میکس پکدار بدلیجات برند Tosh

Tosh

اشتراک این محصول

راه های ارتباطی:

برای مشاوره و خرید میتوانید با شماره 09386466455 و 09141678150 تماس حاصل فرمایید. (9 صبح تا 12 شب)
در صورت اختلالات نت لطفا با شماره های بالا تماس حاصل فرمایید.

تصاویر محصول:

فیلم محصول

بعد از انتخاب محصول، فیلم بسته انتخابی برایتان فرستاده میشود تا از کیفیت و تنوع محصول اطمینان حاصل کنید.

نحوه ثبت سفارش

ارسال سریع

ویژگی ها:

ویژگی ها
برند
توش
نوع محصول
کاملا پکدار
سایزبندی پک
مشخص نشده است
تولیدی کشور
مشخص نشده است
حداقل وزن سفارش
5 کیلوگرم
تعداد در یک کیلوگرم
65 تیکه

توضیحات:

میکس پکدار بدلیجات برند Tosh هشتاد درصد طبق فیلم بسته بندی شده هستند. وزن پک پنج کیلو می باشد و ثبت سفارش به صورت پک های 5 کیلو و پک های 3 کیلو است. محتویات در پک شامل گوشواره، پابند، دستبند، گردنی و انگشتر می باشد.

فروشگاه اینترنتی جی بوف انواع پوشاک استوک مردانه، زنانه و بچگانه را به بازار پوشاک عرضه می کند. همچنین در این فروشگاه اینترنتی انواع اکسسوری و بدلیجات از قبیل گوشواره، دستبند و انگشتری به صورت پک دار عرضه می گردد.

میکس پکدار بدلیجات برند Tosh

این میکس شامل انواع مختلف بدلیجات می باشد. محصولات باکیفیت و تنوع طرح و رنگ این میکس می تواند جوابگوی سلیقه هر بانوی خوش سلیقه و علاقمند به بدلیجات باشد.

محصولات مختلف برند Tosh

این برند علاوه بر تولید و عرضه انواع جواهرات و بدلیجات به طراحی و تولید ساعت های مچی، عینک های آفتابی و کیف های دستی نیز مشغول است. برند Tosh اولین برند جواهرات مد در بازار انبوه است. این برند تجملات مقرون به صرفه را با طرح های روز ترکیب می کند.

برند Tosh به کمک خلاقیت و ایجاد طرح های متنوع توانسته است تقاضای مشتریان برای محصولات باکیفیت و لوکس این برند را افزایش دهد. هر مجموعه از این برند با دقت و به طور جداگانه از بهترین مواد اولیه ساخته شده است.

همچنین برند Tosh در دسته بندی محصولات خود انواع جواهرات مد روز همچون انگشتر، خلخال، دستبند و گردنبد را تولید و به بازار عرضه می کند. این برند مجموعه ای از دستمال گردن، هدبند و گیره مو را تولید و عرضه می کند. عینک مطالعه، عینک آفتابی، جعبه عینک آفتابی و زنجیر عینک از جمله محصولاتی هستند که این برند تولید و به بازار مصرف عرضه می کند. جواهرات زیبای برند Tosh از فولاد ضد زنگ و نقره ساخته می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×