لباس تابستانی بچه گانه برند ovs او وی اس-استوک عمده

سفارش فقط عمده

قیمت هرکیلو:

تماس بگیرید

ابتدا در قسمت عدد، وزن پک مدنظرتان را انتخاب کنید (کیلوگرم)

اشتراک این محصول

راه های ارتباطی:

برای مشاوره و خرید میتوانید با شماره 09386466455 و 09141678150 تماس حاصل فرمایید. (9 صبح تا 12 شب)
در صورت اختلالات نت لطفا با شماره های بالا تماس حاصل فرمایید

تصاویر محصول:

فیلم محصول

بعد از انتخاب محصول، فیلم بسته انتخابی برایتان فرستاده میشود تا از کیفیت و تنوع محصول اطمینان حاصل کنید.

نحوه ثبت سفارش

ارسال سریع

ویژگی ها:

ویژگی ها
برند
او وی اس
نوع محصول
میکس فله
سایزبندی پک
نوزادی تا 8 سالگی
تولیدی کشور
ایتالیا
حداقل وزن سفارش
10 کیلوگرم
تعداد در یک کیلوگرم
حدودا 2 تکه

توضیحات:

لباس تابستانی بچه گانه برند ovs او وی اس ایتالیا یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین برندهای دنیاست. لباس تابستانی بچه گانه برند OVS او وی اس محصولی با کیفیت، بادوام و شیک است. ما به صورت کیلویی و عمده به عمده فروشان و همچنین به افرادی که می خواهند لباس بچه گانه را در مقادیر زیاد و با قیمت بسیار پایین بخرند عرضه میکنیم.

لباس تابستانی بچه گانه برند ovs او وی اس، از بهترین مواد ساخته شده‌اند تا در طول زمان تا حد امکان نرم و کشدار باقی بمانند. ما لباس های پسرانه و دخترانه در اندازه های مختلف (نوزاد – 8 سال) در این پک گنجاندیم. تمامی لباس های ما در بسته های مناسب قرار گرفته و ظرف 1 الی 2 روز کاری آماده ارسال هستند.

تمام این لباس تابستانی بچه گانه برند ovs او وی اس تولید ایتالیا بوده و با استانداردهای روز اروپا تولید شده اند. این تضمین می کند که بالاترین استانداردهای کیفیت، ایمنی و پایداری را برآورده می کند. ما به مراقبتی که با همه مشتریان خود می کنیم بسیار مفتخریم و اطمینان می دهیم.

لباس تابستانی بچه گانه برند ovs او وی اس ایتالیا

مدل لباس تابستانی بچه گانه

خرید انواع لباس تابستانی بچه گانه برند ovs او وی اس (لباس استوک) از فروشگاه اینترنتی جی بوف. این محصول در پک های کیلویی و به صورت میکس فله به فروش می رسد. برند “او وی اس” محصول کشور ایتالیا است. محتویات این میکس شامل انواع تیشرت، تاپ، شلوارک، شلوار، سرهمی و… می باشد.

برند“او وی اس” یک برند ایتالیایی است که در زمینه طراحی و تولید انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه فعالیت دارد. مشتریان می توانند محصولات برند “او وی اس” اصل را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی جی بوف خریداری نمایید.

کمپانی “او وی اس” یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لباس در ایتالیا محسوب می شود. این کمپانی در سال 1972 تأسیس شده است. موفقیت این کمپانی در راستای تولید انواع پوشاک باعث شده است تا در 23 کشور جهان بیش از 870 نمایندگی راه اندازی نماید.

لباس تابستانی بچه گانه برند ovs او وی اس

وزن پک های لباس تابستانی بچه گانه برند ovs او وی اس

ما طیف گسترده ای از لباس های کودکان از نوزادی ovs او وی اس تا 8 سالگی را که برای تابستان و روزمره مناسب هستند در پکهای 10 کیلویی و 20 کیلویی فراهم کرده ایم و شما عزیزان بری ثبت سفارش میتوانید از طریق واتساپ (آیکون آن در گوشه ی صفحه موجود است)، صفحه تماس باما و پیج های اینستاگرام اقدام کنید.

با خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی جی بوف می توانید یک خرید به صرفه و کاملا اقتصادی را برای خود رقم بزنید. در مجموعه جی بوف دامنه وسیعی از انواع پوشاک اورجینال اروپایی و لوازم جانبی از قبیل انواع اکسسوری، عینک آفتابی و بدلیجات به صورت کیلویی به فروش می رسد.

لباس بچه گانهovs او وی اس

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لباس تابستانی بچه گانه برند ovs او وی اس-استوک عمده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×