تیشرت مردانه برند لیورجی (میکس پکدار خالص)

livergy

اشتراک این محصول

راه های ارتباطی:

برای مشاوره و خرید میتوانید با شماره 09386466455 و 09141678150 تماس حاصل فرمایید. (9 صبح تا 12 شب)
در صورت اختلالات نت لطفا با شماره های بالا تماس حاصل فرمایید.

تصاویر محصول:

فیلم محصول

بعد از انتخاب محصول، فیلم بسته انتخابی برایتان فرستاده میشود تا از کیفیت و تنوع محصول اطمینان حاصل کنید.

نحوه ثبت سفارش

ارسال سریع

ویژگی ها:

ویژگی ها
برند
لیورجی
نوع محصول
میکس پکدار خالص
سایزبندی پک
s m l xl 2xl 3xl 4xl
تولیدی کشور
آلمان
حداقل وزن سفارش
مشخص نشده است
تعداد در یک کیلوگرم
4 عدد

توضیحات:

تیشرت مردانه برند لیورجی به صورت میکس پکدار خالص عرضه می شود. فیلم گرفته شده نمونه پک 14 کیلویی می باشد. هر پک ده کیلویی دو عدد سایز بزرگ دارد. ثبت سفارش شامل پک های ده کیلویی می باشد.

تیشرت مردانه

تیشرت مردانه_

تیشرت مردانه برند لیورجی یکی از محبوب ترین و خوش فروش ترین محصولات برند لیورجی محسوب می شود. تیشرت ها یکی از لباس های دوست داشتنی فصول گرم سال به شمار می روند و به جزو ثابت کمد آقایان و بانوان تبدیل شده اند.

سایزبندی در لباس های برند لیورجی

نحوه سایزبندی در پوشاک استوک یکی از موضوعاتی است که برند لیورجی در آن موفق عمل کرده است. این برند از دو سبک متفاوت برای سایزبندی روی محصولات خود استفاده می کند. در روش اول استفاده از حروف انگلیسی رایج است به این صورت که سایزبندی محصولات از سایز xs شروع می شود و به ترتیب سایزهای m ، s ، xl ،l و سایزهای بیگ بر روی محصولات درج می شود.

سایزبندی عددی جزو روش دوم است. در این روش برند لیورجی سایزها را به صورت اعداد دو رقمی و در برخی از موارد به صورت اعداد تک رقمی بر روی محصولات درج می کند. سایزهای 48_50، 52_54 و سایزهای بیگ بر روی محصولات درج می شود. برند لیورجی برای سایزبندی محصولات خود از استانداردهای تعریف شده اروپایی استفاده می کند.

تیشرت های برند لیورجی

تیشرت های این برند کاملا سبک و برای فصول تابستان بسیار خنک هستند. جنس اغلب تیشرت های برند لیورجی از پنبه است بنابراین مانع ایجاد هر گونه حساسیت های پوستی می شوند. مدل های متنوع تیشرت شامل تیشرت های یقه هفت، تیشرت های یقه گرد و انواع پولوشرت ها می باشد.

تیشرت های برند لیورجی قابلیت تنفس پذیری دارند و بافت محکم تیشرت ها در برابر شستشو بسیار بادوام است به طوری که دچار آبرفت و چروک شدن نمی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×