برترین برندهای کفش زنانه

برترین برندهای کفش زنانه

برترین برندهای کفش زنانه برندهایی هستند که با تغییرات مد خود را سازگار نموده اند به این صورت که متناسب با سلیقه و نیاز افراد جامعه مدل های مختلفی را به صنعت مد و کفش عرضه داشته اند.

با این مقاله همراه باشید، در ادامه به معرفی برترین برندهای کفش زنانه می پردازیم. مطلب را با معرفی چندین برند کفش زنانه پاشنه بلند آغاز می کنیم.

بانوان علاقه خاصی به کفش های زیبا و مجلسی دارند. به عبارت دیگر، کفش های پاشنه بلند بخش عظیمی از بازارهای صنعت مد را به خود اختصاص داده اند. در این میان برندهایی توانسته اند در بازار کفش جایگاه خود را ارتقا دهند که انتظارات زنان را برآورده ساخته اند و کفش هایی متناسب با سلیقه آنها طراحی و تولید نموده اند.

معرفی برترین برندهای کفش زنانه پاشنه بلند

برترین برندهای کفش زنانه_1

برند الکساندر مک کوویین

کفش های پاشنه بلند برند الکساندر مک کوویین به ظرافت و زیبایی منحصر به فردشان معروف هستند. الکساندر مک کویین در طراحی های خود از سبک های قرن شانزدهم الهام می گیرد. همچنین وی تلاش نموده است تا جذابیت زنانه را در طراحی کفش هایش به تصویر بکشد.

برند براین آتوود

اگر به خرید کفش های لوکس و در عین حال باکیفیت علاقمند هستید، برند براین آتوود گزینه مناسبی به شمار می رود. براین آتوود به عنوان طراح کفش های زنانه همواره سعی کرده است تا با مدل های زیبا و خیره کننده، مهارت و هنر خود را در صنعت کفش به معرض نمایش بگذارد. طراحی های فوق العاده وی هر بانوی خوش سلیقه و شیک پوش را جذب کفش های برند براین آتوود می سازد.

برند بوتگا ونتا

برند بوتگا ونتا به عنوان یک برند لوکس، کیفیت فوق العاده، کارایی طولانی و طراحی نوآورانه را در تولید کفش پاشنه  بلند زنانه مد نظر قرار داده است. ترکیبی از سبک کلاسیک و سبک مدرن در طراحی های برند بوتگا ونتا به چشم می خورد.

برند جیمی چو

جیمی چو به عنوان طراح کفش های ستارگان اسکار معروف است. کفش هایی که بر روی فرش قرمز خوش می درخشیدند. از جمله سلبریتی هایی که طرفدار پروپاقرص کفش های پاشنه بلند جیمی چو هستند می توان به کیت بلانشت و هالی بری اشاره کرد.

برند استوارت ویتزمن

استوارت ویتزمن جزو افرادی است که نامش به عنوان یکی از طراحان بی نظیر کفش های پاشنه بلند زنان در تیتر خبرهای روز قرار گرفته است.

کریستین لوبوتن

کفش های خوش استایل این برند با پاشنه های قرمز رنگ، در صنعت کفش کاملا متفاوت و منحصر به فرد به شمار می روند. پاشنه های قرمز رنگ استانداردی بودند که کریستین لوبوتن برای کفش های این برند تعریف کرد.

بهترین برندهای کفش زنانه در دنیا

بهترین برندهای کفش زنانه در دنیا

برند fendi

شیک ترین مدل های کفش زنانه را از برند فندی که یک برند ایتالیایی است، خریداری نمایید. این برند طیف وسیعی از مدل های کفش زنانه را به بازار عرضه کرده است. یکی از رموز موفقیت برند فندی این است که از تجربه هنرورزان و طراحان منحصر به فرد خود استفاده می کند و همواره تلاش می کند تا از این افراد به عنوان یک سرمایه باارزش مراقبت نماید. البته دلیل محبوبیت برند فندی به قدرت فراوان آن در طراحی و تولید محصولات چرم و خز برمی گردد.

برند wanted Shoes

اگر دنبال یک برند هستید تا کفش های پاشنه بلند و مدل های مختلف کفش های کلاسیک پاشنه تخت را از آن خریداری نمایید، ما به شما برند wanted Shoes را پیشنهاد می کنیم. این برند دامنه گسترده ای از کفش های زنانه را پوشش می دهد که مطابق مد روز طراحی و تولید شده اند. از ویژگی های بارز کفش های برند wanted Shoes می توان به ساختاری باکیفیت و سبکی جذاب اشاره کرد. البته ناگفته نماند که کفش های این برند از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

برند اس اولیور (s.oliver)

این برند فعالیت خود را از سال 1969 در کشور آلمان شروع کرد. این برند از یک جایگاه جهانی در زمینه تولید و طراحی کفش برخوردار است. بنابراین در سطح جهانی از این برند به عنوان یک برند معتبر و پرفروش نام برده می شود. برند اس اولیور فعالیت خود را به حوزه کفش محدود ننموده اس به نحوی که امروزه به عنوان یک برند تولیدکننده لباس، اکسسوری و انواع جواهرات شناخته شده است. با این وجود نام و آوازه این برند را باید به کفش های زنانه زیبا و باکیفیت نسبت داد.

یکی از موضوعاتی که رشد و توسعه این برند را به وضوح نشان می دهد این است که برند اس اولیور در سال 1969 و با یک تیم سه نفره فعالیت خود را آغاز کرد در حالی که امروزه این کمپانی عظیم 6400 نفر را استخدام کرده است. همچنین برند اس اولیور در طراحی کفش های زنانه به فیزیک و ارگونومیک پا بسیار توجه دارد و ضمنا دوام بالای کفش یکی از اولویت های تولید محصول به شمار می رود.

برند ریکر (RIKER)

یکی از برندهای معروف و مطرح آلمانی که در صنعت کفش از جایگاه فوق العاده ای برخوردار است و ضمنا در طراحی های خود از سبک کلاسیک الهام می گیرد. شعار معروف این برند”راحتی و سلامت” در طراحی و تولید محصولاتش به وضوح به چشم می خورد. البته این برند در اروپا از محبوبیت فراوانی برخوردار است و اکثر افراد آن را به عنوان برند کفش های طبی زنانه و کفش های راحتی می شناسند. امروزه این برند در قاره اروپا بیش از 10 هزار خرده فروش و نمایندگی معتبر دارد و این موضوع بیانگر محبوبیت محصولات برند ریکر در میان اروپاییان می باشد.

برند سالواتوره فراگامو

سالواتور فراگامو به عنوان طراح کفش ایتالیایی برند خود را راه اندازی نمود. وی در طراحی های خود از طرح های کاملا علمی و خلاقانه استفاده می کند. بنابراین از این برند به عنوان تولیدکننده کفش های حرفه ای نام برده می شود. البته این برند علاوه بر طراحی و تولید کفش زنانه به تولید حرفه ای محصولات چرمی پوشاک زنانه و مردانه نیز مشغول است. در دهه 1920 برند سالواتوره فراگامو برای ستارگان هالیوود کفش طراحی می کرد و به همین خاطر اولین فروشگاه خود را با عنوان بوت هالیوود تأسیس نمود. وی همچنین در سال 1927 به فلورانس برگشت و برند خود را در آنجا راه اندازی نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×