برترین برندهای بدلیجات زنانه در جهان

برترین برندهای بدلیجات زنانه در جهان

برترین برندهای بدلیجات زنانه در جهان شامل برندهایی هستند که در فهرست سازندگان بهترین زیورآلات، جواهرات و بدلیجات قرار دارند. این برندها همواره تلاش نموده اند تا محصولات باکیفیت و بادوام را به صنعت اکسسوری جهان عرضه دارند. در کشورهای آسیایی تمایل به خرید طلا بیشتر از بدلیجات می باشد بنابراین شرکت ها و برندهای سازنده بدلیجات سرمایه گذاری های خود را به سایر نقاط جهان اختصاص داده اند.

بدلیجات و محبوبیت آن در اقصی نقاط جهان

استفاده از بدلیجات از گذشته تا به امروز در بین زنان جهان مرسوم و رایج بوده است. به عنوان مثال در دوران باستان زنان استفاده از بدلیجات را وسیله ای برای جذب خوش شانسی می دانستند. با گذشت زمان استفاده از این اکسسوری ها جزئی از استایل های افراد محسوب شد به طوری که جلوه فوق العاده ای به پوشش و استایل آنها بخشید.

بیشتر بازیگران و سلبریتی های اروپایی از بدلیجات و زیورآلات برندهایی همچون رولکس، ژوپینگ، سواروفسکی و… استفاده می کنند. البته هر کدام از این برندهای سبک های خاص و منحصربه فرد خود را در طراحی های بدلیجات به کار می برند و همین تنوع ها جنبه تمایز برندها را از یکدیگر فراهم ساخته است.

اگر جزو علاقمندان دنیای اکسسوری ها همچون زیورآلات و بدلیجات هستید، با این مقاله همراه باشید. در این مقاله به معرفی تعدادی از برترین برندهای جهان پرداخته ایم که در زمینه طراحی و تولید طلا، جواهرات و بدلیجات از جایگاه ممتازی در جهان و همچنین در کشور ایران برخوردار می باشند.

برخی از افراد خرید جواهرات و بدلیجات گران قیمت را ترجیح می دهند چون به دیده یک سرمایه گذاری به آن نگاه می کنند اما در مقابل برخی از افراد ترجیح می دهند از بدلیجات مناسب در استایل های رسمی و غیررسمی خود استفاده کنند. این مدل بدلیجات گران قیمت نیستند و همواره از کیفیت و دوام خوبی نیز برخوردار می باشند.

معرفی برترین برندهای بدلیجات زنانه در جهان و ایران

برند رولکس Rolex

برند رولکس یکی از برندهای بدلیجات زنانه و مردانه محسوب می شود. وقتی از برند رولکس صحبت به میان می آید، ساعت های زیبا و شیک اولین گزینه ای است که به ذهن خطور می کند. با این وجود برند رولکس علاوه بر ساخت ساعت های فوق العاده بی نظیر و عالی، به طراحی و تولید انواع جواهرات، زیورآلات و بدلیجات روی آورده است. محصولات برند رولکس در عین زیبایی و ظرافت بسیار گران قیمت هستند.

طرح های که برند رولکس در بدلیجات خود استفاده می نماید کپی طرح های جواهرات و طلای ساخته شده توسط این برند است. با این وجود می توانید انتظار داشته باشید که بدلیجات رولکس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند چون برند رولکس با ساخت محصولات باکیفیت و فوق العاده عالی معروف است.

برند ژوپینگ یا شوپینگ JUPPING

برند ژوپینگ یا شوپینگ

ژوپینگ یک برند چینی است ولی با جرأت می توانیم بگوییم که به یکی از بهترین برندهای بدلیجات و زیورآلات در جهان تبدیل شده است. این برند در حال حاضر از جایگاه ویژه ای در بازار و در بین رقبا برخوردار است. محصولات این برند به کشور ایران و سایر کشورهای جهان عرضه می گردد. از ویژگی های بارز محصولات این برند می توانیم به قیمت مناسب بدلیجات نسبت به نمونه های مشابه بازار اشاره کنیم.

تنوع محصولات برند ژوپینگ باعث محبوبیت و جذب خریداران بسیاری شده است. اما برند شوپینگ در طراحی و تولید بدلیجات خود همواره از رنگ طلایی روشن استفاده می کند و این موضوع شاید مورد علاقه علاقمندان بدلیجات اسپرت با رنگ های دارک نباشد.

