بدلیجات برند توش (میکس پکدار)

tosh

اشتراک این محصول

راه های ارتباطی:

برای مشاوره و خرید میتوانید با شماره 09386466455 و 09141678150 تماس حاصل فرمایید. (9 صبح تا 12 شب)
در صورت اختلالات نت لطفا با شماره های بالا تماس حاصل فرمایید.

تصاویر محصول:

فیلم محصول

بعد از انتخاب محصول، فیلم بسته انتخابی برایتان فرستاده میشود تا از کیفیت و تنوع محصول اطمینان حاصل کنید.

نحوه ثبت سفارش

ارسال سریع

ویژگی ها:

ویژگی ها
برند
توش
نوع محصول
کاملا پکدار
سایزبندی پک
مشخص نشده است
تولیدی کشور
مشخص نشده است
حداقل وزن سفارش
3 کیلوگرم
تعداد در یک کیلوگرم
70 تیکه

توضیحات:

بدلیجات برند توش به صورت میکس و کاملا پکدار و در پک های 3 کیلویی عرضه می گردد. هشتاد درصد مدل ها طبق فیلم میکس و بسته بندی شده هستند.

بدلیجات برند توش

میکس پکدار بدلیجات برند توش مجموعه ای کامل از انواع انگشتر، گوشواره، گردنبند، دستبند و … را پوشش می دهد. بدلیجات برند توش ضمن زیبایی و درخشندگی در طرح ها و مدل های مختلف تولید شده اند. میکس بدلیجات برند توش می تواند جوابگوی هر نوع سلیقه ای باشد.

بانوان و دختران جوان علاقه زیادی به استفاده از زیورآلات و بدلیجات در انواع استایل های خود دارند. افراد می توانند متناسب با سن، بودجه خود و استایلشان بدلیجات را انتخاب و خریداری نمایند.

استفاده از فلزات مختلف در ساخت بدلیجات

در حال حاضر، فلزات مختلفی برای طراحی و ساخت انواع بدلیجات و زیورآلات مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برندهای مختلف اقدام به طراحی و تولید بدلیجات در کیفیت های متفاوت نموده اند. بدلیجات از فلزات مختلفی همچون تیتانیوم، مس، استیل و… ساخته می شوند. البته در ساخت بدلیجات براق و درخشان از ترکیب فلزات مختلف استفاده می شود.

نقش روکش بدلیجات

نقش روکش بدلیجات

روکش های بدلیجات برای افزایش طول عمر آنها مورد استفاده قرار می گیرد. البته این روکش ها به بدلیجات درخشندگی زیبایی می بخشند و همچنین مانع ایجاد حساسیت های پوستی می شوند. مواد مورد استفاده در بدلیجات هر چقدر مرغوبت تر و باکیفیت تر باشند مانع ایجاد حساسیت های پوستی و همچنین زنگ خوردگی در سطح بدلیجات می شود.

روکش رادیوم؛ روکش پرکاربرد در ساخت انواع بدلیجات

روکش رادیوم جزو روکش های محبوب و پرکاربرد است چون از ایجاد حساسیت پوستی در برخورد با بدلیجات جلوگیری می کند. البته بسیاری از برندها در بدلیجات خود از روکش آب طلا استفاده می کنند. آب طلا ضمن ایجاد درخشندگی در سطح بدلیجات باعث افزایش طول عمر آنها نیزمی شود.

تیتانیوم چیست؟

تیتانیوم به عنوان یک فلز سفید اما نه به براقی طلای سفید، در ساخت انواع بدلیجات مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت تیتانیوم معمولا از نقره بهتر است.

بدلیجات از هر جنس و طرحی که باشند باید به شیوه درست مورد استفاده قرار گیرند و به طور مناسب نیز نگهداری شوند تا طول عمر آنها افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×