کریویت

پوشاک استوک نو اروپایی به صورت کیلویی

معرفی برند کریویت (کرویت) Crivit

خرید عمده لباس ورزشی استوک کریویت (کرویت) Crivit کیلوییدیگر برندهای زیر شاخه لیدل، برندهای لوپیلو (Lupilu)، پپرتس (Pepperts)، لیورجی (Livergy)، اسمارا esmara و نوبل لیگا (Nobel League) می باشند که هر کدام به طور جداگانه شاخه خاصی از پوشاک اختصاص دارند.

بکریویت (کرویت) Crivit کیلوییرند کریویت (کرویت) Crivit لباس‌های ورزشی باکیفیتی را تولید می‌کند. محصولات تخصصی خود را با استفاده از آزمایشهای پیشرفته ورزشی برای بهترین کارایی در زمان فعالیت ورزشی طراحی میکند. اهمیت لباس ورزشی زمانی مشخص میشود که شما در حین فعالیت باشید، چرا که باید در آن احساس راحتی کنید تا کارایی شما در ورزش افزایش یابد و همینطور سایز آن مناسب باشد نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد.

کریویت پرو (Crivit PRO)

خرید عمده استوک کریویت (کرویت) Crivitکریویت محصولات ورزشی حرفه ای خود شامل انواع لباس دوچرخه سواری، دوندگی، یوگا و … را با برند کریویت پرو (Crivit PRO) روانه بازار می کند. که یک لول بالاتر از لحاظ کارایی و کیفیت از کریویت معمولی است.

خرید عمده لباس ورزشی استوک کریویت (کرویت) Crivit کیلویی

کریویت (کرویت) Crivitمحصولات عمده کریویت (کرویت) Crivit و سایر برند های این هلدینگ معتبر (لیدل) به‌صورت عمده و کیلویی در فروشگاه جی بوف در پک های مناسب برای هر کسب و کاری، چه بزرگ و چه کوچک مناسب هستند. علاوه بر این از نظر قیمت نیز کاملا مقرون به صرفه هستند و برای فروشندگان خرده میتواند حاشیه سود بسیار عالی داشته باشند.

میتوانید در جی بوف همراه با قیمت‌های بسیار رقابتی، آنچه را که برای فروش بهتر فروشگاه خود نیاز دارید، بیابید. ما به شما کمک می کنیم با کالاهای با کیفیت، در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید. تعهد ما ایجاد روابط تجاری قابل اعتماد بلندمدت با مشتریانمان عزیزمان است. (صفحه ی تماس با جی بوف)

مشاوره و خرید
×