لباس کیلویی بهاری تابستانه بچگانه برند پامپ دلوکس

Pamp de lux

اشتراک این محصول

راه های ارتباطی:

برای مشاوره و خرید میتوانید با شماره 09386466455 و 09141678150 تماس حاصل فرمایید. (9 صبح تا 12 شب)
در صورت اختلالات نت لطفا با شماره های بالا تماس حاصل فرمایید.

تصاویر محصول:

فیلم محصول

بعد از انتخاب محصول، فیلم بسته انتخابی برایتان فرستاده میشود تا از کیفیت و تنوع محصول اطمینان حاصل کنید.

نحوه ثبت سفارش

ارسال سریع

ویژگی ها:

ویژگی ها
برند
پامپ دلوکس
نوع محصول
کاملا پکدار
سایزبندی پک
سه سال تا دوازده سال _ بدون سایز نوزادی
تولیدی کشور
بنگلادش
حداقل وزن سفارش
10 کیلوگرم
تعداد در یک کیلوگرم
7 تیکه

توضیحات:

لباس کیلویی بهاری تابستانی بچگانه برند پامپ دلوکس در پک های ده کیلویی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. تعداد تقریبی در هر کیلو شامل هفت تیکه است. سفارش این میکس پکدار بچگانه در پک های ده کیلویی امکان پذیر است. لباس استوک مردانه، زنانه و بچگانه در فروشگاه اینترنتی جی بوف به صورت لباس کیلویی و در پک هایی ده کیلویی تا 20 کیلویی به فروش می رسد.

لباس کیلویی بهاری تابستانه بچگانه

برند Pamp de lux محصول کشور دانمارک و ساخت کشور بنگلادش است و دامنه وسیعی از پوشاک بچگانه را تولید و به بازار پوشاک عرضه می کند. همچنین این برند مجموعه ای از لباس های تابستانی و بهاری را با طراحی جذاب و زیبا عرضه می کند. برند پامپ دلوکس به عنوان یک برند مد کودکان هر روز بین طراحی، کیفیت و مواد مرغوب و روش تولید تعادل برقرار می کند.

برند Pamp de lux

چون هدف این برند تولید محصولاتی است که بتواند بیش از یک فصل دوام بیاورد. همچنین این برند استانداردهای بالایی از نظر مواد و کیفیت و طراحی لباس بچگانه تعیین می کند به طوری که اغلب از استانداردهای اروپایی فراتر می رود. برند پامپ دلوکس تمام جزئیات لازم را در طراحی لباس بچگانه به کار می گیرد تا اطمینان حاصل شود که تناسب استایل ها تا حد امکان راحت است و ضمنا ظاهر مناسبی دارد و لباس برای گروه های سنی مختلف باید متناسب با نیازها و توانایی های کودک باشد.

ویژگی لباس های برند پامپ دلوکس

لباس های برند pamp de lux قابلیت تنفس دارند و از موادی ساخته می شوند که می توانند رطوبت را از بدن دور کنند. بر روی تمام محصولات این برند می توانید علامت OEKO_TEX 100 را ببینید. این برچسب تضمین می کند که منسوجات حاوی مواد مضر و مواد شیمیایی نیستند.

استاندارد جهانی GOTS

این عنوان برای نساجی ارگانیک جهان به کار برده می شود. GOTS یک برچسب گذاری جهانی برای منسوجات زیست محیطی است که همه چیز را از دستیابی به مواد خام گرفته تا تولید مسئولانه از نظر زیست محیطی و اجتماعی و سپس محصول نهایی پوشش می دهد.

گواهینامه GOTS تضمین می کند که لباس ها از حداقل 95 درصد مواد آلی ساخته شده اند و کل تولید به شیوه ای مسئولانه از نظر زیست محیطی و اجتماعی انجام می شود. به عبارت دیگر، هیچ ماده شیمیایی زیان آور بهداشتی یا محیطی در تولید منسوجات ارگانیک وجود ندارد.

برند پامپ دلوکس یکی از برندهای معتبر اروپایی است که به طور تخصصی اقدام به طراحی و تولید انواع لباس بچگانه می کند و در این مسیر بسیار موفق عمل نموده است به طوری که محبوبیت بسیاری در بازارهای اروپایی کسب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×