برند ورساچه versace

نمادی از لوکس ترین محصولات ایتالیایی را در محصولات برند ورساچه جستجو نمایید. محصولات مختلف این برند شامل مدل های مختلف ساعت، انواع عینک، لوازم جانبی و همچنین انواع اکسسوری می باشد. با خرید محصولات برند ورساچه مطمئنا با نظر مدیران این برند موافق خواهید بود. آنها همواره بر این عقیده هستند که جواهرات، بدلیجات و اکسسوری های آنها نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار کاملا متفاوت است.

البته لازم به ذکر است که مشتریان پروپاقرص برند ورساچه اغلب ساکنان کشورهای خاورمیانه هستند بنابراین این برند در طراحی و تولید زیورآلات همواره تلاش نموده فرهنگ و سبک پوشش و سلایق مشتریان خود را مد نظر قرار دهد. بدلیجات این برند اغلب درشت و پرزرق و برق طراحی شده اند و از زیبایی منحصربه فردی برخوردار می باشند.

برند هرمس hermes

برند هرمس hermes

برند هرمس تولیدکننده کالاهای لوکس و مطابق با مد روز می باشد. این برند فرانسوی در زمینه تولید چرم، ساعت، جواهرات، عطر و پوشاک تخصص و مهارت فوق العاده ای دارد. اکسسوری های برند هرمس جزو بهترین های جهان محسوب می شوند. جواهرات اغلب توسط مدیر هنری برند هرمس یعنی پیر هاردی طراحی شده اند.

پیرهاردی طرح های زنجیر را به مجموعه جواهرات برند هرمس بازگرداند. همچنین طلای رزگلد نمادی از برتری جواهرات برند هرمس به شمار می رود. فروشگاه اینترنتی طلا و نقره هرمس مجموعه ای بی نظیر از اکسسوری های متمایز و خارق العاده است. برند هرمس با توسعه و رشد کسب و کار خود تعداد فروشگاه های خود را در سراسر جهان به 311 فروشگاه توسعه داده است.

برند تیفانی tiffany

برند تیفانی_ برترین برندهای بدلیجات زنانه در جهان

در سال 2021 برند تیفانی از جدیدترین کلکسیون زیورآلات خود رونمایی کرد. برند تیفانی در مجموعه های بی نظیر خود ترکیب سنگ های قیمتی، کریستال های رنگی و فلزاتی همچون طلا، استیل و نقره را مورد استفاده قرار می دهد. از محصولات پرطرفدار این برند می توانیم به زیورآلات نقره، زنجیرهای شیک و زیبا و انگشترهای سولیتر اشاره کنیم.

یکی از جدیدترین کلکسیون های برند تیفانی با عنوان کلکسیون رنگ های طبیعت عرضه گردیده است که گویی طبیعت را در دل خود دارد. در ساخت این مجموعه از رنگ های طبیعت الهام گرفته شده است و طرح های بسیار کلاسیک و زیبای ژان اشلامبرگر به این مجموعه زیبایی بی نظیری بخشیده است.این برند فرانسوی از تنوع طرح و رنگ در طراحی جواهرات و زیورآلات خود بهره گرفته است و همین موضوع نقطه قوت تیفانی محسوب می شود.

از برند تیفانی در حوزه طلا، جواهرات، زیورآلات و سنگ های گران قیمت با عنوان تیفانی اند کو (tiffany and co) نیز نام برده می شود. شاید تعجب کنید اما برند معروف و مشهور تیفانی در کشور آمریکا و در سال 1837 فعالیت خود را با فروش لوازم التحریر و محصولات فانتزی شروع نمود. این برند توسط چارلز لوئیس راه اندازی شد و با گذشت زمان و در سال 1853 بخش جواهرات هم به آن اضافه شد.

برند تیفانی مجموعه ای بی نظیر و طیف وسیعی از طلا و جواهرات را تولید و عرضه نموده است که از محبوب ترین آنها می توانیم به گردنبند تیفانی، انگشتر، دستبند، گوشواره، آویزهای طلا، دکمه های سردست، ساعت مچی و النگو اشاره کنیم.

برند YSX

برند YSX به عنوان یک برند چینی بدلیجات مختلفی را در جنس های مس، نقره، روکش طلا، سنگ ریکون، روکش رادیوم و سایر سنگ های قیمتی به بازار عرضه نموده است. همچنین این برند گاها به صورت کپی به ساخت نمونه هایی از زیورآلات و بدلیجات جهان می پردازد. با این وجود کیفیت محصولات این برند فوق العاده بی نظیر است.

جنس اغلب بدلیجات برند وای اس ایکس از نقره و روی می باشد که با روکش طلا یا رادیوم تزئین شده اند. رنگ محصولات این برند ثابت می باشد و همچنین ضد حساسیت هستند بنابراین بدلیجات برند وای اس ایکس گزینه فوق العاده ای برای استایل های روزمره به شمار می روند.

