آیتم های خرید لباس زنانه

آیتم های خرید لباس زنانه

آیتم های خرید لباس زنانه از جمله مواردی هستند که در هنگام خرید بسیار کاربردی هستند. خرید لباس برای بسیاری از بانوان یک تفریح و سرگرمی به شمار می رود. گشت و گذار در پاساژها و فروشگاه های پوشاک یکی از راه های خرید لباس و پوشاک باکیفیت محسوب می شوند. همچنین بازدید از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین پوشاک به یکی از شیوه های متداول خرید عمده و خرید خرده پوشاک تبدیل شده است.

یکی از موضوعاتی که بسیاری از بانوان در هنگام خرید با آن روبه رو هستند این است که همواره دغدغه خرید لباس های باکیفیت و لباس هایی که با استایل و سبک پوشش آنها همخوانی داشته باشد را دارند و ضمنا بسیاری از بانوان علاقمند هستند که لباس و پوشاک مورد نظر خود را از برندهای معتبر و باکیفیت خریداری نمایند.

در ادامه مقاله به فاکتورهایی اشاره می کنیم که بهتر است هر بانوی شیک پوش و خوش سلیقه در هنگام خرید آنها را مد نظر قرار دهد.

آیتم های خرید لباس زنانه؛ پوشیدنی های هر فصل

خرید لباس های خیلی تنگ یا خیلی گشاد

یکی از مشکلاتی که بانوان بعد از خرید لباس مورد علاقه خود مطرح می کنند، نادرست بودن سایز لباس خریداری شده است. برخی در هنگام پرو لباس متوجه عدم تناسب سایز لباس با سایز فرم و اندام خود هستند اما با این امید که این لباس را روزی خواهند پوشید، اقدام به خرید می نمایند. در حالی که بسیاری از بانوان از این موضوع به عنوان یک تجربه ناخوشایند از خرید نام می برند.

لباسی که هرگز موفق به پوشیدن آن نشدند و با وجود صرف مبلغی برای خرید آن لباس، همچنان در گوشه کمد به یک لباس غیرقابل استفاده تبدیل شده است. بنابراین در هنگام خرید سایز خود را جدی بگیرید و متناسب با آن لباس مورد علاقه خود را خریداری نمایید. به طور مثال هنگام خرید شلوار، اندازه قد خودتان و سایز دور کمر را در هنگام پرو لباس مد نظر قرار دهید.

به برچسب های لباس مراجعه کنیم؟

به برچسب های لباس مراجعه کنیم؟

پوشاک برندهای اروپایی و لباس های تولید شده بسیاری از کشورها با معیارهای اندازه گیری جهانی همیشه یکسان نیستند به طوری که هر برند یا کمپانی برای خود اندازه های استاندارد را تعریف نموده است.

پرو کردن لباس

بنابراین هنگام خرید سایز روی برچسب لباس را با پرو کردن سنجش نمایید و در صورت اطمینان از اندازه بودن لباس، آن را خریداری کنید. با وجود همه این توضیحات باید بگوییم که اگر قصد خرید از فروشگاه های حضوری را دارید بهتر است از پرو کردن لباس یا شلوار مد نظر خود برای خرید، غافل نباشید.

برای لباس های بالاتنه در هنگام پرو به اندازه آستین ها، بلندی و کوتاهی آنها، اندازه حلقه آستین در ناحیه زیربغل و تنگ یا گشاد بودن توجه نمایید. بعد از پوشیدن لباس می توانید بازوها را به بالا حرکت دهید تا از اندازه بودن بالا تنه لباس مطمئن شوید.

در هنگام پرو کردن شلوار دقت داشته باشید که شلوار تنگ، حرکت شما را محدود می نماید به طوری که نشستن و بلند شدن و حرکت پاها با محدودیت همراه است.

متناسب با تغییر فصول پوشیدنی های شیک و مناسب را انتخاب کنید

با فرا رسیدن فصول سرد سال، ویترین مغازه ها با پوشیدنی های جذاب و زیبای پاییزی و زمستانی برق می زنند. مطمئنا به عنوان یک رهگذر چند لحظه ای به تماشای پوشاک و البسه زمستانی می ایستید و حتی در بعضی از مواقع در همان لحظه تصمیم به خرید یک یا دو مدل از آن لباس ها می گیرید.

تونیک های بافت نازک

برای فصول سرد سال می توانید از تونیک های بافت نازک، تونیک های آستین بلند و لباس های بافتنی طرح دار و ساده استفاده کنید. برای بیرون رفتن و حتی قدم زدن در هوای پاییزی با پوشیدن یک بارانی ساده می توانید استایل شیک و زیبایی را برای خود رقم بزنید.

بارانی های ساده

همچنین می توانید بارانی ساده خود را جایگزین مانتو نمایید و آن را با اکسسوری های زمستانی از قبیل شال گردن و دستکش و کلاه ست نمایید. شال و روسری های ضخیم گزینه مناسبی برای رنگ دادن به استایل پاییزی و زمستانی شما هستند.

انواع بوت و نیم بوت

بوت، نیم بوت و پوتین های چرمی یکی از کفش های پرکاربرد و جذاب برای استایل های زمستانی به شمار می روند. این مدل کفش های فصول سرد به راحتی با استایل های غیررسمی ست می شوند. اما در مورد شلوارهایی که در فصول سرد به یکی از لباس های محبوب تبدیل می شوند می توانیم به شلوارهای کتان ضخیم، شلوارهای پشمی و شلوارهای جین اشاره کنیم.

تغییرات صنعت مد و فشن

امروزه در دنیای مد و فشن تغییرات بسیاری بر پوشش مردان و زنان اعمال شده است. لباس هایی که با تغییر فصول دستخوش تغییر می شوند و ترندهایی که در فشن شوها و سالن های مد به نمایش گذاشته می شوند و سپس در دنیای بیرون، مخاطبان بیشتری به دنبال خرید و پوشیدن پوشیدنی هایی هستند که مد و استایل روز معرفی شده اند. بنابراین برندهای معروف صنعت پوشاک همواره سعی دارند خود را با نیازهای افراد جامعه تطبیق دهند به طوری که طراحی و تولید محصولات خود را با نیاز اقشار مختلف جامعه سازگار نمایند و در راستای مد روز حرکت کنند.

آیتم های اصلی کمد بانوان

با این وجود و با گذشت زمان زیادی از تاریخچه اولین پوشش بشر، هنوز هستند لباس هایی که در کمد بانوان و آقایان به آیتم های اصلی تبدیل شده اند. به طور مثال تیشرت های ساده و طرح دار، شلوارهای جین، پوتین های ساق بلند و… جزو ثابت کمد بانوان محسوب می شوند.

تاپ و تیشرت های ساده

تاپ و تیشرت های ساده و سفید به راحتی با انواع لباس ها ست می شوند و برای موقعیت های غیررسمی و مهمانی ها و دورهمی های زنانه، بسیار مناسب هستند. اینکه تیشرت های ساده را ترجیح می دهید برای ست شدن با استایلتان یا تی شرت هایی با یقه باز و مدل های آزاد، بستگی به انتخاب شما دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×