توانید خطر ابتلا به سایر بیماری ها را کاهش دهید.

تأثیرات ورزش بر روان افراد

با ورزش کردن علاوه بر دستیابی به تناسب اندام می توانید از نظر روانی خود را تقویت نمایید به طوری که اعتماد به نفس چند برابر می شود و روحیه شاد و پرانرژی کسب می کنید. با ورزش کردن، احساس بهتری نسبت به اندام و ظاهر خود پیدا می کنید در نتیجه استرس کمتری به شما تحمیل می شود چون دیگر نگران قضاوت دیگران و قضاوت خود در مورد اندامتان نیستید.

ورزش کنید تا از ابتلا به سرطان سینه جلوگیری نمایید چون سیستم دفاعی بدن با ورزش کردن مقاوم می شود و از شما در برابر بیماری های مختلف محافظت می نماید.

حواس پرتی یکی از مشکلات متداول در دنیای پرمشغله امروزی است که گریبانگیر افراد شده است بنابراین ورزش کنید چون از طریق ورزش کردن ذهنتان را پویا و فعال نگه می دارید. افزایش قدرت ذهن و تقویت حافظه از جمله مزایای ارزشمندی است که ورزش کردن و انجام فعالیت های ورزشی به بدن شما اهدا می کند.

معرفی بهترین وسایل دویدن برای زمستان

سویشرت های ورزشی

سویشرت های ورزشی

این لباس ورزشی ضمن اینکه کاربرد فراوانی دارد در میان ورزشکاران نیز از یک محبوبیت منحصربه فردی برخوردار است. هر چند امروزه پوشیدن سویشرت های ورزشی به محیط های ورزشی و باشگاه ها محدود نمی باشد. بلکه در بسیاری از استایل های جوان پسند پاییزی و زمستانی نیز جزو اصلی به شمار می رود.

یکی از دلایل محبوبیت این لباس، استفاده از آن به عنوان لایه بیرونی در هوایی با دمایی نسبتا پایین است. هر چند کوهنوردان و اسکی بازان به عنوان یک پوشش مناسب از آن در زیر کاپشن استفاده می کنند.

فراموش نکنیم که سویشرت های ورزشی فقط مختص فصول سرد سال همچون پاییز و زمستان نیستند بلکه برای افرادی که قصد کاهش وزن در سایر فصول را دارند، یک پوشش بسیار مؤثر محسوب می شود.

تیشرت های آستین دار

تیشرت های آستین دار

یکی از مهمترین وسایل در پوشاک ورزشی همین تیشرت های آستین دار هستند که هم برای فصل های گرم و هم در فصل های سرد کاربرد دارند. تیشرت های آستین دار هم سبک هستند و هم قابلیت تنفس پذیری دارند و در سبک لباس پوشیدن لایه لایه، پوشش مناسبی هستند.

ژاکت ورزشی

ژاکت ورزشی

در مورد ژاکت باید بگوییم که جنس آن باید سبک و همچنین ضد باد و باران باشد. در کل ژاکت های ورزشی برای جلوگیری از سرما طراحی شده اند و از قابلیت تنفس پذیری نیز برخوردار هستند.

بنابراین ژاکت به عنوان یک لایه بیرونی به بدن اجازه می دهد تا گرما و عرق اضافی از آن خارج شود. همچنین می توانید از جیب های داخلی مخفی در بسیاری از ژاکت ها برای نگه داری از گوشی یا هر چیز دیگری که ترجیح می دهید خیس نشوند، استفاده کنید. سعی کنید از ژاکت های زیپ دار استفاده کنید چون با بالا و پایین بردن زیپ ژاکت، می توانید دمای بدن خود را تنظیم کنید.

کلاه ورزشی

کلاه ورزشی

هر چقدر که برای شما گردش در یک روز برفی و دویدن می تواند نشاط بخش باشد در مقابل باید مواظب سلامتی خود باشید. بنابراین از پوشاندن سر و گردن در روزهای سرد سال غافل نباشید.

چون گرما از طریق سر خارج می شود. می توانید برای پوشاندن سر از کلاه و برای پوشاندن گردن از یک دستمال گردن مناسب استفاده کنید. همچنین استفاده از سربند نیز می تواند محافظ خوبی برای گردن و سر باشد. امروزه محصولی به نام باف به بازار پوشاک عرضه شده است که نوعی سربند به شمار می رود . این سربند از پارچه های میکروفیبر تهیه شده است و برای پوشاندن گردن، سر، بینی و دهان گزینه مناسبی به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×