برند سواروفسکی swarovski

برند سواروفسکی swarovski

این برند اتریشی طرفداران پروپاقرصی از قبیل بازیگران اروپایی را جذب نموده است. این بازیگران در فیلم های خود از زیورآلات و بدلیجات این برند استفاده می کنند. همین موضوع به معرفی و شناخت این برند کمک شایانی نموده است. امروزه نمونه های فیک و تقلبی بسیاری از این برند در بازار موجود است. پس در هنگام خرید نسبت به اصل بودن محصول اطمینان حاصل کنید.

همچنین محصولات این برند نسبت به سایر برندها قیمت بالایی دارند که با توجه به کیفیت بالای محصولات برند سواروفسکی این موضوع چندان غیرمنتظره نخواهد بود. المان های سواروفسکی به دلیل زیبایی و درخشندگی در برندهایی همچون ژوپینگ و کلیو نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

برند ZJ

برند “زد جی” در زمینه تمامی مدل های بدلیجات فعالیت دارد و همچنین به برند محصولات باکیفیت و ضد حساسیت معروف می باشد. گوشواره، نیم ست، دستبند و پابند جزو محصولات محبوب برند “زد جی” محسوب می شوند. تنوع بالا و ثبات رنگ بدلیجات این برند باعث شده تا افراد بتوانند در تمام طول روز از این اکسسوری ها استفاده کنند بدون آنکه نگران تغییر رنگ آن باشند.

برند کارتیر یا کارتیه cartier

این برند فرانسوی یکی از برندهای معتبر و معروف جواهرات در دنیا محسوب می شود همچنین به سازنده زیورآلات طلا و نقره خانواده های سلطنتی نیز معروف است. برند کارتیر با عرضه مدل های شیک و باکیفیت ساعت توانسته است جایگاه خود را در بازار این قبیل اکسسوری ها حفظ نماید. امروزه کمپانی های بسیاری در جهان از روی مدل های این برند اقدام به ساخت بدلیجات نموده اند که شباهت بسیار زیادی به نمونه ای اصل دارد. با این وجود هنوز هم دستبندهای کارتیر در جهان طرفداران خاص خود را دارد.

برند مونت بلانک montblanc

مونت بلانک یک برند معروف آلمانی است که به ساخت اکسسورهای ساده و در عین حال زیبا و شیک معروف است. یکی از استراتژی های برند مونت بلانک تولید محصولات لوکس باکیفیت می باشد. تنوع محصولات این برند و قیمت پایین باعث شده تا نسبت به محصولات مشابه بازار از جایگاه ویژه ای برخوردار باشند. برند مونت بلانک در جهت توسعه تولیدات خود اقدام به تولید انواع ادکلن و عطر، خودنویس، کالاهای چرمی و ساعت نموده است و همین موضوع شهرت آن را در بازارهای جهانی بیشتر نموده است.

کمپانی برند مونت بلانک در سال 2012 نزدیک به 449 شعبه را در سراسر دنیا به خود اختصاص داده است و این شعبات با گسترش فعالیت های این برند همچنان رو به افزایش هستند. جالب اینجاست که خودکارها و خودنویس های این برند اغلب از طلای 18 عیار و 24 عیار می باشند و این کمپانی در ساخت بیشتر محصولات خود از قبیل ساعت و زیورآلات چرمی از طلا استفاده می کند.

برند شنل

برند شنل

برند شنل توسط کوکوشنل؛ طراح مطرح فرانسوی راه اندازی و تأسیس شد. برند شنل به عنوان یکی از برندهای معروف حوزه پوشاک، کیف و کفش شناخته شده است. اما این برند به ساخت مدل های مختلف زیورآلات و جواهرات روی آورد. علاقه بسیار زیاد کوکو شنل به شیر سبب شد تا وی در طراحی بسیاری از زیورآلات و کلکسیون های ارائه شده از شمایل شیر تأثیر پذیرد. لازم به ذکر است که بسیاری از طرح های محبوب این برند، موفقیت خود را مدیون استفاده از نماد شیر هستند.

برند شنل در کلکسیون پاییزه و زمستانه سال 2018 از نماد شیر در تمام زیورآلات خود استفاده کرده بود. این برند همواره از رنگ های گرم در کلکسیون خود بهره گرفته بود و به نظر منتقدان دنیای مد، شنا مجموعه خود را به صورت فوق العاده و عالی طراحی و عرضه نموده بود.

در هنگام خرید بدلیجات و اکسسوری به برند آنها توجه نمایید چون با توجه به نوع برند می توانید از کیفیت محصول، ثبات رنگ و دوام آن مطمئن شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×