لباس بچگانه میکس برند (میکس فله)

اشتراک این محصول

راه های ارتباطی:

برای مشاوره و خرید میتوانید با شماره 09386466455 و 09141678150 تماس حاصل فرمایید. (9 صبح تا 12 شب)
در صورت اختلالات نت لطفا با شماره های بالا تماس حاصل فرمایید.

تصاویر محصول:

فیلم محصول

بعد از انتخاب محصول، فیلم بسته انتخابی برایتان فرستاده میشود تا از کیفیت و تنوع محصول اطمینان حاصل کنید.

نحوه ثبت سفارش

ارسال سریع

ویژگی ها:

ویژگی ها
برند
میکس برند
نوع محصول
میکس فله
سایزبندی پک
بیشتر شامل سایز کوچک است
تولیدی کشور
آلمان
حداقل وزن سفارش
20 کیلوگرم
تعداد در یک کیلوگرم

توضیحات:

لباس بچگانه میکس برند در چندین برند و به صورت فله عرضه می شود. میکس برند بچگانه فله به صورت پک های 20 کیلویی عرضه می شود و تعداد در هر پک 20 کیلویی، حدودا 220 الی 230 عدد است. محصولات موجود در این میکس شامل تعدادی از برندهای لباس بچگانه و همچنین انواع لباس از قبیل سرهمی نوزادی، زیر دکمه، شلوار راحتی، تیشرت بچگانه، دامن و… است.

لباس بچگانه میکس برند

خرید لباس بچگانه یک خرید لذت بخش است که با وسواس و دقت بیشتری همراه است. در هنگام خرید توجه داشته باشید که لباس تنگ نباشد و جنس پارچه به پوست کودک آسیب نرساند.

خرید پارچه های باکیفیت بسیار مقرون به صرفه است چون کودکان فعال و پر جنب و جوش هستند بنابراین لباس های آنها به طور مکرر به شستشو نیاز دارد و اگر جنس لباس باکیفیت باشد، مطمئنا لباس ماندگاری بیشتری خواهد داشت. در هنگام خرید، به نوع دوخت و درزهای لباس نیز توجه کنید.

در انتخاب لباس نوزاد و کودک خود همیشه لباسی را خریداری نمایید که یک سایز بزرگ تر از سایز نوزاد و کودک شما است چون نوزادان و کودکان در سن رشد هستند و یک لباس معمولا 3 تا 4 ماه قابل استفاده خواهد بود.

خرید لباس های گران قیمت برای کودکان چندان ضروری نیست چون کودکان و نوزادان سریع رشد می کنند و والدین باید مدام لباس های نو با سایزهای جدید برای آنها خریداری نمایند.

فروشگاه اینترنتی جی بوف

خرید از فروشگاه های معتبر و تخصصی لباس بچگانه به والدین کمک می کند تا بهترین و باکیفیت پوشاک بچگانه را انتخاب و خریداری نمایند. فروشگاه اینترنتی جی بوف طیف وسیعی از انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه استوک را به صورت عمده به بازار پوشاک عرضه می کند.

همچنین فروشگاه اینترنتی جی بوف انواع لباس استوک بچگانه را در برندهای باکیفیت و مرغوب عرضه می کند. برندهایی که لباس بچگانه را مطابق با استانداردهایی جهانی طراحی و تولید می کنند و همواره سعی دارند باکیفیت ترین لباس بچگانه را با نازلترین قیمت به مشتریان عرضه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید
×